איך נוכל לעזור?
Array

קידום אורגני SEO

קידום אתרים אורגני היא האסטרטגיה החכמה ביותר לקידום העסק והבאת לקוחות לאורך זמן. הנה כמה נקודות ששוה לדעת על קידום אתרים אפקטיבי.

אם היה לכם שקל על פעם ששמעתם כמה קידום אורגני קריטי להצלחת העסק שלכם, כבר לא הייתם צריכים קידום אורגני. או לצורך העניין, לעבוד. אז נתחיל מזה שמי שאמר לכם את זה, צדק - 94% מהחיפושים אונליין בישראל נעשים בגוגל וכ-70% מהחיפושים הגלובליים. כן, גוגל מרכזית עד כדי כך בחיים של כולנו.

מה שרוב העוסקים בתחום שוכחים לציין, הוא עד כמה עבודת ה-SEO צריכה להיעשות בצורה מדויקת, ובתפירה אישית למטרות ולאתגרים שלכם. אנחנו פה כדי לעשות סדר.

מה זה SEO?

בהגדרה המילולית, SEO הוא Search Engine Optimization או אופטימיזציית האתר למנועי חיפוש. בהגדרה המעשית, זהו סט של פעולות מסוגים שונים (תוכן, עיצוב, קוד וניהול שוטף) שנועדו להציב את האתר בראש תוצאות החיפוש. המשמעות של מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש בגוגל ברורה לכולם – זה אחד לאחד המשמעות של הביטוי להיות במקום הנכון בזמן הנכון. כשאנשים מחפשים בגוגל מוצר, שירות, ידע או פתרון – הם יהיו שמחים למצוא אתכם ואת היכולת שלהם לפתור להם את הבעיה הספציפית שהם נתקלו בה. 

גוגל מול גוליית

בניגוד לעולמות הפרסום והקידום הממומן, שתלויים בגודל התקציב, עולם קידום האתרים בגוגל הוא זירה שוויונית. עם עבודת SEO נכונה ותכנון נכון של מילות החיפוש, כל אתר, מכל סדר גודל, יכול לראות תוצאות טובות. עסק של איש אחד עומד מול מותג ענק ומסתכל לו בלבן של הגוגל. קידום אורגני בגוגל מאפשר לכם לקדם עשרות ביטויים שונים, לאורך זמן ובתקציב שנוח לכם. זוהי אסטרטגיה חכמה ומשתלמת ביותר לטווח ארוך, ובמונחים עסקיים, משיגה עלות מול תועלת גבוהה ביותר. 

הגישה שלנו אומרת – אתם לא צריכים לנצח את גוגל, אתם צריכים לנצח את המתחרים. ואת זה, אנחנו יודעים לעשות בעזרת ניסיון, תשתית קידום וטכנולוגיה שמראה לנו את פני התחרות ואת ההזדמנויות שקיימות בה. 

קידמתם את עצמכם, השקעתם בעצמכם

בהשאלה מעולמות הנדל"ן, נכס דיגיטלי הוא נכס לכל דבר. כשאתם משקיעים בו אתם משקיעים בעצמכם ובערוץ הכנסה שיכול להיות מניב במיוחד עבורכם. 

ההבדל הוא שנכס פיזי אי אפשר להעביר למיקום טוב יותר. את האתר שלכם לעומת זאת, עם עבודת SEO נכונה, אפשר להעביר לראש תוצאות החיפוש של גוגל. פריים לוקיישן קוראים לזה בנדל"נית. 

אם הסכמנו שלהתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל היא אסטרטגיה חכמה – בואו נרחיב לרגע על אותו סט פעולות שיקח אותכם לשם. 

גוגל משקללת למעלה מ-200 פרמטרים כשהיא בוחנת אתר מסוים וקובעת את הדירוג שלו. עמידה בפרמטרים האלה דורשת עבודה חכמה ועקביות. אין איזשהו מתג שמרימים והאתר כולו קופץ למעלה בדירוג.

כשמדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל מתכוונים בעצם לקידום של ביטויים נבחרים מתוך האתר. קידום אורגני טוב צריך אסטרטגיה ברורה, תכנון נכון, סבלנות ויד על הדופק. כשכל הדברים האלה קיימים, גם התוצאות הטובות מגיעות. 

איך מקדמים אתר נכון?

תוכן איכותי שמעניק ערך

עד לפני שנים ספורות, ההנחה הרווחת הייתה שאתרי אינטרנט יכולים להכיל תכנים סתמיים ולא מושקעים, כל עוד מפוזרות בהם אבני החן שנקראות מילות מפתח. אנחנו קוראים לטקסטים כאלה טקסטים למנועי חיפוש. 

