איך נוכל לעזור?
Array

פרסום בוויז

להגיע ליעד: איך מביאים 3 מיליון לקוחות פוטנציאלים אל בית העסק שלך?

פרסום ב-WAZE עשוי להיות דרך אפקטיבית לזכות בחשיפה, להתקיים בתודעת הלקוחות ואפילו להניע אותם לפעולה. הנה כל מה שכדאי לדעת על הפרסום באפליקציה הפופולארית: מי לא מכיר את WAZE, אפליקציית הניווט הפופולארית, פיתוח ישראלי שמסב גאווה גם למי שלא החזיק בו אפילו אחוזון קטנטן לפני האקזיט... ובכן, החדשות הטובות הן ש-WAZE היא כבר מזמן הרבה יותר מאפליקציית ניווט. החדשות הטובות אפילו יותר הן שמדובר באפליקציה שיכולה לחבר מיליוני לקוחות פוטנציאלים אל העסק שלכם, ואפילו להניע חלק מהם לפעולה של ממש. כל זאת כמובן, בתנאי שמכירים את הדרכים השונות ליהנות מהחשיפה ולמקד את הפניה, כך שתתאים לצורך השיווקי שלכם.

בואו ונתחיל מקצת מספרים:

ב WAZE משתמשים מעל ל 3 מיליון ישראלים. תדירות השימוש הממוצעת היא כ 17 פעמים וכ- 20 שעות בחודש, כאשר כ 850 אלף נהגים עושים באפליקציה שימוש יום יומי, כשמספר השעות הממוצע לשימוש עומד בקרבם על נתון מדהים של 8 שעות ביום… מה שהופך את WAZE לאחד היישומים הנוכחים ביותר בחיינו.

העניין הוא שכבר מזמן לא מדובר באפליקציית ניווט: נהגים רבים כבר לא משתמשים באפליקציה כדי לדעת כיצד להגיע מנקודה לנקודה או באיזו דרך לבחור, אלא כמקור חדשותי-אינפורמטיבי, כזה שנועד להקל על הפחד המובנה הכי גדול שלנו: חרדה מהלא נודע. דבר אחד הוא להיקלע לפקק תנועה שידוע לנו שהוא יימשך על פני 3 קילומטרים וייארך 8-9 דקות, ודבר אחר לגמרי הוא להיקלע לאותו פקק בדיוק, ללא הידיעה המקדימה הזאת – שהופכת אותו מעיכוב קטן בדרך למשהו מאיים הרבה יותר.

הידיעה (או האשליה) של הנהגים שבאמצעות  WAZE הם שולטים טוב יותר בנעשה על הכביש, הפכה לנכס העיקרי שלה, מה גם שהיא מספקת נתוני אמת לגבי מיקום של שוטרי-תנועה, מכמונות מהירות ועוד.

למרבה המזל, אלה אינם השירותים היחידים ש-WAZE מספקת לנו, עבור בעלי העסקים, היא מספקת גם שירותי פרסום אפקטיביים להגדלת החשיפה ולקיום אינטראקציה עם ציבור הנהגים.

הפרסום הראשון נקרא נקודת-סימון, או "סיכה". הסיכה היא למעשה תחליף עדכני לשלטי ההכוונה המרובעים שניצבים בקרנות רחוב. היא מאפשרת לנהגים לדעת על מיקום בית העסק שלך ולהגיע אליו ביעילות. אם הוא ניצב על המסלול הקבוע שלהם, הרי שה"סיכה" מסייעת גם לקבע את שם העסק ומיקומו בתודעה, פרמטר חשוב, שגם אם אינו מניב תוצאה מיידית באמצעות הנעה לפעולה והמרה של החשיפה לקנייה, הרי שהוא משתלם לטווח הארוך. כך למשל, יכול להיות שאיני זקוק ל "חומרי בניין" באופן קבוע, אבל עצם הנוכחות הקבועה של פרסום לחנות חומרי בניין שנמצאת בקרבת מסלול הנסיעה הקבוע שלי לעבודה, תממש את עצמה בצורת קנייה ביום שבו אחליט למשל, לסייד מחדש את הדירה.

עבור סוג כזה של פרסום, גובה WAZE שקל אחד בגין אלף חשיפות, והרוכשים מוכרחים להתחייב לחבילה בת 3 חודשים לפחות.

