איך נוכל לעזור?
Array

קידום אתרים לוקאלי

בשנתיים האחרונות גוגל שם לעצמו מטרת על לנגד עיניו - שיפור חוויית המשתמש.

אנחנו מדברים על פרמטרים כמו: זמני טעינה מהירים, אבטחת אתר, תוכן רלוונטי וכמובן תוצאות לוקאליות.

גוגל רוצה להציג את עשרת התוצאות המדויקות ביותר לשאילתת החיפוש, לפיכך, לרלוונטיות המידע שאנו מציגים יש השפעה ישירה על המיקום. כאשר ניתן מענה, מדויק יותר מהמתחרים שלנו (ברמת ה-DATA) לשאילתות ספציפיות,
כך נזכה לעדיפות גבוהה יותר בעיני גוגל. הקידום הלוקאלי - גיאוגרפי הוא מאוד מדויק והופך לרלוונטי יותר ויותר. גוגל רוצה לתת מענה טוב יותר לגולשים ולקהל הרחב באמצעות התוצאות הרלוונטיות והמדויקות ביותר לשאילתת החיפוש של הגולש.

הנה כל מה שצריך לדעת כדי לשפר את הנוכחות שלכם בתוצאות הלוקאליות.

גוגל 'מאנדקס' בכיר

בעוד שאנחנו יודעים שגוגל מאנדקס ומדרג את האתרים על בסיס מאות או אלפי פרמטרים, יש כמה קריטריונים שחובה לתת עליהם את הדגש:

מהירות אתר: ללקוחות שלך וגם לך אין זמן מיותר להמתנה ולכן חשוב שהאתר יטען כמה שיותר מהר.

על פי גוגל ההמלצה היא לזמן טעינה של 2-3 שניות כאשר כל שנייה נוספת, גורמת לך כבעל עסק לאבד הזמנות, מכירות ולידים – במילים אחרות לקוחות פוטנציאליים.

אבטחת אתר: ההנחיה של גוגל היא שכל האתרים יהיו מאובטחים, בעוד שבעבר דובר רק על אתרי מכירות כיום מדובר על אתרים תדמיתיים, קטלוגיים ובמיוחד אתרי חנות.

למעשה מדובר על אבטחת תקשורת בין הגולשים לשרת וניתן לרכוש תעודת אבטחה דרך חברת אחסון האתר שלך.

גוגל אפילו מתריע בדפדפן שלו על אתר לא מאובטח:

ומציג עם מנעול אתר מאובטח:


תוכן רלוונטי: רבים דיברו ועוד ידברו על נושא התוכן, התוכן של האתר מהווה פרמטר חשוב מתמיד, בייחוד לאור העובדה שגוגל כבר יודע לסרוק את האתרים באמצעות בינה מלאכותית, ממש כמו בן אדם אנושי, כך שהתכנים באתר צריכים להיות הרבה יותר מפורטים, איכותיים רלוונטיים וסופר מקצועיים.

תוצאות לוקאליות ואיך הן הולכות לשנות את פני המשחק

מהו קידום אתרים לוקאלי?

אחד מהמושגים הכי טרנדיים כיום בעולם הקידום האורגני הוא הקידום הלוקאלי. קידום זה מתייחס למיקום של הגולש בזמן שהוא מחפש בגוגל.

בעזרת היכולת הטכנולוגית של גוגל לזהות את המיקום הפיזי של המשתמש, הוא יכול להתאים תוצאות חיפוש רלבנטיות גם אם הגולש לא חיפש באופן מפורש את המיקום של המוצר או השירות שבו הוא מעוניין.

באמצעות הקידום המקומי, ניתן להבטיח כי שם בית העסק יטפס לראש תוצאות החיפוש עבור קהל היעד הספציפי שמעניין אתכם. לדוגמה, אם גולש שנמצא בחיפה יחפש את הביטוי "רואה חשבון" – הוא יקבל תוצאות חיפוש מקומיות שמתייחסות לביטוי "רואה חשבון בחיפה".

