איך נוכל לעזור?
Array

קידום אורגני SEO

קידום אתרים אורגני היא האסטרטגיה החכמה ביותר לקידום העסק והבאת לקוחות לאורך זמן. הנה כמה נקודות ששוה לדעת על קידום אתרים אפקטיבי.

אם היה לכם שקל על פעם ששמעתם כמה קידום אורגני קריטי להצלחת העסק שלכם, כבר לא הייתם צריכים קידום אורגני. או לצורך העניין, לעבוד. אז נתחיל מזה שמי שאמר לכם את זה, צדק - 94% מהחיפושים אונליין בישראל נעשים בגוגל וכ-70% מהחיפושים הגלובליים. כן, גוגל מרכזית עד כדי כך בחיים של כולנו.

מה שרוב העוסקים בתחום שוכחים לציין, הוא עד כמה עבודת ה-SEO צריכה להיעשות בצורה מדויקת, ובתפירה אישית למטרות ולאתגרים שלכם. אנחנו פה כדי לעשות סדר.

קידום אתרים אורגני הוא האסטרטגיה החכמה ביותר לקידום העסק באינטרנט והבאת לקוחות לאורך זמן. לפני שנסביר איך זה עובד ואיך לעשות את זה, בואו נעבור קודם על ההגדרה של SEO, ואז נצלול לאופן שבו SEO עובד.

מה זה קידום אורגני?

ההגדרה המילולית של SEO היא Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי החיפוש. בהגדרה המעשית, מדובר על סט של פעולות מסוגים שונים (תוכן, עיצוב, קוד וניהול שוטף) שנועדו לשפר את המראה והמיקום של דפי האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות. מכיוון שחיפוש אורגני הוא הדרך הבולטת ביותר עבור אנשים לגלות ולגשת לתוכן מקוון, אסטרטגיית SEO טובה וחיונית לשיפור איכות וכמות התנועה לאתר שלכם.

קידום אתרים אורגני בגוגל – למה צריך להשקיע?

קידום אורגני הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה, לרוב מתוך כוונה למצוא מידע על מוצרים ושירותים. החיפוש הוא לרוב המקור העיקרי לתנועה לאתר ומשלים ערוצי שיווק אחרים. קבלת חשיפה גדולה יותר ודירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר המתחרים שלכם יכולה להיות בעלת השפעה מהותית עבור העסק שלכם.

עם זאת, תוצאות החיפוש התפתחו במהלך השנים האחרונות כדי לתת לגולשים מידע יותר מדויק שיש בו סיכוי גבוה יותר להשאיר את הגולשים בדף התוצאות במקום להוביל אותם לאתרים אחרים.

שימו לב, תכונות כמו תוצאות עשירות וסכמה בתוצאות החיפוש יכולות להגביר את הנראות ולספק למשתמשים מידע נוסף על החברה שלכם ישירות בתוצאות.

כדי להבין את הערך של הקידום האורגני, בואו נחלק את ההגדרה שלנו לשלושה חלקים:

תוצאות חיפוש אורגניות: תוצאות חיפוש ללא תשלום שמנוע החיפוש קבע שהן הרלוונטיות ביותר לשאילתת הגולש. מודעות ממומנות שעובדות בשיטת תשלום פר קליק, מהוות חלק נכבד מ-SERP רבים, יחד עם זאת תוצאות חיפוש אורגניות נבדלות ממודעות אלו בכך שהן ממוקמות על סמך אלגוריתם הדירוג האורגני של מנוע החיפוש ולא על הצעות מפרסמים. ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לפרסום בתשלום הוא שקידום אתרים כרוך בדירוג "אורגני", מה שאומר שאתם לא משלמים פר קליק כדי להיות במקום הזה.

איכות התנועה האורגנית: עד כמה הגולש ושאילתת החיפוש שלו רלוונטיים לתוכן הקיים באתר שלכם. אתם יכולים למשוך את כל הגולשים בעולם, אבל אם הם מגיעים לאתר שלכם מכיוון שגוגל אומרת להם שאתם המקור הרלוונטי עבור מחשבי אפל כאשר אתם בעצם אתר משק שמוכר תפוחים, סביר להניח שמבקרים אלה יעזבו את האתר שלכם ולא ימירו. תנועה באיכות גבוהה כוללת רק גולשים שמתעניינים באמת במוצרים, במידע או במשאבים אחרים שהאתר שלכם מציע. קידום אתרים איכותי מנצל את המאמץ של מנוע החיפוש להתאים את כוונת החיפוש של המשתמש לדפי האתר.

