איך נוכל לעזור?

מהו משרד פרסום דיגיטלי? ומדוע כדאי לשקול לשכור אחד?

30/01/2022 זמן קריאה: 5 דק׳

קיבלתם החלטה להשקיע בשיווק שלכם בדיגיטל, אבל אתם לא רוצים להעסיק צוות שיווק in house או שהחברה שלכם לא מספיק גדולה לשם כך. בדיוק למצבים כאלו ולצרכים השיווקיים של עסקים קטנים ובינוניים (גם לא מעט גדולים) הוקמו סוכנויות הפרסום הדיגיטליות.

אנחנו כאן כדי לענות על השאלות הבאות:

  • מהי סוכנות פרסום דיגיטלית?
  • מהו שיווק דיגיטלי?
  • למה לשכור משרד פרסום דיגיטלי?
  • כיצד מנהלים אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי?
  • כיצד מחזירים השקעה?

מהי סוכנות פרסום דיגיטלי?

סוכנות דיגיטל מתמקדת בעיקר בשיווק העסק, המוצרים והשירותים שלו בעולם הדיגיטלי. זה נעשה באמצעות עיצוב ופיתוח אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק באמצעות תוכן, פרסום בתשלום באינטרנט (מנועי חיפוש), מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ושירותים נוספים.

מאז התפרצות נגיף הקורונה, חל שינוי גדול בעולם השיווק. הייתה תקופה שהשיווק באינטרנט היה פשוט יותר והיו עסקים שטיפלו בנושא השיווק in house. אתם עדיין יכולים להוציא קומוניקטים לתקשורת הכתובה, לשלוח ידיעה לתחנות הרדיו ולחלק עלונים. אבל, העולם המשיך הלאה ושיטות הפרסום המסורתיות הללו, למרות שעדיין יש להן ערך מסוים, פחות אפקטיביות מבעבר, והופכות לזניחות.

השיווק הדיגיטלי תפס את מקומם. עסקים ללא ידע ויכולות דיגיטליות זקוקים וחייבים לקבל את השירותים מגוף מקצועי מתאים שעבר הסמכות ומוכר ע"י גוגל כסוכנות רלוונטית. המציאות של היום משאירה עסקים ללא שיווק דיגיטלי מאחור ומאפשרת לעסקים שמשקיעים בשיווק הדיגיטלי לקטוף פירות בגוגל וברשתות החברתיות.

מהו שיווק דיגיטלי?

במילים פשוטות, מדובר ביצירת אסטרטגיות שיווק באינטרנט שינצלו את העולם הדיגיטלי של היום.

כיום אוכלוסיית העולם עומדת על כ-8 מיליארד. מתוכם, כ-3.3 מיליארד משתמשים במדיה חברתית כלשהי ומספר זה גדל בקצב מהיר. סוכנויות שיווק דיגיטלי הן אלו שעובדות בעיקר על יצירת אסטרטגיות שיווק שנועדו לנצל את השוק הדיגיטלי. זה כולל מדיה חברתית כגון:

  • פייסבוק (65 מיליון משתמשים בעולם, נכון לסוף שנת 2021)
  • אינסטגרם
  • טוויטר
  • פינטרסט
  • סנאפצ'ט
  • טיק טוק
  • ורבים אחרים

אבל זה רק קצה הקרחון, יש עלייה משמעותית בשימוש במדיה חברתית ובהקמת אתרי אינטרנט לטובת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת. אתם כלקוחות, בשילוב הסוכנות שלכם, יכולים לפקח על האסטרטגיות הללו ולנצלם לטובת קידום העסק, מה שיאפשר לכם ולסוכנות השיווק הדיגיטלית שלכם לבצע התאמות מיידיות.

למה לשכור שירותי משרד פרסום שיווק דיגיטלי?

סוכנות שיווק דיגיטלית איכותית ומקצועית עוקפת את האסטרטגיה המסורתית יותר, הסוכנויות מתמקדות בשיווק ממוקד, יצירת לידים ופיתוח מותג. סוכנות הדיגיטל הטיפוסית מציעה צוותים של:

  • יועצים אסטרטגים
  • יועצי שיווק דיגיטלי
  • יועצי SEO
  • מנהלי קמפיין ואנשי מקצוע אחרים בתחום

בעוד שכל אחד מהם הוא צוות נפרד, יש להם מטרה אחת משותפת בראש. זה נועד לעבוד יחד, ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית בסיסית עבור העסק שלכם שמספקת תוצאות.

הסוכנות הדיגיטלית שלכם צריכה להציג אתר אינטרנט שיהיה "ממתק לעיניים" למי שנכנס אליו. אבל, היופי של האתר שלכם צריך להיות יותר מסתם עיצוב (יופי חיצוני). האתר שלכם חייב להיות קל לניווט, מלא במידע שימושי, ורובו חייב להמיר (יופי פנימי).

מה זאת אומרת "להמיר"? זה אומר שאנשים שמבקרים באתר שלכם מקבלים את ההחלטה על ביצוע רכישה (במקרה של אתר חנות) או ביצוע פניה לרכישת השרות שאתם מציעים.

פרסום דיגיטלי לעסקיםהסוכנות שלכם ממלאת מספר תפקידים

סוכנות דיגיטלית טובה יודעת לספק מטריה שיווקית רחבה ולא מומחית רק בנישה אחת בודדת. שירות מלא יתמקד בשלושת התחומים החשובים (SEO, קידום ממומן ורשתות חברתיות) כדי להבטיח את ההצלחה והצמיחה של העסק שלכם.

ללמוד את העסק שלכם

ניתוח של אסטרטגיות השיווק הנוכחית שלכם משמשות אותנו, חברת הקידום, כדי לקבוע מה המותג שלכם צריך ואלו פעולות נכון לבצע באתר או בקמפיינים השונים. הדבר יאפשר לסוכנות הדיגיטלית לעבוד איתכם ולפתח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי חדשות וחזקות יותר שיעזרו לכם להגיע ליעדים שלכם. למשל, הגדרת מיהם "הלקוחות האידיאליים" שלכם וכיצד הם מחפשים כמו גם כיצד הם מוציאים את כספם. ברגע שתהיה לכם אחיזה איתנה מי השוק הממוקד שלכם צריך להיות, אתם יכולים להתאים את אסטרטגיית השיווק שלכם כדי ליצור את הקשר הדרוש עם הלקוחות שלכם.

שליטה במיתוג הדיגיטלי שלכם

סוכנות שיווק דיגיטלית נכונה, בשירות מלא, תתמקד ביצירת הנוכחות המקוונת שלכם. כדי לעשות זאת, יש להם מספר משימות שהם צריכים לבצע עבור העסק שלכם.

הצלחת העסק שלכם תלויה במידה רבה בכך שיש אתר אינטרנט המתמקד בקונה שמציג את המותג שלכם. אם יש לכם כרגע אתר אינטרנט, הסוכנות תשתמש במספר כלים כדי לנתח אותו. תוך כדי כך, הם יכולים לקבוע אילו שינויים יש לבצע כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

היום, לא מספיק שיהיה אתר אינטרנט שהוא לא יותר מקטלוג של המוצרים שיש לכם להציע. אם זה כל מה שהאתר שלכם מכיל, סביר להניח שכל הקונים מלבד הרציניים ביותר ימשיכו הלאה. זכרו שהאדם הממוצע יבלה רק 15 שניות בדף הנחיתה שלכם.

זה ידוע כשיעור יציאה מדף כניסה, והסוכנות הדיגיטלית שתבחרו חייבת להיות בעלת הכישורים הדרושים כדי לשמור על אנשים באתר שלכם. הם עושים זאת על ידי יצירת תוכן איכותי בצורה של דפי מידע וחשוב מכך בלוג תואם צרכים.

בלוגים הפכו לצורה פופולרית מאוד של שיתוף מידע רלוונטי לשוק של החברה. חלקם יכסו רק נושאים רלוונטיים, אחרים יוסיפו תוכן עונתי, מהנה ותוכן שייצר שיחה כדי לעזור להגביר את קהל הקוראים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות מסוימות משתמשות בכותבים in house, רבים אחרים נוטים לבצע מיקור חוץ של העבודה לקופירייטר מסחרי מיומן.

חשוב שצוות השיווק שלכם ידע להפיק את המרב מאסטרטגיות שיווק כגון:

SEO – (Search Engine Optimization) קידום אתרים אורגני – התאמת התוכן של האתר שלכם במילות מפתח ספציפיות למה שהגולשים מחפשים. באופן כללי, תוכן האתר של היום מיועד לעמוד בתקני SEO של גוגל, בינג ויאהו, שלושה ממנועי החיפוש הנפוצים ביותר.

SEM – (Search Engine Marketing) פרסום ממומן – כולל את כל ההיבטים של יצירת הנוכחות המקוונת שלכם, SEO ו-SMM הם מרכיבי ליבה של SEM. למעשה, זה מונח גג.

SMM – (Social Media Marketing) פרסום ברשתות החברתיות – יצירה וניהול קמפיינים שיווקיים באמצעות פלטפורמות שונות של מדיה חברתית. המדיה החברתית הופכת במהירות לאחד ממקומות השוק המובילים, וכזה שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם להתעלם ממנו.

שיווק בדוא"ל – שיווק בדוא"ל לא מת, למעשה, עם הקמפיין הנכון, עדיין אפשר להגיע להצלחה. אסטרטגיית שיווק טובה בדוא"ל לא צריכה להיות רק פרסום אינסופי בשמכם. זה צריך לכלול תוכן אינפורמטיבי שקשור לעסק שלכם כמו הצגת מוצר או שירות חדש. עסקים רבים גם שולחים ניוזלטרים קבועים שעוזרים לשמור על העסק שלהם בראש מעייניהם של קהל היעד שלהם.

שיווק וידאו – פלטפורמות כמו יוטיוב, טיק טוק ואינסטגרם יכולות להיות המקום המושלם לפרסום העסק שלכם. הסוכנות יכולה להפיק סרטונים המדגישים מוצרים או שירותים חדשים על ידי הדגמת השימוש בהם. במקרה של מוצרים, זה מושג בדרך כלל באמצעות סרטון שמדגיש פריטים חדשים ולאחר מכן מדגים את השימוש בהם. במקרה של שירותים, זה יכול להיות סרטון הכולל תיאור של השירות ומדגים את התוצאות שלהם.

הגדלת ההחזר על ההשקעה שלכם

מקסום החזר ה-ROI שלכם הוא כנראה אחד הפונקציות החשובות ביותר של סוכנות השיווק הדיגיטלי. המטרה שלהם היא להבטיח שתראו גידול מתמשך בהשקעה שלכם ולא סטטיות. בכך הם עוזרים לכם לראות רווחים גבוהים יותר.

לעולם השיווק הדיגיטלי אין מקום לאיטיות. זהו שוק משתנה ומתפתח כל הזמן המבוסס על ביקוש ושינויים בטכנולוגיה. סוכנות שיווק דיגיטלית איכותית אף פעם לא נחה ותמיד עם היד על הדופק.

הם כל הזמן בודקים, מנתחים ומשנים את אסטרטגיית השיווק שלכם כדי לנצל את כל השינויים שהם רואים בשוק. בין הדברים שהם עוקבים מקרוב אחר כמות התנועה שהאתר שלכם רואה. התפקיד שלהם הוא לפתח את האתר שלכם כדי להבטיח שמספר המבקרים ימשיך לעלות.

אם האתר שלכם חווה ירידה בתנועה, תפקידה של הסוכנות לברר מדוע ולבצע את השינויים הנדרשים. לדוגמה, לא תמצאו היום עסקים מצליחים רבים שאין להם בלוג באתר שלהם. זה לא משהו שפשוט "פתאום" קרה". בלוגים ייצגו שינוי גדול באסטרטגיה וכזה שהוכיח את עצמו כמוצלח ביותר.

כל מה שסוכנות עושה עבורך מכוון ליצירת יותר לידים עבור העסק שלכם. לידים מומרים למכירות וככל שייווצרו יותר כך סיכויי המכירות שלכם לטווח ארוך יהיו טובים יותר, וזו המטרה הסופית.

סוכנות דיגיטלית ששותפה לעסק שלך

בראש ובראשונה, תפקידה של הסוכנות שלכם הוא ליצור גשר בין העולם הפיזי והדיגיטלי. משמעות הדבר היא להתאים את החנות האינטרנטית או העסק שלכם עם אתר אינטרנט ונוכחות באינטרנט ובמנועי החיפוש.

שנית, ואולי לא פחות חשוב הוא שסוכנות שיווק דיגיטלית יכולה לעזור לכם למתג מחדש לחלוטין את העסק שלכם. זה יכול לתת לעסק שלכם את ההזדמנות לקחת את העסק שלכם לכיוון חדש.

האם כדאי להשקיע באתר אינטרנט? אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא לעשות זאת במציאות של היום. האם הנוכחות המקוונת שלכם צריכה להיות מותאמת ליישומים ניידים? כן!  כ-87% ממשתמשי המכשירים הניידים מבלים את זמנם במגוון אינסופי של אפליקציות.

כשמסתכלים על היתרונות בבחירת סוכנות שיווק דיגיטלית בהשוואה לסוכנות של השיווק המסורתי, מסתבר כי הצעד הוא בלתי נמנע והתעלמות מהחוקים החדשים בשיווק מהווה גזר דין מוות לעסק שלכם. פעולה זו יכולה לעשות הבדל עצום ברווחים ובצמיחה העתידית שלכם.

כדאי לגשת לבחירה של סוכנות דיגיטלית כבחירה של שותף לעסק כי שיתוף הפעולה שלכם בינכם יצטרך להיות הדוק כדי שתוכלו לקצור את הפירות ולהנות מההצלחה המשותפת.

רוצים לשמוע עוד? התקשרו 072-3340848 או פנו דרך הצ'אט באתר ותקבלו מענה מאחד מהמומחים שלנו!

עוד בבלוג