במידה ואתם רוצים לתת שירותי ראיית חשבון לעסקים באזור חיפה, כדאי להתמקד בקידום העסק שלך באזור חיפה ולא באזור המרכז שם קיימים מאות רואי חשבון שמתמודדים איתך על קידום ארצי, מה גם שהם כנראה לא רלבנטיים עבורכם ואתם לא רלוונטיים עבורם. קידום אתרים לוקאלי יעיל בצורה משמעותית ומשיג תוצאות נפלאות. בעבר הלא רחוק, בתי עסק רבים חשבו שכדאי לפרסם ולקדם את האתר שלהם באינטרנט ע"י כך שהם 'יורים לכל הכיוונים', כיום ברור מאוד שהשיטה הזאת פחות עובדת וחייבים להתמקד במישור של קהל יעד ספציפי, מבחינת מיקום, גיל, מגדר, תחומי עניין ועוד. כיום, זה קל מתמיד לפלח שווקים פוטנציאלים ולכן חשוב לא לאבד זמן ומשאבים יקרים בפרסום לא נכון.

כאשר יש מספר עסקים דומים באזור, גוגל מציג את העסקים מהנתונים של גוגל מפות וגוגל עסקים מעל לתוצאות האורגניות, מה שלמעשה מגדיל באופן משמעותי את החשיבות ואחוזי ההמרה של התוצאות הלוקאליות באמצעות גוגל לעסק שלי או אם תרצו "גוגל מפות".

למה יש ל-גוגל לעסק שלי חשיבות כל כך גדולה בקידום העסק שלך?

כאשר יש מספר עסקים דומים באותו אזור, גוגל מנתח את הנתונים מגוגל מפות וגוגל לעסק שלי ומציב את התוצאות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות, מה שמראה שגוגל עצמו ממוקד לחיפוש עסקים מקומיים – טיפוס לרשימת שלושת העסקים הראשונים, אפקטיבי לאין ערוך במיוחד במובייל, מה גם שלפעמים תוצאות החיפוש המקומיות יכולות להופיע לפני המודעות הממומנות – דבר זה משתנה בהתאם למילות החיפוש, מספר המפרסמים ועוד. היתרון האדיר של 'גוגל לעסק שלי' הוא שהלקוח יכול ליצור קשר עם העסק באופן אוטומטי מפני שמספר הטלפון זמין כבר בתוצאות החיפוש ואין צורך להיכנס לאתר העסק ומשם להתקשר. לפעמים חסכון של פעולה אחת ישפר באופן משמעותי את יחס ההמרה ויביא לכם את הלקוח הרלבנטי.

גוגל לעסק שלי – צעד ראשון חשוב!

הצעד הראשון החשוב בכל אסטרטגיית קידום אתרים לוקאלית הוא לתבוע ולאמת את הרישום של העסק המקומי שלך ב-"גוגל לעסק שלי". התחברות לגוגל לעסק שלי יכולה להגדיל את הסיכוי שלך להופיע באיתור לפי מקום של גוגל, במפות Google ובדירוגים אורגניים באופן כללי. עסקים מקומיים רשאים לקבל רישום בחינם בגוגל ולכלול מידע על החברה שלהם, כמו הכתובת, מספר טלפון, שעות פעילות העסק, פרטי יצירת קשר, קישור לאתר אינטרנט, עדכון חדשות, מידע על מבצעים פרסום מוצרים, קביעת פגישות ועוד.

אם עדיין לא ביצעת את הרישום שלך בגוגל לעסק שלי, זהו אחד הצעדים החשובים ביותר לקידום מקומי אותו תוכל לבצע.

עסקים מקומיים רבים נרשמים ל-גוגל לעסק שלי אך שוכחים להשתמש בכלי חשוב זה. בתוך הכרטיס גוגל מציע מגוון גדול של תכונות אחרות, בהן תוכל להשתמש בכדי לבצע אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי וישנן מספר סיבות טובות לכך שאתה צריך לבדוק לעיתים קרובות את פרטי רישום העסק שלך בכדי להבטיח שכל הפרטים עדיין עדכניים ומדויקים.

