ספר לנו על המותג שלך
המסילה 22 איזור תעשיה נשר
פקס: 04-8200323
טלפון: 072-3340848
מייל: mail@adactive.co.il
כשכותבים את המילה "פייסבוק" בגוגל, מקבלים כ-52,400,000 תוצאות.
המילה "facebook" כבר מניבה כ-22,150,000,000 תוצאות (נכון לתאריך 18/12/11).
מהנתון הזה בלבד אפשר להבין את הרעש הסובב סביב הרשת החברתית הגדולה ביותר בכדור הארץ,
המדינה ה- 3 בגודלה בעולם מבחינת כמות "התושבים" המשתמשים בה.
על מה כל המהומה המתרחשת סביב הפייסבוק ?
הנה 5 סיפורים שעשו כותרות בארץ ובעולם אשר עוזרים לנו להבהיר את השפעתו על החיים שלנו:
הסיפורים האלה ממחישים עד כמה הפייסבוק הפך להיות חלק משגרת היום יום שלנו, עד כמה הוא משפיע עלינו ועל הדרך בה אנחנו מתקשרים אחד עם השני. הפייסבוק שינה גם את צורת התקשורת בין עסקים לצרכנים.
מה פייסבוק נותן לעסקים?
פייסבוק עוזר למותג לתקשר ולשתף את הצרכנים 'בחיים' שלו.
אם בעבר הצרכן היה נוהג לתקשר עם המותג "בדרכים קונבנציונאלית" באמצעות הטלפון או בחיפוש באינטרנט ויצירת קשר במייל, כיום הלקוח "משוחח" עם המותג בצורה קלה ופשוטה מהפלטפורמה שבה הוא נמצא כמעט כל יום: מהפייסבוק.
למען האמת אנחנו הישראלים, אלופי העולם בפייסבוק ! אנו מדורגים במקום הראשון בזמן שהייה ממוצע למשתמש ברשתות חברתיות בחודש. הישראלי הממוצע מבלה 10.7 שעות בחודש בפייסבוק.
פרסום וניהול נוכחות בפייסבוק דורש מיומנות והבנה אמיתית של הפלטפורמה החדישה הזאת. רבים הם העסקים שכושלים להבין מה התועלת שניתן להפיק ממנה ועושים טעויות בהתנהלות בזירה כגון: מחיקת פוסטים של צרכנים מתוסכלים, התעלמות מביקורות, יצירת קמפיינים פרסומיים מוגזמים שלא מפיקים הרבה תועלת למותג, רדיפה אחר כמות "האוהדים", יצירת קשר לקוי עם האוהדים האמיתיים של המותג וכו'...
היתרון בפרסום בפייסבוק הוא הפילוח הממוקד לקהל היעד של המותג או השירות שאנו מציעים. לשמחתנו המפרסמים, המשתמשים בפייסבוק מספקים לנו מידע שאנו משתמשים בו לטובתנו לרבות: מקום מגורים, מין, גיל, שפה, רווקים, נשואים או במערכת יחסים, תחביבים, מקומות עבודה וכדומה. המשמעות היא שכל אדם בפייסבוק, נחשף לפרסומות שונות שהתאימו במיוחד לו.
הנוכחות במדיה החברתית ובפייסבוק בפרט, הפכה להיות מובנת מאליה והיא חלק מיצירת אסטרטגיית פרסום כוללת ונכונה באינטרנט בכלל. באמצעות פרסום ופעילויות קריאייטיביות, אנו יוצרים קהילה אמיתית לעסקים, אשר נחשפת למסרים שהמותג מפיץ באופן קבוע: השקת מוצר חדש או סניף, הנחה מיוחדת לחג או לחברים בפייסבוק, קבלת משוב אמיתי מהצרכן, שירות לקוחות, היכולת להיחשף לדעות / טענות / ברכות של הלקוח ויצירת קשר בצורה חדשנית ומתקדמת עם כל המעוניין.
לכ- 70% מהעסקים יש דף עסקי בפייסבוק. דף עסק הוא הצורה החוקית היחידה שבה מותג יכול לתקשר עם הצרכנים שלו. כמו כן ניתן לתכנת דף עסקי וליצור לו קמפיין פרסום בפייסבוק.
כיצד תורם לי דף עסק בפייסבוק ?
לסיכום,
הפייסבוק כאן לא רק כדי להישאר, אלא כדי לצמוח יותר. ככל שנשכיל להשתמש בפלטפורמה הזאת לטובת הלקוחות שלנו, לטובת עסקים, כך נפיק תועלת גם בעתיד. נשמח לדעת יותר על העסק שלך ולייעץ לך אסטרטגיית פרסום והתנהלות נכונה בפייסבוק. תוך כדי ההתנהלות אנו גם נדריך את מנהל השיווק או אדם אחר שבחרת שיעשה זאת, כך שלאחר פרק זמן מסויים החברה שלך תסתדר גם בלעדינו.
הכנו עבורך כמה טיפים בלתי שגרתיים לשיווק בפייסבוק
אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממיקומי לקוחותינו במנוע החיפוש של גוגל, כתוצאה מתהליך הקידום האורגני (SEO) אשר אנו מבצעים:
* הרשימה חלקית בלבד - חלק מן הנתונים חסויים לבקשת חלק מלקוחותינו
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
המסילה 22 איזור תעשיה נשר
פקס: 04-8200323
טלפון: 072-3340848
מייל: mail@adactive.co.il