איך נוכל לעזור?

מקדמים עם עקרונות

לאורך השנים, הבנו שעיצבנו לעצמנו אופי ועקרונות. הבנו במה אנחנו מאמינים, על מה נתעקש ועל מה לא נתפשר. זה האני מאמין המקצועי שלנו, שגם הפך לצורה שבה אנחנו נותנים שירות ובכלל, מספקים ערך מוסף ללקוחות שלנו. בואו לראות איך אנחנו עובדים, ואיך אנחנו מאמינים שצריך לעשות את הדברים:

  1. אנחנו לא מקדמים מילים, אנחנו מקדמים אתרים: עידן קידום מילות מפתח בודדות הסתיים אצלנו  מזמן. אנחנו לא מגבילים את הלקוח במילות חיפוש, אלא מסתכלים בצורה אסטרטגית ורחבה על קידום של כל האתר. במקום מילים בודדות, אנחנו מקדמים נושאים, תחומים ונישות שלמות. כלקוח – אתה מצפה לקבל פניות מכל לקוח שמחפש את המוצר שלך בדרכים שונות, ולא ממילת מפתח כזו או אחרת. בין לקוחותינו אתרים המופיעים בעמוד הראשון במאות ואף אלפי ביטויים רלוונטיים.
    וכשיש ביטויים חדשים שנכנסו לתחום, בגלל הרחבה של פעילות או טרנד, קל יותר לקדם אותם, כי האתר עצמו כבר מבוסס ונחשב למוביל ולאוטוריטה בתחומו. 

בגרף הבא נוכל לראות לקוח שלנו, ואת נוכחות האתר בגוגל – יש לו 13,000 ביטויים ב-2 העמודים הראשונים בגוגל:

  1. חברה גדולה – יחס אישי: עם כ-50 עובדים, אנחנו חברת הקידום הגדולה בארץ. הלקוחות שלנו לא בהכרח יודעים את זה, אבל הם נהנים ומרוויחים מזה. לכל לקוח מנהל לקוח ומנהל מקצועי צמודים שמכירים אותו בצורה אישית. אנחנו תמיד שם בשבילו עם מענה וייעוץ.

  2. מחויבות הדדית לתהליך צמיחה משותף: אנחנו תמיד אומרים, ונגיד את זה גם כאן – קידום אתרים אורגני לא תמיד מביא תוצאות בתוך 3 חודשים, וגם לא בתוך 6 חודשים. במקרים מסוימים התוצאות מורגשות אחרי 8 חודשים ואף יותר מכך. עם זאת, קידום אתרים שנבנה ביסודיות ובצורה מדודה, מביא תוצאות לאורך זמן. אנחנו בדיוק כאלה – רצים למרחקים ארוכים. אנחנו מתכננים אסטרטגיה לטווח הארוך, הכוללת מחויבות הדדית בין החברה והלקוח. זאת הסיבה שאנחנו מצליחים להביא לקוחות לראש תוצאות החיפוש יותר מכל חברה אחרת. אנחנו מחפשים שותפים לצמוח איתם בדרך משותפת, מאחר והיא היחידה שעובדת.

  3. טכנולוגיה שוברת שוויון: לאורך השנים הבנו שטכנולוגיה היא שם המשחק. אז חברנו למערכת קידום האתרים המתקדמת והמובילה בעולם (SEMRUSH) ופיתחנו בשיתוף פעולה בלעדי איתם את מאגר הנתונים הגדול ביותר בשפה העברית, בפער. כשאחרים מדברים על טכנולוגיה, אנחנו פשוט לקחנו את זה צעד קדימה ויצרנו יתרון שובר שיוויון. הפיתוח וגודל מאגר הנתונים מאפשרים לנו לדגום פי 8 יותר מילים ממה שמסוגלים לזהות המתחרים, ובעצם לתת ללקוחות שלנו פוטנציאל גדול פי 8 להוביל ולייצר נוכחות אפקטיבית.

  4. אסטרטגיה חכמה מבוססת מודיעין דיגיטלי: כששני עסקים מתחרים על מיקום גבוה בגוגל הם מתחרים על אותו משאב. הם משקיעים אנרגיה, זמן ומשאבים כדי להגיע למקום הראשון. וכן, מקום ראשון יש רק אחד. אבל אם נגיד לכם שבמקום ביטוי אחד שיסחוט הרבה מאוד מאמצים קידומיים, נקדם אתכם לעמוד הראשון בעשרה ביטויים שכנים, במהירות וביעילות? אנחנו באדאקטיב מחברים בין המיקוד העסקי והתחומים הרווחיים והחשובים שלכם, לבין הזדמנויות הקידום הנכונות לו. אם כולם מנסים לקדם את אותן מילים "כלליות", אנחנו רואים את העסק שלך ואפשרויות הקידום בהרבה יותר הזדמנויות.

