עמוד נחיתה – Landing Page
עמוד נחיתה הוא דף ספציפי שמופיע לאחר שהמבקר לוחץ על קישור. דפים אלו מותאמים לקידום ולהמרה ולרוב מחוברים לקמפיין שיווקי. ב-SEO לכל דף נחיתה יכולות להיות מילות מפתח שונות ומותאמות. למעשה מדובר בדף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום בו המבקר נוחת לאחר שלחץ על קישור באימייל או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או מקומות דומים ברשת. בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם יעדים רבים ומעודדים חקירה, דפי נחיתה מתוכננים עם מוקד או מטרה בודדים, המכונים קריאה לפעולה. המיקוד הזה הוא שהופך את דפי הנחיתה לאפשרות הטובה ביותר להגדיל את שיעורי ההמרה של מסעות פרסום שיווקיים ולהוזיל את העלות לרכישת ליד או מכירה.