איך נוכל לעזור?

חשיבות דף האודות באתר שלכם

30/03/2024 זמן קריאה: 4 דק׳

דף אודות באתר הוא חלק חיוני של כל נוכחות באונליין. זהו המקום האידיאלי, שבו בעלי אתרים יכולים לספק לגולשים סקירה כללית על העסק, המותג או הארגון שלהם.

עמוד אודות הוא חלק חשוב בכל אתר תדמית או אתר סחר אלקטרוני מכיוון שהוא מספק ללקוחות פוטנציאליים תובנה ראשונית לגבי העסק ומה שמייחד אותו. זוהי דרך מצוינת להתחבר לקהל שלכם וליצור אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

איך כותבים נכון דף אודות? לפניכם 10 טיפים מובילים:

  1. התחילו עם הקדמה משכנעת: הקדמה קצרה שתמשוך את תשומת ליבו של הגולש ותספק לו סקירה כללית על העסק שלכם, יכולה לשכנע ולקדם לרכישה.
  2. ספרו את סיפור המותג שלכם: הסבירו כיצד העסק נוצר, מה נתן לכם השראה ומה מייחד אתכם. הקפידו לכלול גם אבני דרך, אתגרים או הצלחות שחוויתם.
  3. הדגישו את הערכים שלכם: שתפו את ערכי הליבה והאמונות של העסק שלכם. זה יעזור לקוראים להבין מה מייצג המותג שלכם ומה מייחד אותו לעומת המתחרים בשוק.
  4. דברו על הצוות שלכם: הציגו את האנשים מאחורי העסק, כולל חברי צוות מרכזיים, מייסדים ו\או שותפים. זה יעזור ליצור קשר אישי בין המותג לגולש.
  5. הציגו את המוצרים שלכם: זו הזדמנות מצוינת להדגיש את המוצרים או השירותים שאתם מציעים ולהסביר כיצד הם יכולים לתת מענה ו/או פתרון לצרכים ו/או לבעיות של הלקוחות.
  6. אותות חברתיים: שתפו כל ביקורת חיובית של לקוחות, כמו גם פרסים או סיקורים של העסק בתקשורת. זה יעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.
  7. ספקו מידע ליצירת קשר: על מנת להקל על לקוחות ליצור אתכם קשר, יש לציין פרטי קשר כגון כתובת דוא"ל ו/או מספר טלפון.
  8. השתמשו באלמנטים חזותיים: תכללו תמונות או סרטונים של הצוות או המוצרים שלכם או קטעים 'מאחורי הקלעים' כדי להפוך את העמוד למושך ובלתי נשכח.
  9. תהיו ממוקדים: למרות שחשוב לכלול פרטים מרכזיים, הקפידו לשמור על העמוד תמציתי וקל לקריאה והימנעו מפסקאות ארוכות שעלולות לבלבל את הקוראים.
  10. סיימו עם הנעה לפעולה: עודדו את הגולשים לעשות את הצעד הבא על ידי קריאה לפעולה כגון: הרשמה לניוזלטר או מעקב אחר המותג במדיה החברתית.

איזה מידע דף אודות צריך לכלול?

  1. הכרות עם העסק/ המותג – דף אודות הוא למעשה, הקדמה למותג / לעסק שלכם. זו הזדמנות מצוינת לספר לגולשים:
  • מי אתם?
  • מה אתם עושים?
  • מה מייחד אתכם ביחס למתחרים?

דף אודות שכתוב היטב יכול לעזור לגולשים להבין את האופי, הערכים והייעוד של המותג שלכם. הוא יכול גם לסייע להם לבסס קשר ראשוני עם המותג ולעורר בהם את הרצון להפוך ללקוחות.