איך גוגל מאמתים שזהו אכן בית העסק שלך ולא מתחזה?

תהליך האימות של בית עסק נעשה ע"י גלויה בדואר (עד כמה שזה נשמע מפתיע, גוגל משתמשים בשירות הדואר על מנת לאמת את הכתובת של העסק וזאת בשל מקרים רבים של התחזות, במקרים מסוימים של חשד להונאה, הם גם מתקשרים טלפונית לחברה על מנת לקבל אינפורמציה ולוודא שאכן המידע תקין). הגלויה עצמה נשלחת לעסק לאחר רישום כל הפרטים הרלוונטיים (כתובת, מיקוד, מספר טלפון, פרטי עסק וכו'). בדרך כלל לאחר שבוע-שבועיים מגיעה הגלויה המכילה קוד שאותו יש להכניס על מנת לאמת את זהות העסק. ברוב המקרים העסק יופיע לאחר מספר שעות בתוצאות החיפוש של עסקים מקומיים.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – חשוב למלא את כל הפרטים בצורה מדויקת ולעקוב אחר שינויים.

על מנת לקבל פרופיל מלא של העסק, גוגל מבקש מבעליו למלא מספר נתונים ושאלות בסיסיות חשובות. תשובות מדויקות ככל האפשר יקלו על לקוחות פוטנציאלים להגיע למקום העסק ללא קושי בשעות הפעילות, לקבל את המוצר שהם מעוניינים בו ולקבל מידע חיוני אחר. חשוב מאד לדעת ובעלי עסקים רבים אינם מבינים זאת, שמישהו אחר יכול לערוך או להציע שינויים ברישום העסק שלך (כולל המתחרים שלך). כך שחשוב מאד לעקוב שפרטי העסק מדויקים ותואמים את המציאות. במידה ולא תמלא את הפרטים מישהו אחר עלול למלא פרטים שאינם נכונים. גוגל מיידעת את בעל העסק במידה ובוצעו שינויים בפרטי העסק ושולחת התראות על כך באמצעות המייל. כמו כן, חשוב לציין שגוגל מעודדת אנשים המכירים את העסק שלך לענות על שאלות שונות הקשורות אליו, באופן זה גוגל מקבלת מידע נוסף על החברה שלך. פעמים רבות כאשר מישהו עובר בסמוך לבית העסק הוא מקבל התראה "האם אתה מכיר את המקום?" ומבקש לענות על שאלות שונות הקשורות למיקום. במידה והאדם יודע את התשובה לשאלה, בדרך כלל ישאלו אותו מספר שאלות נוספות. מדובר על שאלות של: כן / לא / אינני יודע.

איך אפשר לשדרג את Google לעסק שלי?

אפשר לשדרג את Google לעסק שלי באופן משמעותי על ידי הוספת תמונות, קריאה לפעולה (Call To Action) קישור לאתר שלכם או לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות. בנוסף ניתן להוסיף הודעות פרסומיות שונות שיכולות לקדם את העסק.

דוגמאות להודעות שיכולות לעזוק בשיקום העסק:

  • אתם מקיימים מכירה מיוחדת שמתרחשת בזמן מסוים? צרו אירוע "מכירה".
  • כתבתם פוסט מעניין לטובת בלוג באתר שלכם – כתבו מספר מילים ותנו קישור לפוסט בבלוג שלכם.
  • אתם יוצאים במבצע מיוחד לכבוד החגים? הוציאו הודעה מיוחדת על כך.
  • הוסיפו צילומים אטרקטיביים של מוצרים חדשים או שאתם מעוניינים לקדם.
  • ניתן גם לערוך אירוע (סמינר מקוון או השקת מוצר חדש ועוד), לפרסם פוסט של האירוע עם תאריך ושעה, ולהוסיף קישור לדף ההרשמה.

