איך נוכל לעזור?

בניית אתרים

היו שנים שבהם אתר אינטרנט היה תוספת נחמדה לכרטיס-הביקור, אחר כך החלו לדבר עליו במונחים של "חלון ראווה" ועתה ברור לכל שמדובר בהרבה יותר מכך, כי בעידן הדיגיטלי אין דבר כזה עסקים טובים עם אתרים רעים… 

דמיינו לעצמכם שתי חנויות שבשתיהן מצויה, פחות או יותר, אותה הסחורה באותם המחירים, אבל האחת היא ממוזגת ונקייה, מוארת ומזמינה, המוכרנים בה אדיבים והשירות נפלא. לעומתה האחרת היא חשוכה וקצת מוזנחת, העובדים בה נרגנים והשירות גרוע. באיזו מבין השתיים הייתם בוחרים לקנות? נדמה שהתשובה ברורה: כל עוד אנחנו, הצרכנים, נהנים מהאווירה הנעימה ומחוויית הקניה, מבלי לשלם על כך מחיר גבוה, נעדיף את החנות שמכבדת הן את עצמה והן אותנו, לקוחותיה.

עכשיו דמיינו לכם עסק שהשקיע מאז הקמתו בשיפור השירות ותחזוקת החנות, בהכשרת אנשי המכירות ובהקשבה ללקוחותיו – ולמרות כל מאמציו הוא נראה כמו החנות הפחות-טובה. איך זה יכול להיות?

בונים אתרים שמתקדמים

+ בניית אתר וורדפרס

וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולארית בעולם, זאת בדיוק הסיבה שבגללה אתם צריכים חברה שתדע לבנות את האתר הנכון, הידידותי, המהיר והשיווקי עבורכם.

+ בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית עוזרת להציג את הפנים של העסק שלכם, אז אל תתפשרו על האיכות שלו. אנחנו נבנה אותו רספונסיבי, מעוצב וממותג, ממש כמו שהעסק שלכם צריך להיראות.

+ בניית אתר מכירות

יש המון אתרי מכירות, אבל רק מעט באמת מוכרים. תנו לצוות שלנו לבנות לכם אתר מכירות חזק שעובד בשבילכם ומגדיל את המכירות בעסק.

שירותים נוספים

אין עסקים טובים עם אתרים רעים

זה יכול להיות במקרה של עסק שלא הבין בזמן את התמורות הדרמטיות בתחום הסחר-המקוון: היקף הקניות און-ליין, באינטרנט, צומח במהירות ובענפים רבים עברו המכירות בערוצים הישירים את המכירות המסורתיות – בחנות שבקניון. חופשות, בתי מלון וטיסות, פיננסים וביטוח – ואפילו אופנה, התחום שבו פעם היינו נכנסים לתא-המדידה, בודקים את עצמנו שוב ושוב מול המראה, מתייעצים עם המוכרת שאומרת "זה יושב עליך בול!"… ובכן, אפילו התחום הזה שלגביו סברנו פעם שלעולם לא יהיה תחליף לחוויית הקניה הקלאסית, עובר במהירות מסחררת לרכישות און-ליין. 

7 שניות – זה הזמן שיש לאתר האינטרנט שלך להרשים את הגולש כדי שימשיך לקרוא בו, זו הסיבה לכך שהאתר שלך צריך להיות עשיר ויזואלית, אבל לא מדובר רק באסתטיקה שנועדה לפתות את הגולש-לקוח. בעידן שבו הסחר-המקוון הופך להיות קריטי לסיכויי ההצלחה של העסק, אתר אינטרנט יעיל הוא כבר מזמן לא מותרות: הוא חלון-הראווה, כרטיס הביקור ובסופו של תהליך, אפילו הקופה של העסק שלך…

