איך נוכל לעזור?

ביד – Bid

בעולם הפרסום בתשלום במנועי החיפוש, הצעת ביד היא סכום הכסף המקסימלי שמפרסם מוכן לשלם עבור כל קליק על פרסומת. עם זאת, מפרסמים אינם מגישים הצעות מחיר למודעות או למרחב מודעות; הם מגישים הצעות מחיר למילות מפתח, והשאלה אם המודעות שלהם מוצגות כאשר אנשים מחפשים דברים שקשורים למילות מפתח אלה, תלויה בביצועים שלהם ב-"מכירה פומבית". המכירה הפומבית היא אוטומטית, והיא מתקיימת בכל פעם שמישהו מחפש משהו בגוגל. אם יותר ממפרסם אחד נתן הצעה על מילת המפתח הכלולה בשאילתת החיפוש, מתרחשת מכירה פומבית. בסוף המכירה הפומבית, גוגל קובעת אילו מודעות יוצגו בתוצאות החיפוש, היכן יופיעו מודעות אלה, וכמה כל מפרסם צריך לשלם לקליק.

עוד מונחים