גוגל פרופיל לעסק שלי – Google Business Profile
בעבר נקרא Google My Business. כלי המאפשר לנהל את פרופיל העסק בגוגל, המופיע במפות Google ובתוצאות המקומיות של החיפוש במנוע שלה. למעשה, יצירת פרופיל עסקי זהה להוספת מקום למפות Google, והוא פתוח לצרכנים להשאיר ביקורות, להוסיף תמונות, לשאול שאלות ואפילו לענות על שאלות. פרופיל העסקים עשוי להיות מאוכלס גם במידע שגוגל שולפת מכל רחבי האינטרנט, אך לבעל העסק אין את היכולת לנהל את המידע שהוא מציג או את הביקורות שהוא אוסף. לעומת זאת, בפרופיל לעסק שלי ניתן לגשת, להתאים אישית, לנהל ולשפר את פרופיל העסק ב-Google בחינם. לכן, זהו כלי שיווק מקומי חשוב שבאמצעותו ניתן לשפר את פרופיל העסק ולקדם את הנראות והיעילות שלו.