אלא שגם גוגל הבינה בסופו של דבר שטקסטים למנועים שסורקים את הרשת הם לא הטקסטים שהיא רוצה לחשוף לאלה שמחפשים מידע. אלה לא טקסטים אמינים, מקצועיים במיוחד או שמגיעים ממקום טבעי של מתן ערך. עם הזמן, קצת כמו ילד שהתבגר והפסיק להאמין בעיניים עצומות לכל מה שמספרים לו, גוגל הפכה להיות קורא חכם במיוחד.

היא כבר לא מסתפקת רק במילות חיפוש שפיזרתם באתר שלכם, אלא קוראת אחר התכנים שלכם ובודקת האם הם מעניינים, מקוריים ובעיקר מציפים ערך שונה וייחודי לקורא. 

למשל, האם הם נוגעים בנושאים נוספים שיכולים לספק לקורא חוויה עשירה. אם אתר למכירת ג'יפים יכתוב רק את התוכן הצפוי והבנאלי שעוסק במכירת ג'יפים, גוגל יזהה שזהו תוכן מגויס.

לעומת זאת, אם אותו אתר יכתוב גם על מסלולי טיול נידחים, על 5 הפסגות היפות ביותר להכין בהן קפה או כתבה על הדרך הבטוחה להיחלץ משקיעה בבוץ הוא ירוויח פעמיים. פעם אחת, גוגל יבין שמדובר באתר מומחה, עשיר ומגוון. ופעם שנייה, לקוחות שלא תכננו לקנות ג'יפ בשלב הזה יכנסו לקרוא כתבה מעניינת או שתיים, יחשפו למותג ויעזרו לו להיתפס כרלוונטי. בקיצור, תוכן חשוב שכל חובב ג'יפים יעריך, גם גוגל תעריך.

זה לא הדבר היחיד שהעין החדה של גוגל יודעת לזהות. היא גם מזהה בקלות דפים שמכילים תוכן משוכפל או מועתק או כאלה שפשוט תורגמו משפה אחרת. ברוב המקרים הם לא יופיעו בראש תוצאות החיפוש האורגני של גוגל. 

גם תוכן סתמי ולא מקורי, שמלא בקליק בייטים (Click Bates) לא יקבל אהבה רבה בתוצאות החיפוש. אחד מהתכנים הסתמיים יהיה "איך…ב-10 שלבים" או "10 טיפים ל…מושלם". כן, אנחנו בטוחים שאתם מזהים כבר את התבנית. 

איך יוצרים תוכן כזה? 

  • חלק מהתשובות נמצאות אצל קהל היעד שלכם. תחשבו מה הוא שואל אתכם כשהוא פוגש אתכם.
  • עברו על פניות במייל ותראו על מה מפרגנים לכם ובמה התקשו.
  • תחשבו על דברים שמרגשים אתכם בעסק שלכם, על רעיונות או מחשבות יצירתיות, ותכתבו עליהם
  • תעזרו בנו – אנחנו מפעילים כלים כמו Google Search Console או Google Trends שיכולים לעזור לכם להבין מגמות, ללמוד אותן ולכתוב עבורן תכנים

נראות אתר והתאמה למובייל

חקרתם, בדקתם, כתבתם, מחקתם וכתבתם שוב. אחרי כל זה יש לכם ביד תוכן איכותי וטוב. כזה שאתם שלמים איתו ובטוחים שיספק פתרונות וערך אמיתי לקהל היעד שלכם. מעולה, אבל זה רק חלק מהעניין. אם התוכן הנהדר הזה לא יהיה מעוצב בצורה ידידותית, נעימה וברורה, הוא יגיע לפחות עיניים. 

חלוקה נכונה של טקסטים לפסקאות, הקפדה על כותרות ברורות וניקיון ויזואלי כללי מגדילים את הסיכוי שגוגל תשלח אליכם גולשים

עוד נקודה חשובה היא רספונסיביות האתר שלכם ובעברית, ההתאמה שלו לנייד. 

בטח לא יפתיע אתכם לגלות שיותר מ-50% מהתנועה לאתרים מגיעה דרך הטלפון הנייד. חווית משתמש טובה חשובה לגוגל מאוד ואתרים בעלי גרסה רספונסיבית למובייל מקבלים אצלו עדיפות. כשרואים את נפח הגלישה מהסלולר ברור למה.

 חוץ מדירוג גבוה יותר, אתר ידידותי למובייל הוא פשוט אתר שמניע לפעולה וממיר בצורה טובה יותר. זה מה שנקרא Win Win Situation.