כמות התנועה האורגנית: מספר הגולשים שהגיעו לאתר שלכם דרך תוצאות חיפוש אורגניות. יש סיכוי גבוה יותר שגולשים ילחצו על תוצאות חיפוש שמופיעות במיקומים גבוהים, וזו הסיבה שחשוב להשתמש באסטרטגיית ה-SEO שלכם כדי לדרג את הדפים הרלוונטיים הכי גבוה שאתם יכולים. ככל שתמשכו יותר מבקרים איכותיים לאתר שלכם, כך יגדל הסיכוי שתראו עלייה בהמרות.

איך קידום אורגני עובד?

מנועי חיפוש כגון גוגל משתמשים באלגוריתם או קבוצת כללים (מעל 200 כאלו) כדי לקבוע אילו דפים להציג עבור כל שאילתא נתונה. אלגוריתמים אלו התפתחו להיות מורכבים ביותר, ולוקחים בחשבון מאות או אפילו אלפי גורמי דירוג שונים כדי לקבוע את דירוג ה-SERP (Search Engine Result Page – מתייחס למיקום האתר בתוצאות החיפוש) שלהם. עם זאת, ישנם שלושה מדדי ליבה שמנועי חיפוש מעריכים כדי לקבוע את איכות האתר וכיצד הוא צריך לדרג:

קישורים – קישורים מאתרים אחרים ממלאים תפקיד מרכזי בקביעת דירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. הסיבה לכך היא שניתן לראות בקישור מאפיין לאיכות ההפניה מאתרים אחרים, מכיוון שבעלי אתרים לא צפויים לקשר לאתרים אחרים באיכות ירודה. אתרים שרוכשים קישורים איכותיים מאתרים רבים אחרים מקבלים סמכות (הנקראים "PageRank" בגוגל) בעיני מנועי החיפוש, במיוחד אם האתרים שמקשרים אליהם הם בעצמם סמכותיים.

בעצם הסורק מתחיל מדף אינטרנט ידוע ועוקב אחר קישורים פנימיים לדפים בתוך אותו אתר כמו גם קישורים חיצוניים לדפים באתרים אחרים. התוכן בדפים הללו, בתוספת ההקשר של הקישורים שאחריו, עוזרים לסורק להבין כל עמוד וכיצד הוא מחובר סמנטי לכל הדפים האחרים במסד הנתונים המאסיבי של מנוע החיפוש, הנקרא אינדקס.

תוכן – בנוסף להסתכלות על קישורים, מנועי חיפוש מנתחים גם את התוכן של דף אינטרנט כדי לקבוע אם הוא יהיה רלוונטי עבור כל שאילתת חיפוש נתונה. חלק גדול מקידום אתרים הוא ביצירת תוכן המכוון למילות המפתח שגולשים מחפשים.

כאשר גולש מקליד או מדבר בשאילתת החיפוש, מנוע החיפוש משתמש באלגוריתמים מורכבים כדי לשלוף את מה שלדעתו היא רשימת התוצאות המדויקת והשימושית ביותר עבור אותה שאילתא. תוצאות אורגניות אלו יכולות לכלול דפי אינטרנט מלאים בטקסט, מאמרי חדשות, תמונות, סרטונים, רישומי עסקים מקומיים וסוגי תוכן נישה נוספים.

תסתכלו על זה ככה: כשמישהו מקליד "לזניה טבעונית" בגוגל, סביר להניח שהוא מחפש מתכון, מרכיבים והוראות כיצד להכין אותה. אם כתבתם מאמר על הכנת לזניה טבעונית, הייתם רוצים שאנשים ימצאו את המתכון שלכם. כדי שמישהו ימצא את זה, המתכון באתר שלכם צריך להיות מדורג מעל כל האתרים האחרים עם מתכונים ללזניה טבעונית. זה לא קל, אבל בשביל זה אנחנו פה 😊

מבנה הדף – מרכיב הליבה השלישי של קידום אתרים הוא מבנה העמוד. מכיוון שדפי אינטרנט כתובים ב-HTML, האופן שבו קוד ה-HTML בנוי יכול להשפיע על היכולת של מנוע חיפוש להעריך דף. הכללת מילות מפתח רלוונטיות ב'מטא טייטל', בכתובת ה URL ובכותרות של העמוד והקפדה על אפשרות סריקה של אתר הן פעולות שבעלי אתרים יכולים לבצע כדי לשפר את ה-SEO של האתר שלהם.

תהליך הקידום האורגני כולל אופטימיזציה של כל אחד ממרכיבי הליבה הללו של אלגוריתמים של מנועי החיפוש על מנת לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. ישנם הרבה גורמים שנכנסים לאלגוריתמים של מנועי החיפוש. בעצם קיימים יותר מ-200 גורמים שמשפיעים על ה-SEO באתר שלכם וגורמים אלה מתפתחים כל הזמן כדי לעמוד בקצב השינוי בהתנהגות המשתמש

זה אולי יראה נתון מבהיל, אבל אחרי שנים של ניסיון, למידה ומחקר אנחנו מכירים אותם מקרוב. יותר מכך, אנחנו מכירים מקרוב את כל העדכונים השוטפים שגוגל מבצעת. זה אומר שהאתר שלכם מקודם בשיטות המתקדמות ביותר, בצורה חוקית ונקייה בלבד ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מרכיבי הליבה של קידום אתרים: קידום On Site וקידום  Off Site

כשמדובר בקידום אתרים רחב יותר, ישנם שני נתיבים חשובים לא פחות: קידום On Site וקידום Off Site

קידום אתרים On Site עוסק בבניית תוכן כדי לשפר את הדירוג שלכם. זה מסתכם בשילוב מילות מפתח בדפים ובתוכן שלכם, כתיבת תוכן באיכות גבוהה באופן קבוע, לוודא שהמטא-תגים והכותרות שלכם עשירות במילות מפתח וכתובות היטב, בין היתר. קידום אתרים Off Site הוא האופטימיזציה המתרחשת מחוץ לאתר שלכם, כגון השגת קישורים נכנסים, שימוש במדיה חברתית, גוגל לעסק שלי, כתבות תוכן באתרים חדשותיים ועוד. חלק זה של המשוואה כולל בניית מערכות יחסים ויצירת תוכן שאנשים רוצים לשתף. למרות שזה דורש הרבה עבודה, זה חלק בלתי נפרד מהצלחת SEO.

אסטרטגיות קידום: כובע שחור (Black Hat) VS כובע לבן (White Hat)

ב-SEO, ניסיון להגיע לתוצאות מהירות יכול להביא לחורבן האתר בתוצאות החיפוש. שיטה זו מכונה לעתים קרובות "Black Hat". אנשים שמיישמים קידום אתרים בכובע שחור נוטים להשתמש בטקטיקות ערמומיות כמו מילוי מילות מפתח וכמות אדירה של קישורים כדי לדרג את האתר במהירות. זה עשוי לעבוד לטווח הקצר ולהביא לכם קצת תנועה לאתר שלכם, אבל לאחר זמן מה, האלגוריתם של גוגל מעניש ואפילו מכניס את האתר שלכם לרשימה השחורה כך שלעולם לא תוכלו להתקדם יותר אורגנית בגוגל.

מצד שני, קידום אתרים "White Hat" הוא הדרך לבנות עסק מקוון בר קיימא. אם תבצעו SEO בצורה נכונה וחוקית, תוכלו להתמקד ולכוון לקהל לקוחות פוטנציאלי. תנסו לתת להם את התוכן הטוב ביותר שאפשר ולהפוך אותו לנגיש בקלות על ידי משחק לפי הכללים של מנוע החיפוש.

יסודות קידום אורגני SEO: הפירוט המלא

עכשיו הגיע הזמן ללמוד איך לעשות קידום אתרים אורגני. להבין איך – זה דבר אחד, ולבצע – דבר שני… SEO דורש הרבה פעולות וזמן המתנה ליישום. זה לא משהו שאתם יכולים לעשות בו שינוי היום ולצפות לראות תוצאות מחר. קידום אתרים אורגני לוקח זמן ופועל בעיקר לטווח ארוך.

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא לרוב נקודת המוצא לקידום אתרים וכולל בדיקה לאילו מילות מפתח האתר כבר מדורג, עבור אילו מילות מפתח מתחרים מדרגים, ואילו מילות מפתח אחרות מחפשים לקוחות פוטנציאליים. זיהוי המונחים שבהם משתמשים המחפשים בחיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מספקים הנחיות לגבי התוכן הקיים שניתן לבצע אופטימיזציה ואיזה תוכן חדש ניתן ליצור.

תוכן

בטח שמעתם את זה בעבר: "התוכן הוא המלך." ביל גייטס עשה את התחזית הזו ב-1996, והיא נכונה היום יותר מתמיד. למה? כי גולשים בגוגל ישמחו כאשר הם ימצאו את התוצאה המשרתת את הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר.

עד לפני שנים ספורות, ההנחה הרווחת הייתה שאתרי אינטרנט יכולים להכיל תכנים סתמיים ולא מושקעים, כל עוד מפוזרות בהם אבני החן שנקראות מילות מפתח. אנחנו קוראים לטקסטים כאלה טקסטים למנועי חיפוש.

אלא שגם בגוגל הבינו בסופו של דבר שטקסטים למנועים שסורקים את הרשת הם לא הטקסטים שרצוי לחשוף לאלה שמחפשים מידע. אלה לא טקסטים אמינים, מקצועיים במיוחד או שמגיעים ממקום טבעי של מתן ערך.

עם הזמן, קצת כמו ילד שהתבגר והפסיק להאמין בעיניים עצומות לכל מה שמספרים לו, גוגל הפך להיות קורא חכם במיוחד. הוא כבר לא מסתפק רק במילות חיפוש שפיזרתם באתר שלכם, אלא קורא אחר התכנים שלכם ובודק האם הם מעניינים, מקוריים ובעיקר מציפים ערך שונה וייחודי לקורא.

בשורה התחתונה, גוגל תמיד מנסה לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית על ידי הפניית הגולש לתוכן הטוב ביותר שהוא יכול למצוא. זה אומר שהעבודה מספר אחת שלכם היא לעשות לייצר תוכן מצוין באתר שלכם.

זכרו, קידום אתרים אינו שונה מכל מיומנות אחרת: תוצאות מצוינות מגיעות ממאמץ גדול. בדיוק כמו שהשיווק הטוב בעולם לא יעזור לכם אם אתם מוכרים מוצר פגום, קידום אתרים סופר מתקדם הוא חסר תועלת אם אין לכם תוכן איכותי.

אלמנטים של תוכן – איך יוצרים תוכן איכותי?

יש מיליון אלמנטים שעוסקים ביצירת תוכן באיכות גבוהה; הנה כמה מהחשובים ביותר:

  • איכות

פעם, פרסום פיסת תוכן עם קבוצה של מילות מפתח היה הסטנדרט. אם יצרתם תוכן איכותי שבאמת פתר בעיה של מישהו, הייתם בולטים, וזה הקל על הדירוג.

כיום, לתוכן יש חשיבות גבוהה בהרבה, ולהרבה עסקים מקוונים יש בלוגים שבהם הם משתמשים כדי להוסיף ערך מוסף לאתר שלהם ולקבל דירוג גבוה יותר בגוגל.

לכתוב תוכן מעולה זה לא קל, אבל החדשות הטובות הן שלא תמיד צריך ליצור את התוכן שלכם מאפס. אתם יכול לקחת חלק ממה שאחרים יצרו, אבל פשוט להוסיף ערך ולהפוך את פיסת התוכן שלכם למעמיקה יותר.

השורה התחתונה היא שהתוכן שלכם צריך לפתור בעיה או לספק פתרון לכל מה שמביא את הקורא לפוסט שלכם. אם זה לא קורה, הם יצאו במהירות מהאתר שלכם ובעצם "יגידו" לגוגל שקטע התוכן שלכם לא פותר בעיה של אף אחד.

  • כוונה

גוגל שם דגש רב על כוונה. הוא רוצה להבין מה מחפש הגולש כאשר הוא מקליד משהו בשורת החיפוש.

  • האם הם רוצים לדעת משהו?
  • הם מנסים לקנות משהו?
  • האם הם רק מסתכלים?

בתור יוצרי התוכן, אתם צריכים להבין גם את זה. אינכם יכול לכתוב תוכן על "טיפים לשחרור צוואר תפוס" ולמקד ל"כאב בשרירים", כמילת המפתח העיקרית שלכם. זה לא הגיוני כי בדרך כלל מי שסובל מכאב שרירים לא יחפש טיפים לשחרור צוואר. לפיכך, אינכם מספקים את התשובה הנכונה לשאילתא, וגוגל יבין זאת.

  • רלוונטיות

תוכן חדש הוא רק דרך אחת לאותת על רעננות. יש הרבה דברים שאתם יכולים לעשות עם תוכן שכבר פרסמתם כדי להפוך אותו לעדכני יותר. מעבר ועדכון התוכן שלכם לצורך דיוק, תיקון קישורים שבורים וריענון נתונים ישנים עם נתונים סטטיסטיים חדשים שרלוונטיים יותר, הם כל הדרכים להראות לגוגל כי התוכן שלכם עדיין ראוי למיקום בעמוד הראשון.

ניתוח מתחרים

בחרתם את מילות המפתח הנכונות מההתחלה. זה רלוונטי מבחינה הקשר למה שאתם עושים, וזה מתאים יותר למה שאתם מנסה למכור. מה הדבר הבא שאתם עושים?

אתם פותחים כלי מילות מפתח כמו SEMrush כדי לקבל כמה רעיונות למילות מפתח קשורות. באופן טבעי, אתם מתחילים להימשך לאלה עם מספר החיפושים הגבוה ביותר, אבל זוהי טעות יסודית הנובעת מחוסר הבנה: היכולת שלכם להתברג עם מילת מפתח כזו או אחרת תלויה לעתים קרובות יותר בתחרות מולה אתם מתמודדים.

כשאתם מזינים מילת המפתח מסוימת בכלי מילות מפתח אתם אומרים, "וואו!, זה ביטוי טוב! ,יש לזה 6,000 חיפושים בחודש, זה נהדר!". מה שאתם לא מבינים שלביטוי כזה יכול לקחת "נצח" להגיע לעמוד הראשון אם בכלל.  למה? כי התחרות היא גדולה. אתרים מדורגים בעמוד הראשון כרגע עבור מילת מפתח זו. האתרים האלה היו שם זמן מה, יש להם מוניטין חזק וגוגל יודעת שהם מספקים מידע איכותי. כך הם הרוויחו את המקום. אם אתם אתר חדש יחסית-עדיין לא הרווחתם את האמון של גוגל, ויידרש הרבה כדי שתעלו על המתחרים באותו ביטוי "מבוקש".

בניית קישורים

מכיוון שקישורים מאתרים חיצוניים (המכונים "קישורים נכנסים") הם אחד מגורמי הדירוג המרכזיים בגוגל ובמנועי חיפוש גדולים אחרים, השגת קישורים נכנסים באיכות גבוהה היא אחד המנופים העיקריים שיש ל-SEO.

בנוסף, קישורים חיצוניים הם לא הדבר היחיד שחשוב לקידום אתרים, קישורים פנימיים (הקישורים בתוך האתר של עצמו בין דף לדף) משחקים תפקיד גדול בקידום האתר שלכם. פעולת קישורים זו יכולה לשפר את קידום האתר כדי  לשפר את הרלוונטיות של הדף למונחים ספציפיים. יצירת מפת אתר XML יכולה להיות גם דרך טובה לדפים גדולים יותר, כדי לעזור למנועי החיפוש לגלות ולסרוק את כל דפי האתר.

אופטימיזציה On-Page

בנוסף לגורמים מחוץ לדף כמו קישורים, לשיפור המבנה בפועל של העמוד יכול להיות יתרונות אדירים לקידום אתרים, והוא גורם שנמצא לחלוטין בשליטתו של מנהל האתר. טכניקות אופטימיזציה נפוצות בדף כוללות אופטימיזציה של כתובת הדף – כדאי לשלב מילות מפתח, עדכון תג הכותרת של הדף לשימוש במונחי חיפוש רלוונטיים ושימוש בתכונת alt לתיאור תמונות. בנוסף, כדאי לבצע עדכון מטא תגיות של דף (כגון תג מטא תיאור) שיכול גם להיות מועיל – לתגים אלו אין השפעה ישירה על דירוג החיפוש, אך יכול להגדיל את שיעור הקליקים כתוצאה מחשיפת האתר.

seo לאתרים הוא העתיד

דבר אחד ברור, SEO רק יגדל בחשיבותו. ככל שכמות המידע הזמינה לצרכנים ממשיכה לגדול בקצב, תלותם במנוע החיפוש תמשיך לגדול.

בעלי אתרים שמשקיעים בקידום אורגני כעת יקצרו את הפירות בעתיד. הם יוכלו להתחבר לקהל רחב הרבה יותר, לייצר יותר לידים והכנסות, וליצור נאמנות לקוחות עמוקה יותר מאשר מותגים שמזניחים את ה SEO.

רוצים לדעת איך בונים אסטרטגיה שיווקית עם קידום אורגני? לחצו כאן

אנחנו מאמינים בפתרון דיגיטלי מקיף. הלקוחות שלנו נהנים מניהול צמוד וייעוץ של צוות מומחים, יחד עם גישה אל הכלים המשוכללים והיעילים ביותר בעולם קידום האתרים. הניהול שלנו אישי ויורד לפרטי העסק שלכם, על ידי צוות מומחים מהטובים בארץ, שעובר הסמכות והשתלמויות שוטפות וחי את עולם הקידום בקצה שלו.

אחד הכלים המרכזיים, שמאפשרים ללקוחות שלנו להתברג גבוה בחיפוש של גוגל הוא מערכת SEMrush, שאנחנו הנציגים הבלעדיים שלה בישראל. מדובר בכלי המוביל בעולם כיום לקידום אתרים אורגני בגוגל. המערכת החכמה הזאת מספקת לנו תמונה רחבה במיוחד של אפשרויות הקידום ומאפשרת לנו להגיע ל-DATA של עד פי 8 יותר מילות חיפוש מכל חברת קידום אחרת בישראל. כאשר מצרפים את הכלי העוצמתי הזה אל המאגר הבלעדי של מילות מפתח שסרקנו, מתקבלות הזדמנויות אמיתיות לקידום של עשרות ביטויים רלוונטיים שהתחרות בהם קטנה יותר.

האתר שלכם מחכה לעוד המון לקוחות פוטנציאליים שיגיעו אליו. דברו איתנו ונעזור לכם להגדיל את התנועה באתר וכתוצאה מכך להגדיל את העסק שלכם.
ניתן לדבר עם אחד המומחים שלנו בטלפון  072-3340848 או להשאיר הודעה בצ'אט.

שאלות נפוצות

מה זה קידום אורגני?

SEO קיצור של "אופטימיזציה למנועי החיפוש". במילים פשוטות, המשמעות היא תהליך של שיפור האתר שלכם במטרה להעלות את החשיפה שלו כאשר גולשים מחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלכם בגוגל, בינג ובמנועי חיפוש אחרים. ככל שהאתר שלכם יופיע בכמה שיותר שאילתות חיפוש בתוצאות החיפוש, כך יגדל הסיכוי שתמשכו תשומת לב ולקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם.

איך עושים קידום אורגני?

בקידום אורגני משתמשים בטקטיקות טבעיות, אותנטיות ומבוססות ערך במטרה לייצר תנועה ומודעות למותג שלכם. האסטרטגיה של הקידום האורגני כוללת שיטות עבודה שפועלות לאורך זמן במקום להשתמש בפוסטים ממומנים או בפרסום בתשלום.

כמה עולה קידום אורגני?

עלות שירותי SEO משתנים בהתאם לתחום העסק שלכם, לתחרותיות, למשאבים הנדרשים ועוד. טווח העלויות של קידום אורגני כיום הוא בין 2,000 ₪ ל- 10,000 ₪ בחודש בהתבסס על היקף הפרויקט.

שירותים נוספים

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.