"יישום מחשב" בעברית או "אפליקציה" בלעז הינה תוכנה הפועלת במחשב. שוק פיתוח האפליקציות זינק בשנים האחרונות בצורה משמעותית ואנו משתמשים בהן ברשת האינטרנט ובסלולאר. החברות הראשונות שהחלו לפתח אפליקציות הן גוגל, אפל ופייסבוק. כיום השוק התפתח וחברות רבות מציעות שירות פיתוח ובניית אפליקציות בהתאם לצרכיו של הלקוח.

פיתוח אפליקציות פייסבוק לדפים עסקיים, היא הדרך החוקית (מבחינת פייסבוק) והמיטיבה ביותר לצבירת אוהדים ולנתינת ערך מוסף ללקוחות קיימים ופוטנצייאלים. במילים אחרות: אי אפשר (לחיות בפייסבוק) בלעדיהן.
האיפיון, הקריאייטיב והפיתוח של האפליקציות משתנים מעסק לעסק בהתאם למטרות אותן אנו מעוניינים להפיק. ניתן ליצור מעין "מיני סייט" דינאמי בדף הפייסבוק, אשר מתפקד כאתר המאופיין ומעוצב בהתאם לשפה התואמת את הרשת החברתית.
ל- Dojo TLV ול Xpert למשל, יצרנו אפליקציית "ברוכים הבאים" הממחישה בצורה וויז'ואלית ואינפורמטיבית את השירותים שהחברה מציעה. לכל דף עסקי בפייסבוק, חשוב שתהיה אפליקצייה או לשונית (טאב) "המקבלת" את פניהם של האוהדים החדשים ומגרה אותם להצטרף לדף הפייסבוק ע"י לחיצת Like או אהבתי.
השלב הבא יבוא לידי ביטוי ביצירת אפליקציות אטראקטיביות, אשר מטרתן לערב את האוהדים לקחת חלק בפעילות המותג. על "האמבטיה הקבוצתית" שיצרנו לרצף אפשר לקרוא כאן ואת התוצאות של אפליקציית "BiC like" אפשר לראות בכמות האוהדים כאן.
אפליקציה הינה "קמפיין פרסומי" לכל דבר, היא אמורה לדבר בשפת המותג, לעורר עניין, להגביר את המודעות וכמובן לגרום לקהל היעד שלנו לקחת בה חלק. היתרון המשמעותי ביצירת אפליקציה היא היכולת שלה לייצר ויראליות, קרי להיות מופצת ממשתמש למשתמש. ויראליות הינה טכניקת שיווק באינטרנט, אשר גורמת לגולשים להיות המפיצים העיקריים של האפליקציה. כך אנו חוסכים בתקציב הפרסום וזוכים לקבל חשיפה נרחבת.
מומלץ ליצור בין 3-4 פעילויות מעוררות לאוהדים (אפליקציות), אך זה משתנה בין עסק לעסק.
פיתוח אפליקציות פייסבוק מעניין אותך ?
אנחנו נשמח לייעץ ולבנות לך אסטרטגיה התואמת את העסק שלך ובו בזמן תואמת את "השיח" במדיה החברתית, במדינה ה-3 בגודלה בעולם – בפייסבוק.
אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממיקומי לקוחותינו במנוע החיפוש של גוגל, כתוצאה מתהליך הקידום האורגני (SEO) אשר אנו מבצעים:
* הרשימה חלקית בלבד - חלק מן הנתונים חסויים לבקשת חלק מלקוחותינו