איך נוכל לעזור?

איך להפוך את האתר שלך למכירתי יותר?

20/06/2019

כרטיס הביקור האינטרנטי שלך צריך לייצג אותך בצורה הטובה ביותר בפני הלקוח הפוטנציאלי שמגיע אליו. להביא גולשים לאתר זה עניין אחד, להפוך אותם ללקוחות זה עניין אחר. זכור, יש לך כמה שניות לתפוס את עין הגולש, לעניין אותו במה שאתה מציע, וכך להגדיל את כמות הפניות אלייך – פניה יכולה להיות באמצעות טופס יצירת קשר, טלפון, צ'אט, הרשמה לניוזלטר, צפייה בסרטון ועוד.  שים לב לכמה כללים שיווקים עיקריים.  

 

כותרת האתר צריכה לאותת ללקוח שהגיע למקום הנכון. על הכותרת להיות ברורה ולהציג בתמציתיות את השירות או המוצר שאתה מציע ואת הבידול שלך מהמתחרים.

 

דף הבית הוא העמוד החשוב ביותר באתר. כאשר גולש נכנס לאתר הוא צריך להבין בשניות הראשונות שהוא הגיע למקום הנכון ולמה כדאי לו לפנות דווקא אלייך. הסטטיסטיקה מראה כי מעט גולשים ממשיכים לעמודים הפנימיים באתר, לכן המידע בדף הבית צריך להיות נגיש, תמציתי, שיווקי וממוקד מטרה – וכמובן להניע לפעולה.  העיקרון המנחה שצריך להוביל אותך הוא לספק תשובה לשאלה מדוע הלקוחות ירכשו דווקא ממך ולא מהמתחרה שלך.

 

אמון הוא המבחן הקשה והחשוב ביותר שהאתר שלך צריך לעמוד בו. עלייך לחזק בפני הגולשים שעומדים בפני החלטה את האמון בך, בחברה, במוצר.במיוחד עבור אלה שלא שמעו מעולם על בית העסק שלך. על מנת להצליח במשימה עלייך לבחור בקו עיצובי פשוט, מומלץ להציג תמונה אחת גדולה, באיכות טובה שמציגה אותך מספק את השירות. כמו כן יש להציג את מספר הטלפון הנייח של בית העסק במקום בולט ונגיש לגולשים.  

 

סדר וארגון באתר משפיעים באופן משמעותי על זמני השהייה של הגולש. כאשר הטקסט מסודר כראוי, בתתי קטגוריות, פסקאות ונקודות חשובות הוא נגיש יותר לגולש ומזמין לקריאה ולפעולה.

 

משפטים מניעים לפעולה – מומלץ להוסיף משפט מניע לפעולה בעמוד הבית. הוספת משפט טיזר או סלוגן עושים את כל ההבדל.

לדוגמא: "לפגישת ייעוץ חינם חייגו 072-2200451" או  "חייגו עכשיו ותיהנו ממבצע חסר תקדים". שימו לב להשתמש בלשון ציווי. 

 

ריכוז התוכן בגודל המסך. דף בית עמוס בתוכן עלול לבלבל את הקורא מכמות המידע המוצעת לו לכן רצוי לברור את התוכן כך שרק המידע החיוני ביותר יוצג בו. במידה ויש תוכן ארוך שהינו חובה בתחום העסק שלך, נסה לתמצת תוכן שיווקי המסביר לאן הגולש הגיע ומדוע כדאי לו לרכוש את השירות דווקא ממך, מומלץ שהתוכן יהיה במסגרת גבולות המסך כך שלא תיווצר גלילה ארוכה כלפי מטה אשר מעייפת את הגולש ולא ממקדת אותו בתוכן החשוב באמת.

 

תפריט האתר בשתי שורות הוא פחות ידידותי למשתמש, מומלץ לרכז שורת תפריט אחת עם תתי קטגוריות או לחלופין להוסיף תפריט צידי (ימין).

 

עדכון האתר  – מומלץ להראות כי העסק שלך מתחדש ומתעדכן בהתאם לשינויים בטכנולוגיות ובעסק עצמו. אתר שמתעדכן על בסיס קבוע גם מקבל קרדיט מבחינת מנועי החיפוש וגם מראה לגולשים ולקונים החוזרים שמדובר בעסק רציני שמשקיע בלקוחות שלו. לשם עדכון עקבי של האתר עלייך לוודא שיש לך אתר עם מערכת ניהול דינאמית המאפשרת שינויים על בסיס קבוע מבלי צורך לפנות לבונה האתר.

 

צבעי האתר – ההמלצה היא לבחור בצבעים נעימים ומרגיעים לעין הגולש. כמובן שיש להישאר בקו המיתוג של העסק, אך מומלץ לא להשתמש בצבעים זוהרים.

 

התאמה לדפדפנים שימו לב שנראות האתר זהה והאתר שלכם מתאים לכל הדפדפנים.