טיפ חשוב – האפשרויות לאינטראקציה עם הלקוחות הן אינסופיות! הפוסטים מופיעים באופן בולט מאוד, אל תחמיצו את ההזדמנות החינמית הזאת לפרסם ולבלוט מעל המתחרים העסקיים שלכם. שילוב של תמונה בפוסט, תעזור לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי – תמיד כדאי להוסיף צילום איכותי ומעניין שימשוך את העין.

זה באמת כל כך קריטי להציג תמונות ב'גוגל לעסק שלי'?

במילה אחת – כן! ב-2 מילים: כן מאוד!
תמונות עוזרות לאנשים לראות באופן מיידי במה החברה שלך עוסקת. כשאתה יוצר את פרופיל Google לעסק שלי, תוכל להוסיף לוגו ותמונת שער – בדיוק כמו שהיית עושה בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין או פינטרסט. ללא תמונות אלה, יהיה קשה יותר לאנשים להכיר את המותג שלך באופן מקוון. אבל אל תעצור שם. אפשר להראות את המוצרים, פריטים שנמצאים בהנחה מיוחדת וצילומים של חלל העסק. לשם הדוגמא: אם אתה מנהל מסעדה, פרסם תמונות של הארוחות, התפריטים וחלל המסעדה. וודאו שהתמונות של המנות נראות מעוררות תיאבון, ומקצועיות. לפי גוגל, עסקים עם תמונות מקבלים 42% יותר בקשות לקבל הוראות הגעה לבית העסק, ו-35% יותר קליקים שמגיעים לאתר האינטרנט של העסק. מומלץ מאוד לשכור צלם מקצועי – העלות שלו יכולה להפוך לשולית מול הרווח ואיכות הצילום שייצר. לדוגמא, נכסים של Airbnb עם תמונות שצולמו על ידי צלם מקצועי מראים עלייה של 40% ברווחים, 24% יותר הזמנות ומחיר לילי גבוה יותר ב -26%.

איזה תמונות כדאי להוסיף?

אנחנו ממליצים שתמונת הפרופיל העסקית שלך לא תהיה רק הלוגו עצמו, אלא של משהו מושך יותר שמסביר את מהות העסק או של המותג. סוגים אחרים של תמונות שכדאי וצריך להוסיף לרשימה הם: תמונת לוגו: גוגל ממליצה לעסקים להשתמש בלוגו שלהם כדי לעזור ללקוחות לזהות את העסק שלך עם תמונה בגודל מרובע, תמונת שער: תמונות השער צריכות באמת להציג את האופי של העסק. תמונות נוספות: תמונות מסוגים שונים שמשמשות להדגשת התכונות המיוחדות של העסק שלך, כאלה שימשכו לקוחות בעת קבלת החלטה על רכישה. תמונות אלה תלויות בסוג העסק שאתה מנהל. התמונות עשויות לכלול בין היתר, את הסחורה או השירותים שהעסק שלך מציע, הצוות  שלך פנים העסק והחוץ שלו, חניה, נגישות ותמונות כלליות אחרות המסכמות את העסק ומה הוא יכול לעשות עבור לקוחותיו.

התמונות צריכות להיות בהתאם לשיטות העבודה המומלצות של גוגל:

פורמט: JPG או PNG

גודל: בין 10KB ל- 5MB

רזולוציה מינימלית: גובה 720 פיקסלים, רוחב 720 פיקסלים

איכות: התצלום צריך להיות בפוקוס ומואר היטב, וללא שינויים או שימוש מוגזם בפילטרים. הדימוי צריך לייצג את המציאות.

איזה פיצ'רים ותכונות אפשר להוסיף ל-גוגל לעסק שלי?

תכונות מיוחדות זמינות עבור חשבונות עסקיים של Google, ותלויות בקטגוריה שבחרת.

