פרסום בחגים – איך עושים את זה נכון?
קניות אונליין הולכות וצוברות תאוצה בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מחפשים ורוכשים באמצעות האינטרנט ובמיוחד בתקופת החגים, לכן הדרך הטובה ביותר עבור עסק המוכר את מוצריו ברשת היא לפרסם קמפיינים ממוקדים לחג באמצעות Google Ads.
מומלץ להתחיל בקמפיין הפרסום מספר שבועות לפני תחילת החג וזאת בכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שמקדימים ומחפשים מתנות לפני ההסתערות הגדולה בזמן החגים. אמנם, גם אם עדיין לא העלית קמפיין תוכל לנצל את הימים שנותרו לקראת ערב החג ולפרסם בגוגל מודעות המשלבות מבצעים מיוחדים, הנחות משתלמות והטבות בלעדיות.
להלן כמה נקודות שיש לשים לב אליהם לפני שמעלים קמפיין פרסום ב-Google Ads , ראשית חשוב לבצע מחקר מקיף ומעמיק על ביטויי החיפוש הרלוונטיים בשוק אליו אתה פונה ובכך להגיע לקהל היעד האפקטיבי ביותר ולהגדיל את יחס המכירות באתר, לצורך המחקר ניתן להשתמש בכלים חינמיים או כלים בתשלום. חשיבות בחירת המילים הנכונות היא קריטית.
במידה וכבר יש לך קמפיין פעיל ב- Google Ads כל שעלייך לעשות הוא לנסח את המודעות מחדש כך שיתאימו לאווירת החג וישלבו הטבה וקריאה לפעולה אשר ימשכו גולשים להיכנס לאתר שלך ולרכוש מוצרים.
קבוצת מודעות – על מנת להשיג רלוונטיות גבוהה למונחי החיפוש כדאי להשתמש בקבוצות מודעות ממוקדות לחג ובכך למנוע קליקים מיותרים מחיפושים לא רלוונטיים. את קבוצות המודעות החדשה שיצרת תוכל לשמור ולעשות בה שימוש חוזר עם מעט שינויים ועדכונים קלים גם בחג הבא.
התאמת דף הנחיתה לרוח החג – לאחר שבחרת את מונחי החיפוש בהם תרצה להופיע בדף החיפוש של גוגל, כתבת מודעות רלוונטיות לחג וסיימת להכין את קמפיין הפרסום, השלב הבא יהיה להתאים את דף הנחיתה ו/או האתר. חשוב להדגיש כי לגולש הממוצע יש סבלנות מאוד קצרה ובעצם יש לך שניות ספורות להשפיע על החלטת הרכישה שלו, לכן מומלץ להנחית אותו בדף הרלוונטי למוצר אותו חיפשו ולא בדף הבית של האתר למשל. בנוסף, על מנת למקסם את אפקטיביות הפרסום ואת הפוטנציאל האדיר שיש בתקופות חגים, חשוב לשים לב גם לכללי שיווק עיקריים שצריכים להיות מעודכנים באתר כמו: טלפון ליצירת קשר בולט ובראש הדף, טופס יצירת קשר קצר בכל דף, משפטים מניעים לפעולה ועגלת קניות נגישה וקלה לשימוש.
ביצועי הקמפיין – מאחר ובחגים יש עליה משמעותית במספר החיפושים בגוגל יש לתת תשומת לב מיוחדת לביצועי הקמפיין ובפרט לתקציב ולעלויות. חשוב לתחום את שעות הפרסום לשעות בהם החשיפה גבוהה יותר ולעקוב באופן הדוק אחר מילות המפתח והמודעות המפורסמות על מנת לאבחן מי מהן ממירה יותר ומי פחות. בהתאם לכך, תוכל גם לשלוט בתקציב היומי שלך ולהגדיל אותו במידת הצורך כך שתוכל להגיע למספר גדול יותר של לקוחות.
פרסום מודעות ברשת התוכן/מדיה של גוגל – רשת המדיה היא קבוצה של יותר ממיליון אתרים בעלי הסכם מודעות של גוגל בהם המודעות שלך יכולות להופיע כגון Ynet ,Walla ,Mako ועוד. אתרים אילו מציגים מודעות רלוונטיות ע"פ סיווגים ספציפיים כמו: תחומי עניין, העדפות ומילות מפתח. רשת המדיה מגיעה לכ- 90% ממשתמשי האינטרנט ומאופיינת בעלות נמוכה לקליק יחסית לרשת החיפוש. למרות שפרסום מודעות ברשת זו הינו פחות ממוקד, בתקופת החגים הוא עשוי להיות יעיל יותר וזאת מאחר וכמות החשיפה היא אין סופית ולכן גולשים פתוחים יותר להצעות ומבצעים חדשים.
רימרקטינג (שיווק מחדש) – גם לאחר החגים או בתקופת החגים הבאה, תוכל להשתמש ברימרקטינג, שיטת פרסום שעובדת במחזוריות, "צובעת" משתמשים שביקרו באתר שלך ולא השאירו פרטים ו"רודפת" אחריהם באמצעות באנרים עם מסרים מניעים לפעולה כאשר הם גולשים באתרים אחרים כמו Youtube, Ynet ועוד. ככל שרשימת הרימרקטינג שלך תהיה גדולה יותר כך תוכל להפיק תועלת רבה יותר מהקמפיין שלך בחגים הבאים.
באדאקטיב צוות מומחים ותיק, מנוסה ומיומן שהוסמך ע"י גוגל ומלווה מעל ל-13 שנה מאות חברות מובילות ומסייע למקסם את התוצאות ולהגדיל את המכירות באתר. מקצועני הפרסום שלנו ישמחו לתת לך את אותה הבמה ולהתאים את הפתרון הנכון עבורך, בין אם מדובר בקמפיין חדש או בשדרוג של קמפיין קיים. נצלו את תקופת החגים כדי להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות קונים!
השאר את פרטייך בטופס או בצ'ט ונשמח לחזור אלייך בהקדם.