חדש בגוגל אדס: שדרוג מודעות Discovery ל-Demand Gen
מערכת הפרסום של גוגל (Google Ads) עתידה להשיק באוקטובר הקרוב, מודעות פרסום חדשות בשם Demand Gen Campaign. מודעות אלו, יופעלו על ידי מערכת בינה מלאכותית של גוגל במטרה לעזור לעסקים להגיע לקהל ממוקד יותר. לקמפיין יש כמה תכונות ייחודיות שאינן זמינות בסוגי קמפיינים אחרים.
מהו קמפיין Demand Gen?
קמפיין Demand Gen (בעברית קמפיין ליצירת ביקוש) הוא סוג של מסע פרסום ב-Google Ads שמשתמש ב -AI כדי לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם עם מודעות רלוונטיות. קמפיין זה, הוא תוצאה של אסטרטגיה שיווקית המתמקדת ביצירת מודעות ועניין במוצר או בשירות.
מודעות המוצגות בקמפיינים מסוג Demand Gen נועדו להיות "חברתיות" יותר ונותנות במה לתמונות וסרטונים המובילים בפלטפורמות הוויזואליות של גוגל – YouTube, Discover ו- Gmail.
קרדיט לתמונה: support.google.com
מנהלי קמפיינים יכולים לנצל מספר פורמטים של מודעות באמצעות נכסי וידאו ותמונה והכל במסע פרסום אחד, כמו:
- סרטונים קצרים
- קרוסלות
- תמונות
בנוסף, מנהלי קמפיינים יכולים להשתמש בנתוני צד ראשון בתוך הקמפיינים ולהרחיב לקהלים Lookalike כדי לאתר לקוחות מקהלים חדשים. מכיוון שקמפיינים מסוג Demand Generation נועדו להניע המרות, תנועה ופעולות גולשים, קיימת אפשרות למספר אסטרטגיות חכמות להגשת הצעות מחיר ( bidding ) – הצעות מחיר להמרה, ערך המרה ומקסימום קליקים.
היתרונות בשימוש בקמפיינים מסוג Demand Gen:
- חשיפה לקהל רחב יותר: קמפיינים מסוג Demand Gen מוצגים ב-YouTube, ב-Discover וב-Gmail ומגיעים למיליוני משתמשים מידי חודש.
- יותר המרות: קמפיינים מסוג Demand Gen מסייעים להגדלת המרות כמו: כניסות באתר, הרשמות ורכישות.
- שימוש בבינה מלאכותית AI: קמפיינים מסוג Demand Gen עושים שימוש ב- AI כדי לבצע אופטימיזציה אוטומטית של המודעות שלכם לטובת שיפור הביצועים.
איך ליצור קמפיין Demand Gen?
- הגדרת יעדים: מה רוצים להשיג עם הקמפיין? האם אתם רוצים להביא יותר תנועה לאתר, לייצר יותר לידים או להגדיל מכירות?
- אפשרויות מיקוד: למי אתם רוצים להגיע עם המודעות? ניתן למקד את המודעות לפי נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ואפילו לפי התנהגות רכישה קודמת.
- יצירת קריאייטיב למודעות: הקריאייטיב של המודעות שלכם צריך להיות רלוונטי לקהל היעד שלכם ומשכנע מספיק כדי לגרום לו ללחוץ.
- הגדרת תקציב: כמה כסף אתם רוצים להשקיע בקמפיין שלכם?
לאחר שיצרתם את הקמפיין, גוגל יבצע אופטימיזציה אוטומטית למודעות שלכם לטובת ביצועי הקמפיין. אתם יכולים לעקוב אחר הביצועים של מסע הפרסום במרכז השליטה של גוגל אדס.
אם אתם מחפשים דרך להיחשף לקהל רחב יותר, להשיג יותר המרות ולהשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך את מסעות הפרסום שלכם לאוטומטיים, אז קמפיינים מסוג Demand Gen מהווים הזדמנות מצוינת עבורכם.
קרדיט לתמונה: support.google.com
איך להתכונן לשדרוג קמפיין Discovery ל- Demand Gen?
- החל מהיום, אתם יכולים להירשם לגרסת הבטא של Demand Gen כדי לשדרג את מודעות ה-Discovery שלכם: לאחר שנרשמתם לבטא, תוכלו ליצור קמפיינים חדשים של Demand Gen, תוך ניצול כל התכונות העדכניות ביותר.
אם יש לכם קמפיין Discovery פעיל, הוא ישודרג אוטומטית ל-Demand Gen לאחר שתירשמו לגרסת הבטא. בנוסף, כל היסטוריית הנתונים והלמידה יועברו גם הם בצורה ישירה כדי להבטיח עקביות בביצועים. - החל מאוקטובר 2023, קמפיינים מסוג Demand Gen יהיו זמינים לכל המפרסמים ב-Google Ads וכל מסעות הפרסום שלכם ב-Discovery ישודרגו.
- החל מתחילת 2024, יתחילו שדרוגים אוטומטיים של כל מסעות הפרסום הנותרים של Discovery. מינואר עד מרץ 2024, כל מסעות הפרסום הנותרים של Discovery ישודרגו אוטומטית ל-Demand Gen, במטרה להכין אתכם לשנה החדשה עם תכונות נוספות המופעלות על ידי בינה מלאכותית.
לקוחות שלנו? פנו למנהל הקמפיין שלכם כדי לדעת עוד על קמפיין Demand Gen. צרו איתנו קשר בטלפון 072-3340848 או בצ'אט.