להלן סקירה של תכונות ספציפיות לקטגוריות:

  • מלונות יכולים להציג אפשרויות של שירותים שונים ואת הדירוג שלהם.
  • מסעדות וברים יכולים להעלות תפריטים, להציג מנות פופולריות ולהוסיף קישור להזמנות והזמנות מקוונות.
  • עסקים מוכווני שירות יכולים להציג תפריטי שירות ולהוסיף כפתור הזמנה.
  • חברות קטנות ובינוניות יכולות להוסיף קטלוגים של תמונות.
  • אתרי מסחר יכולים להציג מוצרים עם לינק ישיר לרכישה.

ניתן להוסיף תכונות עובדתיות לפרופיל העסק שלך על מנת לשתף מידע נוסף שעשוי להיות חשוב ללקוחות שלך. אם אתה מנהל חנות או מסעדה, ייתכן שתרצה לשתף שהעסק נגיש לכיסאות גלגלים, מציע אינטרנט אלחוטי בחינם, או מאפשר ישיבה בחוץ.

איך אפשר לבנות ולשפר את אמון הלקוחות?

הראה ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שאתה מעריך את המשוב שלהם על ידי תגובה לביקורות. על פי סקר שנערך על ידי גוגל, עסקים המגיבים לביקורות נחשבים אמינים פי 1.7 יותר מאלו שלא. אינטראקציות חיוביות בונות נאמנות. חשוב מאוד להגיב במקצועיות ובנימוס. זה נכון גם לביקורות שליליות. אל תתעלם מהם. תאזין בתשומת לב לתלונות ולבעיות שהועלו ונסה לתת פתרון. יש לשמור על כנות כמו גם  להציע התנצלות כאשר זה מוצדק. אם העניין הינו רגיש, בקש מהלקוח לשלוח הודעה פרטית.

חשוב מאוד לענות על שאלות. כל אחד יכול לענות לשאלת לקוח ב-גוגל לעסק שלי. השתדל כמיטב יכולתך לוודא שאתה מגיב מהר. הראה לאנשים שהעסק שלך פעיל ואמין, ומנע מראש התפשטות של מידע שגוי שעלול להזיק לעסק שלך.

האפליקציה של גוגל לעסק שלי

מיליוני אנשים נעזרים באופן יומיומי בחיפוש ואיתור עסקים מקומיים. על מנת להקל עליך את ניהול Google לעסק שלי ולשלוט עליו בצורה מיידית, ניתן להשתמש באפליקציה אותה ניתן להוריד בחינם בחנויות האפליקציות. באמצעותה אפשר לשפר את התקשורת מול הלקוחות בצורה נוחה.

מה אפשר לעשות באפליקציה?

  • ביקורות – ניתן להשיב לביקורות (חיוביות ושליליות), לשלוח הודעה עם הלקוחות שלך ולראות את העוקבים שלך בכרטיסייה לקוחות.
  • שינוי פרטים – לערוך שינויים בפרופיל העסק שלך ולראות שינויים אלה בזמן אמת.
  • תמונות – להעלות תמונות ואף לערוך אותן עם פילטרים שונים.
  • הצעות – אפשר ליצור הצעות ומכירות מיוחדות וגם לשתף את מה שמייחד את העסק שלך.
  • ניתוח סטטיסטי – ניתן לראות כיצד הלקוחות מצאו את בית העסק (חיפוש ישיר של שם בית העסק, חיפוש של מילות חיפוש, חיפוש תמונות וכו')
  • קבלת התראות – ברגע שלקוח נכנס ל-Google לעסק שלי תוכלו לקבל התראה וכך לשאוב מידע נוסף, כגון שעות הפעילות של הלקוחות ובאיזה שעות כדאי להתמקד בשיווק.

כאשר גולש מחפש ביטוי כמו "חנות אופניים בחיפה", במידה וקיימים פרופילים עסקיים רלבנטיים כאלו – הם יופיעו במיקום מיוחד בראש תוצאות החיפוש האורגניות הרגילות.

