איך נוכל לעזור?
Array

קידום אתרים בחו"ל

השוק הישראלי אמנם מציע הרבה יתרונות, עם זאת הוא מצומצם מאוד (כ-8 מיליון תושבים), ובעל אתגרים לא פשוטים כגון פילוח רב ותחרות גבוהה בנישות העסקיות. האפשרות לקדם בחו"ל מציעה עימה פוטנציאל לקוחות לא נגמר (קרוב ל-8 מיליארד אנשים בעולם, פי 1000!), וזאת למרות אתגרים מורכבים יותר ותנאי משחק שונים לגמרי. על מנת לקדם אתרים בחו"ל, ולפנות למספר לקוחות פוטנציאלים גבוה ככל האפשר, נדרשת מיומנות ומומחיות בתחום. אנו מביאים  ניסיון של שנים בהתמודדות מול אתגרים רבים של פרויקטים קטנים וגדולים בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וכו'. ישנם עסקים ישראליים רבים אשר עיקר פעילותם היא בחו"ל. השאלה שצריכה להישאל היא, מדוע לא לנסות להביא לקוחות נוספים דרך האינטרנט?

מה ההבדל בין קידום אתרים בישראל לקידום אתרים בחו"ל? 

קידום אתרים בישראל לרוב מתייחס לקידום אתרים בעברית, המתמקדים בשוק קטן ונתקלים בתחרות קטנה יותר בממוצע ביחס לאתרים דומים בנישתם בחו"ל. כאשר אנחנו משווים בין הפעולות הנדרשות לביצוע בפרויקט בינלאומי לבין הפעולות הנדרשות בפרויקט בישראל, אנו נגלה שפרויקט בינלאומי דורש אסטרטגיה שונה לחלוטין. לדוגמא, תחום שרק עכשיו מקבל חשיפה בישראל הינו תחום ה Local SEO, ,תחום זה נחשב למפותח בחו"ל כבר מספר רב של שנים ומהווה אלמנט חשוב בכל עסק מקומי שאנו מריצים עבורו קמפיין שיווק באינטרנט. בנוסף, שיטות בניית קישורים שמבוצעות בארץ לא יכולות להתאים לפעילות בחו"ל. אנשים אחרים או אתרים אחרים = אסטרטגיות אחרות.

מה הם סוגי הפרויקטים בחו"ל?

סוגי הפרויקטים הקיימים בחו"ל רבים ומגוונים, להלן סוגי הפרויקטים העיקריים:

1. אתרי תוכן – אתר תוכן אשר מתעסק בנישה ספציפית. לרוב אתרים אלו דורשים עבודה רבה בתחום הTechnical SEO, עיקר העבודה בפרויקטים אלו היא בהתאמת האתר ושיפור בריאות האתר. אלמנט מאוד חשוב בפרויקטים מסוג זה הוא שיפור הVisitors Behavior באתר.

2. אתרי עסקים מקומיים – אתרי מנעולנים בערים שונות בארה"ב או כל עסק מקומי אחר אשר פועל במדינה מסויימת, במחוז מסויים או בעיר מסויימת. עיקר העבודה בפרויקטים מסוג זה מתמקדת בLocal SEO, כאשר מלבד העבודה בקידום האתר בתוצאות האורגניות, יש את האלמנט של קידום העסק במחוז/עיר הספציפי/ת. אנו מבצעים זאת על ידי עבודה מואצת בGoogle Places ובLocal Directories אחרים כדוגמאת: Yelp.com או YP.com.

3. אתרי תדמית – עסקים ישראליים רבים מבקשים לקבל חשיפה גם בחו"ל. חשיפת קטלוג מוצרים או תדמית החברה מהווה חלק חשוב מתהליך השיווק בחו"ל. אתרים אלו מאופיינים במספר עמודים קטן, אך עם זאת ההתמקדות היא בנישה מצומצמת ולרוב על כלל המדינה ולא עיר ספציפית.

4. אתרי חנויות אלקטרוניות – אתרים שמתאפיינים במספר רב של עמודים, ומיועדים לקידום על פני מדינה שלמה ולא התמקדות בעיר אחת. עיקר העבודה הינה בהתאמת האתר ושיפור בריאות האתר. התעסקות נוספת ועיקרית הינה בהעלאת הConversion Rate באתר, כך שנוכל להגדיל את כמות המכירות של הלקוח.

במה להתמקד בפרויקט קידום אתרים בחו"ל?

 לפני שמתחילים פרויקט קידום אתרים בחו"ל חשוב להגדיר בבירור את הדברים הבאים:

1. מי הוא קהל היעד שלי? האם אני נותן שירות לכלל המדינה או איזור מסויים במדינה או עיר בתוך המדינה?

2. מה המטרה שלי מאתר האינטרנט? שיפור התדמית, הגדלת המכירות או קבלת לידים?

3. האם האתר שלי במתכונתו הנוכחית מתאים למטרות שלי (אתר קטן אינו יכול להתחרות מול ענקי התחום)?

לסיכום, קידום אתרים בחו"ל הינו תחום מאתגר ומורכב מאוד, לכן חשוב שאנשי מקצוע עם ניסיון רב בתחום הם אלו שיקחו את הפרויקט שלך הלאה! בדומה לתחומים אחרים של שיווק באינטרנט לקיחת איש מקצוע ללא ניסיון בתחום יכולה לגרום למצב של נזק בלתי הפיך בפרויקט.

לקבלת ייעוץ לקידום אתרך בחו"ל השאר פרטייך בטופס ונחזור אלייך בהקדם.

שירותים נוספים

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.