איך נוכל לעזור?

פרסום בפייסבוק : טיפים To Like

23/06/2019

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום היעילות והזולות ביותר שקיימות היום ברשת. בעזרת מאגר המידע הענק הקיים ברשותה, פייסבוק מאפשרת חשיפה גבוהה למיליוני גולשים שמבלים שעות בכל יום ברשת החברתית. היתרון הגדול ביותר של הרשת החברתית שהשתלטה על חיינו הוא שניתן להקים קמפיין ממוקד ומפולח, לבחור את קהל היעד שלך ממש ב"פינצטה" ולהגיע לתוצאות אפקטיביות בקלות.

אם יש לך כבר קמפיין קיים או שאתה רק מתחיל לפרסם בפייסבוק, תוכל ליצור באמצעות הטיפים הבאים קמפיין איכותי שיביא לך תוצאות!

 

1. בניית קמפיין נכונה מתחילה בהגדרת מטרת הפרסום: מיתוג, קבלת פניות לעסק, רכישה ישירה וכדומה. החלטה על התקציב המשוער אותו אתה מעוניין להשקיע ובמשך הזמן בו הקמפיין ירוץ.  הצעד הבא יהיה הגדרת קהל היעד שלך, חשוב על אדם אחד המייצג את רוב הלקוחות שלך, מיהו? מין וגיל, מיקום גיאוגרפי, מצב משפחתי, אילו מותגים מתחרים הוא צורך ועוד. לאחר שאספת את הנתונים הללו, תוכל להזין אותם בקלות בתוך מנהל המודעות של פייסבוק על מנת להגיע לקהל לקוחות ממוקד ככל האפשר! בנוסף, תוכל לעשות שימוש בכלים המתקדמים לפרסום שפייסבוק מציעה כמו: בחירת מיקום המודעות, פיקסל רימרקטינג ואלגוריתם ה- Lookalike.

 

2. קריאייטיב וכתיבה שיווקית – בכדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי עליך למשוך את תשומת לב הגולשים!  קודם כל, במידה ויש בעסק שלך יותר ממוצר אחד, חשוב אילו מוצרים תרצה לקדם ופרסם אותם לפי סדר עדיפות. לכל מוצר יש ליצר קריאייטיב נפרד וייחודי לו הכולל תוכן שיווקי וגרפיקה מתאימה. התוכן צריך להתאים למטרת הפרסום, לערכי המותג ולדבר בשפה שקהל היעד שלך יבין.

 

3. הנעה לפעולה –  איזו פעולה אתה מצפה שהלקוח שלך יבצע? האם אתה מעוניין שיתקשר אלייך, ישאיר פרטים באתר או בדף נחיתה, יגיב על המודעה או ישלח לך הודעה פרטית לעמוד העסקי? כמובן שהתוכן השיווקי במודעות צריך לשקף את הפעולה הרצויה ולעודד את הלקוח הפוטנציאלי שלך להקליק על המודעה. בנוסף, תוכל לשכנע אותו ללחוץ באמצעות כפתורי Learn more, Sign up, Book now ועוד שנמצאים במנהל המודעות של פייסבוק.

 

4. דפי נחיתה ומיניסייטים – במידה ומטרת הקמפיין היא קבלת לידים יש להחליט לאן אתה מפנה את הגולשים למידע נוסף והשארת פרטים. מומלץ לרכז את הגולשים לדף נחיתה ייעודי אשר מטרתו היחידה היא מילוי טופס יצירת קשר. בדף הנחיתה תוכל להרחיב על המוצר/ העסק שלך, תוך כדי שמירה על הקו העיצובי והשפה השיווקית של הקמפיין ובכך להשלים את תהליך המכירה ללקוח.

 

5. מדידה וניתוח נתונים – כל קמפיין מוצלח מתחיל ונגמר בניתוח נתונים יעיל. אם תדע לקחת את המידע שתאסוף במשך פעילות הקמפיין, ללמוד ממנו ולנצל אותו לטובתך, תוכל להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים! מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר לך לצפות בנתונים חשובים כגון: חשיפה, מספר הקלקות, עלויות והמרות. למשל, תוכל לדעת האם המודעה שלך אפקטיבית לפי מספר ההקלקות עליה ביחס לחשיפה אליה היא הגיעה ולשנות את מיקוד הקמפיין בהתאם.

 

6. שיווק מחדש בפייסבוק – אחד הכלים האפקטיביים ביותר בפרסום בפייסבוק ומומלץ לא לוותר עליו. באמצעות הטמעת קוד מעקב באתר שלך תוכל  "לרדוף" אחר גולשים שכבר התעניינו במוצרים שלך ולהציג בפניהם מודעות. הכלי מאוד שימושי מאחר שלהבדיל מרימרקטינג ב-Google, שם הפרסומות מופיעות בבאנרים באתרים אחרים, בפייסבוק המודעות ממש מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, בניוז פיד שלהם, שם הם גולשים כמה שעות ביום.

 

לסיכום, הדבר החשוב ביותר בפרסום בפייסבוק הוא לפנות לגולשים הרלוונטיים למוצר/ שירות שאתה מציע, להשתמש בשפה שלהם וליצור עניין במודעות שלך באמצעות קריאייטיב קליל ומושך.

 

אם ברצונך ליעל את הקמפיין שלך, ליצר מודעות בולטות שיגנבו את ההצגה ולהגיע לניוז פיד של כל מי שעשוי לקנות ממך פנה אלינו לקבלת ליווי מקצועי ואישי ממנהל קמפיינים מנוסה שיביא לך תוצאות!

 

מעוניין בקמפיין פייסבוק מיידי ואפקטיבי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עוד בבלוג