כתיבה שיווקית – Copy Writing
קופירייטינג היא אסטרטגיית ייצור תוכן המתמקדת בשכנוע הקורא לבצע פעולה ספציפית. על הקופירייטר לכתוב את התוכן מתוך מחשבה על אופיו המשכנע, תוך שימוש בטריגרים כדי לעורר עניין בקורא, על מנת לייצר המרות ומכירות. במילים פשוטות, קופירייטינג הוא תהליך של כתיבת חומרים שיווקיים ופרסומיים משכנעים המניעים אנשים לנקוט בפעולה כלשהי, כגון לבצע רכישה, לחיצה על קישור, לתרום למטרה או לקבוע פגישת ייעוץ. חומרים אלו יכולים לכלול מבצעים כתובים המתפרסמים בדפוס או באינטרנט. הם יכולים לכלול גם חומרים שנאמרים, כגון תסריטים המשמשים לסרטונים או פרסומות.