לדוגמא:

מכיוון שגוגל מנסה להישאר עדכני ככל הניתן ולתת למשתמשים שלו בדיוק את מה שהם מחפשים, הוא יספק תוצאות של קידום לוקאלי גם אם מחפשים ביטוי כמו: "חנות אופניים לידי". במקרה כזה, הוא משתמש במיקום של הגולש ותדע לאתר עבורו פרופילים עסקיים מקומיים רלבנטיים.

איך גוגל לעסק שלי תורם לשיפור אמון הצרכנים בעסק שלך?

פרופיל גוגל לעסק שלי מעניק אמינות גבוהה מאד לחברה שלך. לעסקים שרשומים ב-Google לעסק שלי נוטים להגיע -70% יותר לקוחות. מחקר אחר מצא שעסקים שרשומים בגוגל נהנים מאמון הלקוחות פי שניים. אמון הוא גורם מפתח כשמדובר בקבלת החלטות של רכישת מוצרים או קבלת שירות. ככל שהצרכן מרגיש בטוח בך יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יקנה ממך. הביקורות של Google לעסק שלי עוזרות גם בבניית אמון. מחקרים מצאו ש 88% מהצרכנים סומכים על ביקורות מקוונות ממש כמו על המלצות אישיות.

האם אפשר לקדם את גוגל לעסק שלי?

בהחלט, פרופיל העסק הוא דינאמי. אתה יכול לשנות אותו כל הזמן – כמו בכל שירות תחרותי גם הכלי הזה דורש מומחיות כדי שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום. גוגל מתעדף איזה עסק להציג , לפי המונח שחיפשו הלקוחות וכן לפי סוג המידע החשוב ביותר לצרכנים בקטגוריה שלך. מנוע החיפוש של גוגל בוחן מילות מפתח בתוכן הפרופיל שלך שלדעתו רלוונטי. בכדי שזה יקרה, יש להציג את המידע הרלוונטי במקומות הנכונים בפרופיל שלך מלכתחילה, בכדי שגוגל יתעדף אותך על פני המתחרים. בדיוק כמו שאתה משתמש במערכת ניהול תוכן כמו WordPress כדי לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש, גוגל לעסק שלי מאפשר מיטוב לפרופיל שלך שבסוף היום ישפר את הנוכחות שלך ואת טווח ההגעה אלייך.

כיצד כדאי להשתמש ב-גוגל לעסק שלי בקידום אתרים מקומי?
ובכן, מכיוון שאופטימיזציה עבור גוגל היא בעיקר אופטימיזציה עבור המחפשים, הכל מסתכם באותם שלושה דברים: מיקוד, איכות המידע ואמון.
כדי להשתמש ב-גוגל לעסק שלי למטרות קידום אתרים לוקאלי, יש להקפיד לשלב מילות מפתח רלוונטיות בפרופיל העסקי שלך, כך תוכל לומר לגוגל מה אתה מנסה לדרג. השתמש במילות חיפוש רלוונטיות בתיאור העסק שלך, בתגובות שלך לביקורות, בתשובות שלך לשאלות ובפוסטים שאתה מפרסם. יש להקפיד לשלב אותם באופן טבעי בדיוק כמו שהייתם עושים עם כל אסטרטגיית SEO אחרת.

גוגל מעדיפה תוכן עדכני, חדש ומתאים לתקופה (עונות השנה, חגים, סופי שבוע ועוד) לכן, חשוב מאוד לפרסם עדכונים באופן קבוע, להוסיף תמונות חדשות, לכתוב מה השתנה לאחרונה בעסק וכל מה שעשוי להיות מעניין ללקוחות שלכם.

כדאי מאוד ומומלץ להוסיף מספר פוסטים בשבוע. הם לא חייבים להיות מקוריים ואתם יכולים אפילו לשכפל את הפוסטים שלכם מהמדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין). במידה ואתם מתקשים למצוא תוכן מקורי כל שבוע, יש לשמור על מעורבות כלפי הלקוחות ולספק עבורם מידע רלבנטי למה שהם מחפשים, הוספת פוסטים משפרת מאד את חווית המשתמש עבור הלקוחות (מבצעים מיוחדים ומכירות סוף עונה לדוגמא) ומוסיפה ערך רב, זאת הסיבה שיש לפרסם תוכן בגוגל לעסק שלי ממש כמו בערוצי המדיה החברתית האחרים.

כיצד גוגל קובעת את הדירוג המקומי?

התוצאות המקומיות מבוססות בעיקר על רלוונטיות, מרחק ובולטות. גורמים אלה משולבים כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לחיפוש שלך. לדוגמה, האלגוריתם של גוגל עשוי להחליט שבעסק מרוחק יותר מהמיקום שלך אתה צפוי לקבל את מה שאתה מחפש מאשר בעסק קרוב יותר, ולכן מדרג אותו גבוה יותר בתוצאות מקומיות.

רלוונטיות

רלוונטיות מתייחסת לאופן בו הרישום המקומי מתאים למה שמישהו מחפש. הוספת מידע עסקי מלא ומפורט יכולה לעזור לגוגל להבין טוב יותר את העסק שלך ולהתאים את הרישום שלך לחיפושים רלוונטיים.

מרחק

בדיוק כמו שזה נשמע – כמה רחוק נמצאת כל תוצאת חיפוש פוטנציאלית מהמיקום הממשי בזמן החיפוש מהמכשיר הספציפי ממנו מחפש המשתמש? אם משתמש לא מציין מיקום בחיפוש שלו, גוגל תחשב מרחק על סמך המיקום הידוע שלו.

בולטות

בולטות מתייחסת עד כמה העסק ידוע. חלק מהמקומות בולטים יותר בעולם הלא מקוון, ותוצאות החיפוש מנסות לשקף זאת בדירוג המקומי. לדוגמה, מוזיאונים מפורסמים, מלונות ציון דרך או מותגי חנויות ידועים המוכרים לאנשים רבים עשויים להיות בולטים גם בתוצאות החיפוש המקומיות. הבולטות מבוססת גם על מידע שיש ל- Google אודות עסקים מכל רחבי האינטרנט (כמו: קישורים, כמות חיפושים, מאמרים וספריות). ספירת הניקוד והציון של גוגל נכללים בדירוג החיפוש המקומי: ביקורות ודירוגים חיוביים ככל הנראה ישפרו את הדירוג המקומי של העסק. המיקום שלך בתוצאות באינטרנט הוא גם גורם, לכן שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים חלות גם על אופטימיזציה של חיפוש מקומי. אין דרך לבקש או לשלם עבור דירוג מקומי טוב יותר בגוגל אך יש דרך לשפר אותו בצורה מקצועית ועל כן האחריות היא של בעל העסק לעשות את כל המאמצים האפשריים על מנת להגיע לדירוג גבוה בצורה אורגנית

מהם הנתונים שכדאי לעקוב אחריהם בגוגל לעסק שלי?

בעבר הלא הרחוק, עסקים הסתמכו על שיווק העסק בפרסום מסורתי (פליירים, פרסום בעיתונות, דפי זהב, שלטי רחוב ועוד), הם יכלו לנתח רק את התוצאות הסופיות של קמפיין שיווק אך לא לנתח אותו לעומק ולהבין מה עובד ומה לא מניב תוצאות. כיום השיווק השתנה לחלוטין ובכל הרשתות החברתיות ובגוגל ניתן לנתח באופן מדויק את הקמפיין הדיגיטלי, גם כאן חשוב לעקוב אחר הערכים הנכונים על מנת להבטיח שגוגל לעסק שלי מניב תוצאות, להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש זה מצוין וגם להיכנס לשלישיה הראשונה זה נהדר, אך יש לבדוק את מדדי הביצוע ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק על מנת להבין האם האופטימיזציה עובדת או לא. כדאי להבין מה אחוז השיחות הנכנסות לעסק שלך מגוגל, מה מספר הכניסות לאתר שלך והאם יש תגובות לפוסטים שאתה מעלה שמעלות את אחוזי המכירה. במהלך השנים האחרונות גוגל עשתה צעדים אדירים עם נתונים אנליטיים זמינים לרישומי גוגל לעסק שלי. כעת, גוגל מציעה לעסקים דרך אחרת להבין מה הלקוחות מבצעים בכניסה לפרופיל שלך, כמו:

