רימרקטינג (Remarketing) – שיווק מחדש ויתרונותיו
שמת לב שיש מודעות ובאנרים שפשוט רודפים אחרייך? תכיר את אמצעי הפרסום החדש של גוגל – Remarketing
(שיווק מחדש) שכדאי לכל עסק לעשות בו שימוש!
הידעת? 97% מהגולשים שמגיעים לאתר שלך לא משאירים פרטים! לא חבל לך "להפסיד" אותם? באמצעות רימרקטינג תוכל "לרדוף" אחר אותם לקוחות שביקרו באתר שלך ולהציג בפניהם מודעות הקשורות במוצר בו התעניינו. אם אתה מעוניין להגדיל את כמות המכירות מהאתר שלך או ליצור מודעות לעסק שלך – רימרקטינג זה אחד הכלים החזקים ביותר שקיימים היום למשווקים באינטרנט.
איך מתחילים בקמפיין רימרקטינג? כמה צריך להשקיע? ומה התועלת בפרסום באמצעות כלי זה?
שיווק מחדש הוא למעשה כלי פרסומי ב- Google Ads המאפשר לך להגיע לאנשים שביקרו בעבר באתר שלך ולהציג בפניהם את המודעות שלך גם כאשר הם מבקרים באתרים אחרים ברשת המדיה של גוגל וכך למעשה "לרדוף" אחריהם. שיטת הפרסום הגאונית הזו מתבצעת בפשטות על ידי שתילת קובץ קטן (עוגיה, cookie) בדפדפן של הגולש.
מרגע שנשתל קובץ ה-cookie, כל גולש שמבקר בדף "מסומן" ומשויך לפי הגדרת המפרסם לקבוצת קהל היעד. אל קהל זה יגיעו מסרים טקסטואליים או גרפיים (באנרים) כאשר הם גולשים במגוון אתרים ברשת כמו Youtube, Ynet ועוד. התוצאה: המסר "רודף" אחרי אותם גולשים שביקרו באתר שלך, ומאפשר לך הזדמנות ייחודית להציג להם מסר ממוקד ורלוונטי שיעודד אותם לחזור לאתר ולבצע רכישה. בשיטה זו ניתן להגדיל את כמות הפניות בצורה משמעותית.
מדוע מומלץ להשתמש בשיווק מחדש?
שיווק מחדש עשוי להיות מרכיב המחזק כמעט את כל תוצאות הפרסום שלך, בין אם אתה מעוניין להגדיל את המכירות ואת כמות הפניות באתר או בין אם אתה מעוניין ליצור מודעות או נראות למותג שלך. כמו כן הוא מסוגל להניב החזר גבוה יותר על ההשקעה שלך מאחר והוא מכוון לאנשים שכבר התעניינו במוצר שאתה מציע, וכל מה שאתה מנסה לעשות הוא להחזירם על מנת לסיים את הרכישה.
פוטנציאל עצום להגדלת מכירות – בעולם הטכנולוגי של היום אנחנו כל הזמן מוצאים עצמנו מבצעים מספר פעולות בו זמנית במגוון מכשירים, מה שעלול לגרום ליציאה מריכוז ונטישת תהליך הרכישה. על ידי הגדרה נכונה של קמפיין שיווק מחדש נוכל "לרדוף" אחר לקוחות פוטנציאלים שלא סיימו את התהליך ולמעשה "להזכיר" להם שהם היו באמצע התהליך.
לדוגמא, מערכת הפרסום של Google יודעת לזהות את המשתמש גם במקרה שהוא התחיל את החיפוש בסלולר והפסיק את תהליך הרכישה נניח בגלל שיחה נכנסת, ומציגה לו פרסומות על אותו מוצר בו התעניין כשהוא שב הביתה ומשוטט באתרים ברחבי האינטרנט או שומע שירים ביוטיוב במחשב השולחני שלו (מבוסס משתמש).
חשיפה באתרי הפרימיום המובילים, דוגמת Ynet, Walla, Youtube, Mako, Calcalist ועוד
קהלי יעד ממוקדים ומפולחים – היתרון הנוסף ברימרקטינג הוא היכולת למקד את הפרסום לקהלי יעד מגוונים ולפלח אותם לפי רלוונטיות ואף לשלול קהלים מסוימים שסומנו. ניתן להתאים אישית את רשימות הקמפיין בדרכים יצירתיות. לדוגמא, תוכל למצוא משתמשים שנטשו עמוד מכירה למוצר מסוים על ידי חיפוש של כל האנשים שביקרו בעמוד אך לא השלימו עסקה ולכוון אליהם מודעה רלוונטית למוצר שחיפשו.
מוצרים משלימים – בעזרת הקמפיין ניתן להציע לגולשים מוצרים משלימים למוצר המקורי שנרכש ולהגדיל את רווח המכירה.
עלות מול תועלת – ההשקעה בפרסום "שיווק מחדש" היא יחסית נמוכה יותר מעלויות הפרסום ברשת החיפוש. בהתאם לכך עלות ההמרה גם היא נמוכה יותר, כלומר אתה משלם פחות עבור כל לקוח פוטנציאלי שפונה אליך.
חשוב לציין כי קמפיין Remarketing איננו תלוי בקמפיינים נוספים כמו קמפיין ממומן ב-Google Ads ולמעשה קהל היעד שממקדים אליו את הפרסום יכול להיות כל גולש שנכנס לאתר גם מתנועה אורגנית, הפניה וכדומה.
לאחר שקראת שורות אלה ובוודאי נחשפת לפרסומות של המתחרים שלך, הגיע הזמן שגם אתה "תרדוף" אחר גולשים פוטנציאליים, תהפוך אותם ללקוחות ותגדיל את המכירות בעסק !
לייעוץ חינם וניהול קמפיין רימרקטינג מקצועי ע"י צוות מומחי הפרסום שלנו, השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם