ציון איכות – Quality Score
ציון האיכות הוא הדירוג של גוגל לגבי האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח ושל המודעות הממומנות שלכם. הוא משמש לקביעת המחיר שלכם לקליק (CPC) ומכפיל את הביד המקסימלי שלכם כדי לקבוע את דירוג המודעה שלכם בתהליך המכירה הפומבית של המודעות. ציון האיכות שלכם תלוי במספר גורמים, כולל: שיעור הקליקים שלכם (CTR), הרלוונטיות של כל מילת מפתח לקבוצת המודעות שלה, איכות ורלוונטיות של דף נחיתה, הרלוונטיות של טקסט המודעה שלכם והביצועים ההיסטוריים של חשבון הגוגל אדס שלכם.