  5. נטו דיגיטל, נטו ביצועים: משרדי פרסום, יש המון. משרדי תדמית וסושיאל, אפילו יותר. סוכנויות שעושות גם וגם – בעיקר. אנחנו מאמינים שתחומי פעילות ברורים תורמים להתמקצעות שלנו ומאפשרים ללקוחות שלנו לקבל את הטוב ביותר. לא תמצאו אצלנו שירותי בניית אתרי איקומרס מתקדמים, בניית אינדקסים, עיצוב לוגו או צילום סרטוני תדמית. פשוט כי אנחנו מאמינים שמי שעושה הכל, לא יכול להצטיין בהכל. אנחנו בוחרים לא להיות רופאים כלליים, אלא להתמקד, להתמחות ולטפל רק בדברים שאנחנו מצויינים בהם.

  6. שקופים, כנים ותכליתיים: אם דיברתם עם סוכנות אחת או שתיים, בטח הבנתם שבתחום הקידום קל למכור חלומות. אין בעיה להבטיח מקום ראשון בתוצאות חיפוש ולספר על טלפון שלא מפסיק לצלצל תוך 30 יום. לצערנו, יש לא מעט מקדמי אתרים שיאמרו כל מה שצריך כדי לסגור עסקה.
    אנחנו לא מבטיחים הבטחות שאין להן כיסוי – לא מתחייבים לתוצאות, לא מתחייבים למיקומים, לגידול בתנועה, בהכנסה או בכל דבר אחר. מה כן? אנחנו מבטיחים קידום איכותי ויציב, חוקי ונקי, שגם מול כל שינוי בפלטפורמה יהיה עקבי. זאת הדרך שלנו להשיג תוצאות מעולות לאורך זמן רב. זה עובד לנו כבר 15 שנים וזה עובד לאלפי הלקוחות שלנו שרואים את ההבדל. לגבי הבטחות גדולות, שווה לקרוא כאן מה גוגל בעצמה אומרת עליהן (רמז: מטעות, לא מציאותיות ואף שקריות).

  7. מקצועיות: באדאקטיב, כל אחד עושה את מה שהוא טוב בו. אנשי קידום האתרים מומחים בתחומם ואנשי השיווק בדיגיטל וה-PPC מעודכנים מיד בכל מה שחדש. בנוסף, מרבית העובדים שלנו ותיקים – ומעל 20 מהם רצים איתנו מעל ל-7 שנים – כך שלידע העמוק שנאגר פה אין תחליף. מאחורי הקלעים יש צוות גדול, אכפתי ורציני שעובד עבורכם. החיבור המצרפי בין המחלקות מביא למומחיות חסרת תחרות.

  8. אנושיות ויחס שווה לכל הלקוחות, גדול כקטן: מתאגידים וגופים ענקיים, לצד אנשי מקצוע פרטיים. מחברות בסקטורים כבדי משקל כגון תעשייה, מסחר ופיננסיים ועד לעסקי בוטיק בתחומי התיירות, הפנאי, הגוף והנפש. מרשתות ענק ועד לפרילנסרים. אדאקטיב שומרת על קו אחיד של שירות ויחס לכל לקוח באופן שווה. זה הבית של כולם, בלי להבדיל בין גודל, תקציב או פרופיל ציבורי. לקוחות קטנים מקבלים יחס אישי, מקצועי ומכבד בדיוק כמו מותגים גדולים, ושניהם נהנים מתשתית הקידום והיכולות המקצועיות שלנו בצורה שווה.

  9. מוכנים לעתיד: גוגל הוא פלטפורמה. הוא מגרש המשחקים שקובע את החוקים אבל גם מאפשר למי שמשחק הכי טוב להצליח ובגדול. וגוגל, כמו העולם, משתנה תמיד ואיתו החוקים, התקנונים והתנאים להצלחה. כחברה שקידמה לעמוד ה-1 כבר מעל 4,000 אתרים, היכולת שלנו להסיק מסקנות, להבין מגמות ולהיות מוכנים לשינויים היא גדולה בשיעור רב מכל חברה אחרת שמנהלת 50, 100 או 200 לקוחות במקרה הטוב. זו הסיבה שאנחנו נותרים יציבים לנוכח העדכונים שגוגל עושה חדשות לבקרים, ויודעים לתכנן ולחזות מה לעשות בכדי לצלוח את הבאים.

 

לסיכום, 15 שנות ניסיון, טכנולוגיות מתקדמות ואלפי לקוחות שקידמנו, מאפשרים לנו להעיד שאנחנו יודעים איך לנווט ולמצוא את הדרך בעולם הדינמי והמתפתח של גוגל. יש לנו את הכלים, האנשים והטכנולוגיה להסיק מסקנות, לחלץ תובנות ולספק תוצאות טובות לכל אתר.

השיטות שלנו מבוססות על ניסיון וידע ולא על הימורים או ניסויים. טכניקות הקידום שלנו משתנות ומותאמות לתחום בו האתר שלכם פועל. תמיד נדבר אתכם בצורה שקופה, עניינית ובלי הבטחות לא מציאותיות ויעדים לא ריאליים. 

דברו איתנו, אנחנו יכולים לקחת את האתר שלכם למקום אליו אתם מכוונים ולעזור לכם לנצח ולהנות מזרם של תנועה ולקוחות חדשים!