כל בעל עסק וותיק, יודע שאין תחליף לקהל לקוחות נאמן, כזה שמכיר את הדרך "בעיניים עצומות" לחנות או למשרד שלך, אבל הוא יודע גם שעם כל הכבוד ללקוחותינו הנאמנים, עסק שלא מחפש כל העת כיצד להגדיל את מאגר הלקוחות שלו, נדון לדעיכה, והיום, אפילו בעסקים שבהם מתבצעות עדיין רוב המכירות בשיטה המסורתית, אתר אינטרנט ראוי הוא חובה: גם מי שיגיע אליך פיזית, יחפש אותך קודם כל באינטרנט, יבדוק, ישווה – וכאשר יגיע לבצע את הרכישה בפועל, יגיע כבר שהחלטת הקניה מאחוריו: הוא יודע כבר בדיוק מה הוא רוצה וכמה זה יעלה לו. כלומר: בעידן הדיגיטלי אתר האינטרנט העסקי שלך לא חשוב כמו חלון-הראווה של העסק עצמו: הוא חשוב הרבה יותר! לכן, עברו הזמנים שבהם היו עסקים טובים שהקימו ותחזקו אתרי אינטרנט רעים… היום המשוואה הופכת לפשוטה יותר בכל יום: אין עוד עסקים טובים עם אתרי אינטרנט רעים. אם אתה טוב, אתה מוכרח להיראות טוב גם בפלטפורמה העסקית-דיגיטלית של העסק שלך.

כבר לא משחק ילדים

קשה להאמין שהאנשים הראשונים שהקימו לעצמם אתרי אינטרנט מסחריים, רצו פשוט להעשיר את כרטיס הביקור שלהם בעוד שורה שתציג אותם באופן המתקדם ביותר, לצד הכתובת, הטלפון, המען לשליחת מכתבים ומספר הפקס… (שתי צורות התקשורת האחרונות, כבר כמעט שחלפו מהעולם). האינטרנט היה אז בחיתוליו והשמרנים הזהירו אותנו לא לתת לאיש את פרטי כרטיס האשראי לאיש.

והאמת? בימים שבהם אתר אינטרנט היה הרחבה של כרטיס הביקור או לכל היותר קטלוג ממוחשב, לרוב העסקים הספיקה המומחיות של הילד הנבון במשפחה או הבן הגאון של השכנים  שתמורת תשלום צנוע הקימו את האתר. לטוב ולרע, הזמנים ההם חלפו.

אתר אינטרנט אינו עוד רק קטלוג והוא אפילו לא רק חלון-ראווה, אלא הרבה יותר מכך: הוא גם אנשי מכירות, גם מחלקת שירות לקוחות, גם סליקה ועוד. כלומר, מוכרח לשלב הבנה בעיצוב אסתטי ופונקציונאלי, הבנה בתוכן כתוב וויזואלי, הבנה בשיווק ובמכירות – וכמובן, הבנה טכנולוגית שתדע לשלב את כל אלה לשלם גדול מסך חלקיו, מנגנון שפועל ועובד כל העת גם כדי להציג את העסק שלך – וגם כדי לקדם את המכירה הבאה.

עם העלייה בפונקציונאליות של אתרי האינטרנט, תם העידן שבו גורמים מוכשרים אך לא מקצועיים יכלו לפעול בתחום: כמו שבעולם האמיתי תהיה מוכן להעסיק את הילד של השכנים בטיפוח הגינה, אבל לא בבניה של עוד קומה בבניין, כך גם בעולם הווירטואלי: כדי לבצע פעולות מורכבות שיש להן משמעות מכרעת לגבי עתיד העסק שלך, אתה זקוק למומחים – לאנשי המקצוע הטובים ביותר.  הבשורות הטובות למי שמבקש למקסם את התוצאות העסקיות שלו: בנייה של אתר אינטרנט מוצלח בעולם הווירטואלי, היא זולה יותר מבנייתו של בניין בעולם האמיתי.