הנוכחות באפליקציה יכולה לגדול מעבר לכך: אפשר להוסיף לוגו של העסק לתוצאות החיפוש, ניתן לרכוש באנרים שיכללו לוגו, סלוגן ואף מידע שימושי כמו שעות פתיחה או הפניה לאתר האינטרנט של העסק. ניתן לשפר את המיקום בתוצאות החיפוש, שכן יש לא מעט נהגים שמבצעים אפילו חיפוש ראשוני דרך האפליקציה, במיוחד כשמדובר במקום שאליו הם מתכוונים להגיע ברכב: דמיינו, לדוגמא, בכמה יתחזקו עסקיו של בעל פיצרייה שיקדים את מתחריו בתוצאות החיפוש בכל פעם שלמישהו יתחשק לעצור ולאכול פיצה "על הדרך" או לקחת טייק-אווי הביתה…

הדרגה הגבוהה ביותר בחשיפה הויזואלית שאותה ניתן להשיג ב WAZE, נקראת TAKE OVER: המודעה שלך למעשה משתלטת על מסך הסמארטפון של המשתמש באפליקציה (לרוב הנהג), כאשר הוא נמצא במצב של עצירה מוחלטת (למשל ברמזור, עצירה בשולי הדרך, פקק "עומד" או בתחנת דלק) שמתבצעת בטווח של 5 קילומטר מבית העסק שלך. באמצעות "טייק אובר" ניתן להציג גם תמונות או לספק מידע על מבצעים אפקטיביים, קופונים דיגיטליים ועוד.

נהג שבוי, פנוי לקשר אמיתי עם מפרסם…

אחת הסיבות ליעילות הפרסום ב-WAZE, אינה נעוצה רק בהיותו מקור אמין לנהגים ומשתמשי דרך אחרים. במקרים רבים מדובר בקהל שבוי שנכון לקיים דיאלוג עם מפרסם: הוא נמצא ברכבו, החדשות ברדיו נמאסו עליו כבר, השיחות החשובות מטעם העבודה כבר בוצעו – ויש לו לפחות עוד כחצי שעה להעביר בפקקים לפני שיגיע הביתה… נהג שכזה הוא אובייקט אידיאלי להעברת מסרים פרסומיים שכן דעתו נוחה יותר לקלוט אותם. זאת הסיבה העיקרית לכך שהפרסום ב-WAZE עשוי להיות אפקטיבי יותר מאשר "רק" הכוונה לבית העסק ווידוע הנהגים לגבי מיקומו: יש לו דרכים להעביר גם מסרים מורכבים מעט יותר מאשר, למשל "20% הנחה במחלקת הקפואים" בסופרמרקט שלפניך.

עם כל הכבוד למורכבות הזאת, עיקר כוחו של הפרסום באפליקציה הוא לגבי עסקים שקשורים לדרך ולרכב: תחנות דלק, חנויות נוחות, מזללות וחנויות לממכר מזון בדרך, מוסכים ועוד.

פרסום ב-WAZE אפקטיבי גם עבור חברות נדל"ן שרוצות לחשוף לקהל הנהגים את הפרויקט שנבנה בסמוך, וביתר שאת, אם אחד ממסרי המכירה החזקים של הפרויקט הוא הגישה הנוחה אליו מהכביש הראשי… הוא מצוין למקומות בילוי כגון מסעדות, תיאטראות וכן לשילובים עם פלטפורמות מידע אחרות: למשל כנס מקצועי גדול שמקיים לצד דף הפייסבוק או ה "מיני-סייט" שלו, גם נוכחות ב WAZE.

מכל הסיבות דלעיל, ניתן להבין למה הפרסום באפליקציה עשוי להיות פחות אפקטיבי עבור פירמות בתחום החשבונאות, המשפטים או שירותים שנדרש לגביהם מידע מורכב ומפורט יותר.

יתרון הקוטן

הפרסום ב-WAZE הוא שוויוני במחיריו, כלומר – בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו עיתונים, טלוויזיה, רדיו או אתרי אינטרנט מובילים, לא יהיה בו מחיר שונה למפרסמים שונים, שיושפע לרוב מיכולת קניית המדיה שלהם. השוויון הזה מאפשר למשל לרשת מרכולים באזור באר-שבע לשמור על נוכחות טובה וגבוהה בתודעה בעזרת WAZE כאילו הייתה רשת קמעונאות ארצית: כל נהג שישתמש באפליקציה באזור הגיאוגרפי הנתון, ייחשף למסריה ולמיקום סניפיה.

WAZE יכולה להיות פלטפורמה נהדרת לקידום העסק שלך, אבל מאחר שהיא מציעה מספר סוגי חשיפה ומאחר שהיא אפקטיבית מאוד עבור סוג מסוים של עסקים, אך יעילה פחות עבור מפרסמים אחרים, חשוב שייעמדו לצדך מקצוענים: מי שהם משווקים רשמיים ומומחים שהוסמכו לתפקידם בשיתוף WAZE ושיידעו איך לנהל את התקציב שלך ביעילות מול סוגי החשיפה השונים המתאפשרים על גבי האפליקציה.

מעוניינים לשמוע עוד על איך ניתן לחבר אליכם יותר לקוחות באמצעות WAZE? אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם וביחד נתחיל לחשב מסלול מחדש, עד שמחלקת המכירות שלכם תאשר שאכן הגעתם ליעד…!  

שירותים נוספים

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.