  1. בונה קירוב ואמון – דף אודות יכול לעזור לבנות אמון ולבסס אמינות עם הקהל שלכם. סביר יותר שגולשים יעשו עסקים עם חברות שהם סומכים עליהן ודף אודות יכול לסייע רבות בביסוס האמון ולהראות שהעסק שלכם אמין ומקצועי. מומלץ לכלול מידע על: הצוות, ההיסטוריה שלכם, פרסים או הסמכות ותמונות.
  1. מידע ליצירת קשר – דף אודות הוא מקום מצוין להצגת הדרכים ליצירת קשר עם העסק שלכם. מתן גישה קלה לפרטים אלו, יעזור לגולשים להרגיש בנוח יותר לפנות לעסק שלכם עם שאלות או לקבלת מידע נוסף. ניתן לציין:
  • כתובת אימייל
  • מספר טלפון
  • כתובת פיזית
  • קישורים לפרופיל שלכם מדיה החברתית
  1. תורם ל-SEO שילוב מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק שלכם בדף אודות, יכול לשפר את קידום האתר ולהקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם באינטרנט.
  1. מי עומד מאחורי העסק – יש לכלול מידע על האנשים העמודים מאחורי העסק כגון המייסד או חברי הצוות. מתן המידע יכול לגרום למותג להרגיש יותר אישי וקרוב ויקל על חיבור הגולשים אליכם ברמה עמוקה יותר ולעודד אותם להפוך ללקוחות.

לסיכום

דף אודות הוא חלק קריטי בכל אתר אינטרנט, הוא מספק הזדמנות לעסקים להציג את עצמם לגולשים, לבנות אמון ולשפר את הקידום האורגני שלהם. באמצעות כתיבת דף אודות עם מידע רלוונטי על העסק והצוות שלכם, תוכלו להפוך את המותג לנגיש יותר ולעודד גולשים להפוך ללקוחות.

אל תתעלמו מהחשיבות של דף האודות באתר שלכם! דף ה"אודות" שלכם הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר באתר והוא יכול לעשות את כל ההבדל בכל הנוגע לבניית אמון וחיבור עם הקהל שלכם.

תחשבו על זה: כאשר לקוח פוטנציאלי מבקר באתר שלכם, הוא רוצה לדעת מי אתם, מה אתם עושים ומדוע כדאי לו לבחור בכם על פני המתחרים שלכם.
דף ה"אודות" שלכם נותן לכם את ההזדמנות לענות על שאלות אלו ולעשות רושם ראשוני מוצלח.

אז אם עכשיו לא נתתם לדף ה"אודות" שלכם את תשומת הלב הראויה, זה הזמן לעשות זאת! תסתכלו על הדף הנוכחי שלכם ותשאלו את עצמכם אם הוא באמת מייצג את מי שאתם ואת האני מאמין שלכם. במידה ולא, זה הזמן לעשות כמה שינויים סדף האודות שלכם – תפנו לקהל שלכם והקפידו לכלול מידע שיעזור להם להבין מדוע אתם הבחירה הטובה ביותר עבור הצרכים שלהם.

צריכים עזרה? מוזמנים לפנות אלינו עוד היום בצ'אט או התקשרו אלינו 072-3340848

 

שאלות נפוצות

למה חשוב שיהיה דף אודות?

דף אודות באתר חשוב מכיוון שהוא מספק לגולשים מידע על העסק, מטרתו והאנשים שעומדים מאחוריו. הוא יכול לעזור לבנות אמון עם הגולשים ולתת להם הבנה טובה יותר על העסק. מעבר לכך, הוא יכול לשמש גם ככלי שיווק רב ערך, המציג את ייחודיות העסק ואת הבידול שלו מהמתחרים.

איך לנסח דף אודות?

בעת ניסוח דף אודות עבור אתר אינטרנט, מומלץ לכלול מידע רלוונטי כמו מטרת האתר, ההיסטוריה והיעדים, כמו גם כדאי להציג את הצוות או החברה ואת התפקידים שלהם. מומלץ לכלול הישגים ופרסים רלוונטיים ולשלב קריאה לפעולה המעודדת גולשים לפנות אל העסק.

מה ההבדל בין דף הבית לדף אודות

דף הבית מהווה את נקודת הכניסה הראשית לאתר, מציג סקירה כללית של תוכן האתר ומפנה את הגולשים לדפים אחרים. דף אודות הוא עמוד ספציפי המספק מידע על מטרת האתר, ההיסטוריה והצוות. הוא נותן למבקרים הבנה מעמיקה יותר על העסק ומסייע רבות בבניית אמון עם הגולשים.