 

צור קשר מהיר בכל עמוד באתר. רצוי שתיבת הצור קשר תהיה נגישה לגולש, מודגשת וממוקמת במקום בולט לעין.

 

טלפון בולט בראש העמוד יש להוסיף טלפון ליצירת קשר בחלק העליון של האתר שיופיע לכל אורך האתר.

 

טעינת האתר במהירות. חשוב לשים לב כי האתר לא מכיל תמונות כבדות ונמצא על שרת מהיר שלא מעכב את עלייתו.

 

תוכן רלוונטי בכל עמודי האתר. לקוח המתעניין בתחום מסוים ישמח לקבל פרטים על הנושא ופירוט על השירותים/מוצרים שאתה מציע לו. חשוב שהטקסט יהיה מקצועי, ייתן מענה ויבליט את יתרונות העסק.

 

גלריות הן חלק חשוב בתחומים רבים מאחר והגולש מעוניין לראות את העבודה שלך לפני שהוא רוכש ממך, לכן מומלץ שהתמונות יהיו באיכות גבוהה, מסודרות בתצוגה נוחה לשימוש וילוו בטקסט תיאור קצר מעל הגלריה. כן מומלץ שתהיה גישה מהירה ליצירת קשר מכל דף בגלריה.

 

עמוד צור קשר גם בעמוד זה, כמו בדף הבית, מומלץ להוסיף משפט מניע לפעולה ולייצר טופס פתוח ומצומצם למילוי פרטים. אם יש לך אולם תצוגה או שאתה מעוניין שלקוחות יגיעו לבית העסק פיזית יש לייצר מפת הגעה דינמית דוגמת גוגל מפות

 

מכתבי המלצה חלק חשוב שעושה את העבודהבמידה ויש לך כאלה חשוב שתצרף אותם לאתר ותדגיש משפטי שיווק חזקים מתוכם ככותרת. הלקוחות שלך הם אנשי השיווק הטובים ביותר לעסק שלך. חשוב לזכור כי במידה ואתה בוחר להוסיף תאריך להמלצות עלייך לעדכן תמיד המלצות רלוונטיות לתקופה האחרונה.

 

קישור לפייסבוק צריך להיות בולט באתר. לרוב העסקים היום יש עמוד עסקי בפייסבוק כאמצעי תקשורת נוסף עם הלקוחות, חשוב שהגולשים באתר יהיו מודעים לכך ושהאפשרות להיכנס לעמוד תהיה בולטת ונגישה בעמוד הבית של האתר.

 

צ'אט וירטואלי מגדיל משמעותית את הפניות באתר ומספק אמצעי תקשורת נוסף עם הלקוח. אם עדיין אין לך כזה אתה מוזמן להקליק כאן ולקבל 30 ימי ניסיון ללא עלות!

 

התאמה לסלולארי. יותר אנשים ישתמשו במכשירים ניידים מאשר במחשבים נייחים, הנתון היותר מעניין הוא שקרוב ל50% מהמשתמשים המחפשים בנייד מתקשרים לעסק בעזרת אתר סלולארי בעל לחצן חיוג. גם אם השקעת באתר שלך אבל הוא עדיין לא מותאם לסלולר, כלומר, הוא מכווץ וקשה לקריאה ולניווט, מרבית הגולשים יעזבו אותו בגלל חווית משתמש גרועה. מה שנדרש לעשות על מנת לפתור את הבעיה היא לבנות אתר שיותאם למכשירים סלולאריים. 

 

מדידה. גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים החשובים ביותרעבור בעלי אתרים. בעזרת גוגל אנליטיקס תלמד לא רק כיצד למשוך לקוחות חדשים, אלא גם מה עלייך לעשות כדי לגרום להם לחזור לאתר ולפנות אלייך. היתרון הכי גדול באינטרנט הוא שהכל מדיד! הכלי יכול לספק ניתוח תנועת גולשים ולענות על כמות השאלות הרבות שעולות בתהליך ניהול האתר כמו למשל מהיכן הגיעו המבקרים לאתר שלך? כמה זמן הם נשארים באתר, האם הם מבקרים חדשים או חוזרים, בכמה דפים הם צפו, האם הם נרשמו לשירות או מילאו פרטים וכדו'. אם חשוב לך להגדיל את כמות הפניות מהאתר שלך אתה חייב להתקין גוגל אנליטיקס. השלב הבא יהיה לנתח את התנועה ולפעול בהתאם. אנחנו מזמינים אותך לעשות זאת כאן 

 

לסיכום אתר שמאורגן נכון, מותאם לסלולאר, נגיש ומניע לפעולה מגדיל משמעותית את כמות האינטרקציות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. כל שעלייך לעשות הוא להדגיש את הדברים החשובים בעמוד הבית ולפשט פעולות ומידע לגולש. 

 

זכור! טקסט שהוא שיווקי, תמציתי וכולל משפטים המניעים לפעולה – מוכר!

 

לקבלת ניתוח חינם עבור האתר שלך אתה מוזמן לפנות אלינו או להשאיר פרטים.