איך נוכל לעזור?

פרסום בטוויטר

25/03/2019

רשת מידע בזמן אמת

הליבה של טוויטר היא "התפרצויות קטנות" הנקראות ציוצים, כאשר כל ציוץ מכיל 140 תווים בלבד. אל תתנו למעט להטעות אתכם – אם נשאל את דפני ליף, ציוץ אחד גרם ליצירה של כדור שלג ולמחאה חברתית, אשר בסופה יצאו 500,000 אנשים לרחובות. אם נשאל את מובארק, קדאפי ובקרוב גם את אסד, נגלה שהציפור הכחולה היא בעלת מעוף אמיתי ויכולת לשנות ולהשפיע. 

 

גילוי נאות: טוויטר לא משתווה לפייסבוק מבחינת כמות המשתמשים. בעוד שלכמחצית מהמדינה יש פרופיל בפייסבוק, בטוויטר יש כ- 200,000 משתמשים.

 

אבל וכפי שאפשר לראות האבל הוא גדול. הטוויטר הוא עולם קסום ומפתיע, עולם שבו האדמה רועדת מתחתיך, עולם שוקק חיים ומידע, עולם מלא באנשים מיוחדים שעושים בו שימוש והופכים את הטוויטר לפלטפורמה הייחודית ביותר מבין כל שאר הרשתות החברתיות. מיום ליום גדלה כמות המשתמשים בטוויטר ואנשים עם הזמן מתחילים להבין את "סוד הקסם" החבוי בו. בארה"ב למשל, טוויטר הוא מעצמה שעסקים משתמשים בו בצורה מרהיבה על מנת לחזק את מערכת היחסים עם הלקוחות שלהם. גם בארץ אנו עדים לצמיחה של הטוויטר והתוכנית The Voice עושה בו בשימוש. 

 

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר בטוויטר הוא היכולת לנטר את דעת הקהל ולהגיב במהירות כשאדם מזכיר את שם המותג הן לטוב והן לרע. דומינוס פיצה הובילו בחו"ל מהלך שיווקי מבריק והצליחו לשנות לחלוטין את תפיסת הצרכן השלילית שליוותה אותם. דומינוס הגיעו לכל האנשים שצייצו את שמם יחד עם ביקורת שלילית והפתיעו אותם עם פיצה חדשה ומשופרת בהתאם לפידבק שנתנו הצרכנים ברשת. התוצאות היו מדהימות!

 

טוויטר לעסקים:

  • טוויטר מקשר בין עסקים ללקוחות בזמן אמת.
  • עסקים עושים שימוש בטוויטר בכדי לשתף מידע מהיר ומידי עם אנשים המעוניינים במוצרים ובשירות שלהם, בכדי לעקוב ולאסוף מודיעין בזמן אמת אודות המותג, לתת מענה וליצור מערכת יחסים עם הצרכן, עם השותפים ועם אנשים משפיעים.
  • טוויטר נותן הזדמנות לעסקים להגיע ולתקשר עם הקהל שלהם.
  •  

לסיכום, כיום בעידן הניו מדיה, עסקים חייבים להיות מודעים לשיחת הצרכנים ברשת. במציאות של 2012 כבר לא ניתן להתעלם מביקורות שליליות ומוכרחים להתמודד איתן. המשפט "נהנית ? ספר לחבריך. לא נהנית? ספר לנו!", נכחד מהעולם.

 

יש לעקוב "ולפקח" אחר דעותיו של הצרכן, גם השלילית ביותר, להפיק תועלת ולשפר את תחושות הלקוח על מנת שימשיך להיות הלקוח שלך.

 

אנחנו באדאקטיב מציעים ניהול נוכחות נכונה בטוויטר, אשר מתחילה בהקמת דף מותג במקרה שאין לך כזה, העלאת תוכן, יצירת קהילה מתאימה למותג, ניטור ומעקב אחר "השיח" המתקיים ברשת והכל במטרה לחזק את מערכת היחסים עם הצרכן הקיים ועם הצרכן שעתיד לבוא.