להיות הבעלים של החנות הכי יפה בעולם

המצב הזה מייצר גם לא מעט הזדמנויות לעסקים שרוצים להתקדם ולהתחרות בעסקים שפעם נראו להם גדולים ומפחידים: כבר לא צריך להחזיק מטרים רבועים יקרים בקטע הכי הומה של הרחוב הראשי או של הקניון המוצלח ביותר. כשמדובר במרחב הווירטואלי, אתר מקצועי שנבנה, עוצב ומתופעל כהלכה, כמוהו כחנות היפה ביותר. ומה עם שלושת כללי הזהב של העסקים, לאמור: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן…? ובכן, בימים שבהם המיקום במנוע החיפוש של "גוגל" הופך קריטי להצלחה בעסקים יותר מהמיקום הפיזי של העסק, מוכרחים לקדם את האתר שלך בכל הדרכים והאמצעים שעומדים לרשותך, אבל כדי שזה יקרה, קודם כל צריך אתר.

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר ממה שנראה לעין: אפילו הכתיבה הפשוטה של התוכן באתר, צריכה לשלב שליטה בשפת הכתוב, ביחד עם שפה חדשה: "גוגלית" שפה שמי שעושה בה שימוש נכון, יוכל לקדם את האתר שלו באופן אורגני, כלומר "מבפנים" עוד לפני שישקיע בפרסום ממומן. איך עושים את זה? ובכן – בדיוק בשביל זה האתר העסקי שלך זקוק למקצוענים.

קשה לבנייה, קל לתפעול

לא מעט בעלי-עסקים מביטים בעולם המקוון שמקיף את סביבתם המקצועית ותוהים האם עכשיו, בנוסף על ההתמחות המקצועית שלהם ויכולות הניהול, נגזר עליהם להיות מעתה גם אנשי מחשבים… ובכן, התשובה היא לא: מנהל טוב הוא כזה שיידע לשכור מקצוענים אמיתיים בתחום בניית אתרי-אינטרנט ולהטיל עליהם משימה אחת פשוטה: לעבוד קשה כדי שלו יהיה קל, כלומר: להתאים את ביצועי האתר לא רק לצרכי העסק ולקוחותיו, אלא גם ליכולת של הארגון לתפעל אותו: לא אחת ניתן למצוא אתרי אינטרנט מתוחכמים ומעוצבים לעילא, אך גלישה קצרה תגלה שהפעם האחרונה שבה עדכנו אותם הייתה לפני חודשים רבים… מצב כזה מעורר חשש אצל הגולשים: גם חלון הראווה הכי יפה ברחוב, לא יכול להציג את הקולקציה של השנה שעברה! ולפיכך: אתר טוב צריך להיבנות בשיתוף פעולה מלא עם מי שיהיה אחראי עליו בשוטף – ולקחת בחשבון שמי שיתפעל אותו ברמה היום-יומית אולי מכיר נפלא את העסק, אבל אינו איש מחשבים.

יש לך עסק עם מיליונים…

אנו למדים שבעולם הסחר המקוון של היום, עולם שבו בכל יום עוברים עוד ועוד עסקים מדפוסי התנהלות ומכירה מסורתיים לעולם הדיגיטלי, אתר אינטרנט שהולם את צרכי העסק ויכולותיו, אינו בגדר מותרות. למעשה מדובר באחת הצמתים המרכזיות בהתפתחותם של עסקים היום: הוא צריך להכיל הן את הנראות של העסק, הן את המיתוג שלו, הן את צרכי השיווק ובנוסף את יכולות התפעול.

לא תמיד מדובר במהלך קל עבור מי שרגילים לנהל את העסק שלהם בדרכים אליהן הורגלו במשך שנים ארוכות, אבל דווקא משום כך, יש חשיבות עצומה למי שבונה את האתר: כמו שלא יעלה על הדעת להקים סניף חדש של העסק ללא ארכיטקט או מהנדס, כך גם בנוגע לאתר האינטרנט של העסק. כדאי לזכור: מדובר בהזדמנות גדולה שמאפשרת גם לעסקים מקומיים לחלום ולהגשים בגדול!

אתר אינטרנט נכון, הופך מעסק שמושך אליו מאות או אלפי לקוחות בחודש – לעסק שפונה לקהל יעד גדול בהרבה, לפעמים למיליוני לקוחות פוטנציאלים בישראל ובעולם. משום כך, אתה חייב לצידך את השותף הטוב והמנוסה ביותר בתחום.

לקביעת פגישה עם מחלקת בניית האתרים שלנו, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.