  • איך הלקוחות מוצאים את הפרופיל שלך.
  • איפה הלקוחות מוצאים אותך בגוגל.
  • מהן הפעולות אותן הלקוח מבצע ברגע שהוא מקליק על הכרטיס שלך.
  • האם הלקוח מבקש הנחיות כיצד להגיע לעסק.
  • האם הלוקח מבצע שיחות טלפון באופן ישיר.
  • האם הלקוח מסתכל ומגיב לתמונות.

איך לבחור נכון חברת קידום בחיפה או בצפון?

כאשר הגולש זקוק לשירותים של קידום אתרים, הוא יכול להסתמך על כך שגוגל ימצא עבורו חברות רלבנטיות אם רק יחפש את הביטוי "קידום אתרים". אך מכיוון שישנן חברות קידום אתרים רבות – חשוב להבין איך גוגל מדרג את רמת האיכות של החברות שאותן הוא מציג בתוצאות המקומיות?

יש כמה גורמים שאחראים לכך:

  • אפשר לזכות בקידום לוקאלי איכותי באמצעות התאמה של שם העסק לביטוי החיפוש ככל ששם העסק שהוגדר ב-גוגל לעסק שלי דומה יותר לביטוי החיפוש (לדוגמה "חברת קידום בחיפה") – כך גדל הסיכוי של בית העסק להופיע בתוצאות המקומיות.
  • גורם נוסף חשוב שעליו מצביעים אנשי מקצוע הוא כמות האזכורים המקומיים שיש לחברות כאשר האתר שלהן מופיע באינדקסים מקומיים, באתרים המזוהים עם אותה העיר – גוגל מזהה את העסק כבעל חשיבות מקומית.
  • גורם דירוג נוסף הוא איכות הביקורות על החברה. בגוגל ניתן לכתוב ביקורות על כל בית עסק שמופיע בתוצאות הלוקאליות. חברה שיש לה יותר ביקורות עם יותר כוכבים – תקבל לרוב עדיפות.

לסיכום שלנו

כאשר אתם מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברת קידום אתרים בחיפה, כדאי להיעזר גם בתוצאות המקומיות שאתם מקבלים. זהו גם סוג של מבחן עבור איכות הקידום שהחברה מבצעת. חברה איכותית תדע אילו פעולות לנקוט כדי שכאשר תחפשו קידום אתרים בצפון או קידום אתרים בחיפה – תגיעו אליה.

כפי שהבנתם, קידום לוקאלי מצריך ידע וניסיון בפני עצמו. חברות מנוסות של קידום אתרים יודעות באילו טכניקות להשתמש על מנת להופיע בראש התוצאות הלוקאליות. לדוגמה, רישום של האתר שלהן באינדקסים מקומיים רבים או השגת אזכורים רבים לשם שלה באתרים מקומיים.

כאשר אתם מחפשים חברת קידום אתרים שהיא איכותית ותוכל להצעיד את העסק שלכם קדימה –  בדקו היכן היא מדורגת בתוצאות המקומיות ותוכלו ללמוד מכך לא מעט על הניסיון שלה בתחום זה.

רוצים לשפר את הנוכחות שלכם באמצעות קידום לוקאלי – דברו איתנו בצ'אט, בטלפון או בוואטספ, אנחנו מגיבים מהר – נסו אותנו!

שירותים נוספים

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.
רוב האנשים יסגרו את הפופ-אפ הזה ויצאו...אבל אתם לא רוב האנשים

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם תכנית קידום בהתאמה אישית לכם: