איך נוכל לעזור?

דרך חדשה להגדיל את המכירות באונליין – חנות אינסטגרם (Instagram Shop)

16/12/2020 זמן קריאה: 3 דק׳

לראשונה מזה שנים, אינסטגרם מעצבת מחדש את דף הבית שלה ומוסיפה את הלשונית 'חנות'. בעזרת קיצור הדרך החדש בתפריט, Instagram Shop אמורה לשנות את האופן שבו עסקים מרוויחים כסף באינסטגרם.

בלחיצה על הלשונית 'חנות' יוצגו למשתמשים המלצות אישיות, בחירות עורכים, סרטונים ואוספי מוצרים חדשים. מטרת הלשונית היא להקל על הגולשים למצוא את מבוקשם בפלטפורמה ולגשת לשם בקלות ומהירות.
הלשונית של הפעילות, אותה החליפה לשונית החנות, עברה לפינה הימנית העליונה לצד תיבת ההודעות הישירות.

מנכ"ל אינסטגרם האמריקאי אדם מוסרי פרסם פוסט בו כתב בין היתר את הדברים: "האופן שבו אנשים יוצרים ונהנים מהתרבות השתנה, והסיכון הגדול ביותר לאינסטגרם הוא לא שאנחנו משתנים מהר מדי, אלא שאנחנו לא משתנים ונהיים לא רלוונטיים. אנו נרגשים מהעיצוב החדש ומאמינים שהוא מעניק לאפליקציה ריענון נחוץ, תוך שמירה על נאמנות לערך הפשטות שלנו… "

אינסטגרם פיתחה את מוצר הקניות שלה לאורך שנים ובקיץ האחרון השיקה דף קניות ייעודי ויכולת להשתמש ב-Facebook Pay לצורך עסקאות. הצבת לשונית החנות על גבי מסך הבית פירושה סביר להניח שאנו יכולים לצפות שהחברה מתכוונת להשקיע בתחום גם בהמשך.

# מסחר אלקטרוני הוא כעת דבר גדול באינסטגרם, אבל איך זה משנה את האופן שבו אנו קונים?

בעקבות הוספת קיצור דרך חדש לתפריט, עדכונים שאפשר לאסוף ושלל כלים שמטרתם לתמוך בעסקים קטנים, אי אפשר להתעלם מכך שאינסטגרם שמה לעצמה כמטרה לשפר ולייעל את חווית הקניה באפליקציה ובכך להרחיב את השימוש בחשבון האינסטגרם.

עם עדכון האפליקציה האחרון, משתמשים יכולים להגיע ישירות לחנות מתפריט הניווט הראשי – מה שמקל יותר מאי פעם על גילוי מוצרים חדשים ועל קניה ממותגים. בלשונית 'חנות', משתמשים יכולים לחפש מוצרים ספציפיים בפעם הראשונה, לראות המלצות מותאמות אישית ולבצע רכישה ישירה ללא יציאה מהפלטפורמה.

הדחיפה של אינסטגרם להפוך את האפליקציה שלה למתקדמת בתחום קניות האונליין מגיעה בזמן קריטי לשוק המסחר האלקטרוני. על פי חלק מהאנליסטים, מגיפת הקורונה האיצה את המעבר למסחר אלקטרוני בחמש שנים לפחות. פירוש הדבר שכל התוכניות של אינסטגרם להפוך לשחקנית מרכזית במסחר מקוון הוקדמו אף הן.

בואו נסתכל כיצד אינסטגרם משנה את האופן בו אנו מבצעים את הקניות שלנו, וכיצד מותגים משנים את אסטרטגיית המכירות שלהם בתגובה:

# כיצד אינסטגרם משנה את חוקי המשחק:

תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחנות בה כל המלאי על המדפים תואם את הסגנון האישי שלכם ואת טווח המחירים שלכם – הדבר יכול לגרום לכם הוצאות רציניות 😄 ולשם בדיוק חותרת אינסטגרם.

הודות לאלגוריתם של אינסטגרם שכבר נחשב למתוחכם במיוחד, עמוד הבית שלנו תואם לדברים שאנחנו אוהבים – תוכן שהאלגוריתם חושב שהכי יעניין אותנו עולה לראש הפיד שלנו.

העדכון החדש של חנות האינסטגרם עובד באותו העיקרון, וכתוצאה מכך הגולשים נכנסים לחנות מותאמת אישית.

לשונית הקניות החדשה מאפשרת למשתמשים "לגלוש בחנויות", לצפות בבחירת העורכים, באוספים ועוד, מה שהופך את הקנייה באפליקציה להרבה יותר יעילה.

# מילה לבעלי העסקים

חוויית הקנייה החדשה באינסטגרם תגרום ללקוחות שלכם לרצות להוסיף עוד מוצרים לעגלת הקניות בגלל גורם ההעדפות והחיבור בין הצרכים והרצונות שלהם ובין מה שהחנות תציע – רלוונטיות מכירתית! באמצעות פיד הקניות החדש שמתבסס על מעורבות קודמת כמו פוסטים ומותגים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוקבים אחריהם ומעורבות של משתמשים דומים להם, אינסטגרם מצאה דרך חכמה יותר להגיע לכיסו של הלקוח.

# אינסטגרם – עולם ה'משפיענים' ו-'רכישות הדחף'

בעולם האמיתי, אנו עשויים לספר לחברים, המשפחה או הקולגות שלנו בעבודה על מוצר שרכשנו ואהבנו. שיווק מפה לאוזן כבר הוכח כמוצלח ביותר. למעשה, 92% מהאנשים סומכים על המלצות של חברים ובני משפחה על פני כל סוג אחר של פרסום.

אבל כשאנחנו לוקחים את רעיון ההמלצות "מפה לאוזן" ומיישמים אותו בעולם השיווק של 'המשפיענים של אינסטגרם', יש לנו כלי חזק הרבה יותר לעורר החלטת דחף.

בשילוב עם ההשקה של אינסטגרם ללשונית הקניות באפליקציה, ישנם מעט מאוד מחסומים אותם יצטרכו לעבור הגולשים לפני שהם מוסיפים מוצרים לעגלה.

אם אתם מותג או שיש לכם עסק המחפש מכירות אונליין של 'כאן ועכשיו', אינסטגרם אמורה להיות הפלטפורמה בשבילכם! בנוסף, אם יש מקום לשלב שיווק משפיענים באסטרטגיה שלכם, יש סבירות חזקה שתוכלו להשתמש בקהל חדש עם כוח חשיפה חזק!

# קניות באינסטגרם – הדבר הגדול הבא

אינסטגרם מתכוננת לעתיד חדש בעולם המסחר האלקטרוני וזה בדיוק הזמן לבדוק כמה מהכלים והתכונות החדשות הקיימות.

חברת אדאקטיב הינה שותפת פרימייר של גוגל. ככאלה, יש לנו גישה אל כלי הפרסום המתקדמים ביותר, וטכניקות הפרסום שלנו הן העדכניות ביותר. מעבר לכך, שיתוף הפעולה עם חברת SEMRUSH מאפשר לנו וללקוחות שלנו ליהנות מדאטה בלעדית המציגה פי 8 יותר ביטויי חיפוש רלוונטיים מכל חברת קידום אחרת. שילוב נכון של כל מילות החיפוש באתר, יחד עם פרסום חכם ומדויק, יוצרים עבורכם סוכנות אחת שעוזרת לכם להביא תנועה, להבין את התנועה הזאת ולהפוך אותה ללקוחות משלמים. כל היתרונות הנ"ל מייצרות קידום איכותי ומיטבי של כלל אפיקי הפרסום ומשרתת את כלל האתרים של לקוחות החברה, במיוחד כשמדובר בקידום אתרי חנות.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך הטופס מטה, בטלפון או באמצעות דף הפייסבוק של החברה, ונשמח לסייע בכל שאלה או בקשה.