אבטחה טובה

ככל שכמות המידע האישי שלנו ברשת הולכת וגדלה, כך עולה הצורך שלנו בגלישה בטוחה יותר.

תחשבו על זה, כמות הפעולות שאנחנו מבצעים אונליין היא עצומה וככה גם העקבות והפרטים האישיים שאנחנו משאירים אחרינו. 

אם בעבר היה נהוג שרק עמודים עם פרטים אישיים או עמודי סליקה יהיו מאובטחים, היום זה כבר לא תופס.  המודעות לפרטיות ברשת עלתה גם של גולשים וגם של גוגל, והסטנדרטים העדכניים דורשים שחווית הגלישה תהיה מאובטחת לכל אורך השימוש שלנו באתר. אתרים בעלי רמת אבטחה נמוכה הם אתרים שגוגל תעדיף לא לשלוח אליהם גולשים, והתנועה תנותב לאתרים ששומרים על הפרטיות של המשתמשים שלהם.

איך מזהים אתר מאובטח? די פשוט. אייקון של מנעול בשורת הכתובת יחד עם הקידומת https (ה-s מייצגת את המילה Secured) מעידים שהאתר בטוח לגלישה. בנוסף, בשורת הכתובת של אתרים לא מאובטחים יופיעו המילים Not Secured.

מהירות טעינה גבוהה

אם נאמר לכם שככל שהאתר איטי, הגולשים מגלים כלפיו חוסר סבלנות, בטח לא תתפלאו. סביר להניח שגם אתם מרגישים ככה ומתאכזבים מאתרים שנטענים לאט. מהירות טעינה גבוהה תקטין את אחוז הנטישה
(Bounce Rate) ותבטיח שהמבקרים בו ישארו זמן ארוך יותר וישלימו יותר פעולות. כי בסוף, גם מהירות אתר, כמו נראות אטרקטיבית ותוכן איכותי מייצרת חוויה הרבה יותר טובה. כדי לשפר את מהירות הטעינה של האתר אנחנו עושים בדיקות בכלים שלנו, ומספקים רשימה מסודרת של המלצות לשיפור, כמו למשל: 

  1. הקטנת גודל תמונות
  2. טעינה מדורגת של הדף, כך שתוכן העליון יטען מהר יותר
  3. זיהוי מתי עיקר התוכן מנקודת מבטו של הגולש מופיע לראשונה בדף
  4. שינוי מבנה הדף במקרים של טעינה איטית
  5. בדיקת הטעינה במובייל – שם הסבלנות קצרה אפילו יותר

למעלה מ-200 פרמטרים לקידום אתר? קל

קיימים יותר מ-200 גורמים שמשפיעים על ה-SEO באתר שלכם. זה אולי יראה נתון מבהיל, אבל אחרי שנים של ניסיון, למידה ומחקר כשותף פרימיום וסיווג כסוכנות מנוהלת מטעם גוגל, אנחנו מכירים אותם מקרוב.

יותר מכך, אנחנו מכירים מקרוב את כל העדכונים השוטפים שגוגל מבצעת. זה אומר שהאתר שלכם מקודם בשיטות המתקדמות ביותר, בצורה חוקית ונקייה בלבד ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנחנו מאמינים בפתרון דיגיטלי מקיף. הלקוחות שלנו נהנים מניהול צמוד וייעוץ של צוות מומחים, יחד עם גישה אל הכלים המשוכללים והיעילים ביותר בעולם קידום האתרים. הניהול שלנו אישי ויורד לפרטי העסק שלכם, ובאותה מידה מקצועי ונעשה על ידי צוות מומחים מהטובים בארץ, שעובר הסמכות והשתלמויות שוטפות וחי את עולם הקידום בקצה שלו. 

אחד הכלים המרכזיים, שמאפשרים ללקוחות שלנו להתברג גבוה בחיפוש של גוגל הוא מערכת ה-SEMrush, שאנחנו הנציגים הבלעדיים שלה בישראל.  מדובר בכלי המוביל בעולם כיום לקידום אתרים אורגני בגוגל. המערכת החכמה הזאת מספקת לנו תמונה רחבה במיוחד של אפשרויות הקידום ומאפשרת לנו להגיע לעד פי 8 יותר מילות חיפוש. כשמצרפים את הכלי העוצמתי הזה אל המאגר הבלעדי של מילות מפתח שסרקנו, מתקבלות הזדמנויות אמיתיות לקידום של עשרות ביטויים רלוונטיים שהתחרות בהם קטנה יותר. 

לאתר שלכם קיימים עוד המון לקוחות פוטנציאליים שמחכים שתגיעו אליהם. בואו נדבר ונבין ביחד איך מגיעים לכמה שיותר מהם. 

שירותים נוספים

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.