רילס באינסטגרם – הדרך שלנו להגדלת החשיפה
מה זה בעצם רילס ולמה לא מפסיקים לדבר על זה?
לאחר שהסינים פיתחו את הטיקטוק והפכו לרשת חברתית מובילה עם קהילה חזקה, אינסטגרם החליטו לא להישאר אדישים לכך ויצרו פיצ'ר מתחרה.
הרילס, לעומת סטורי ופוסטים רגילים, נחשף לקהל רחב יותר מכיוון שאנחנו לא תלויים בכמות העוקבים שלנו (כל עוד אתם חשבון ציבורי ולא פרטי).
הרילס מעודד מעורבות והגדלת חשיפה, זהו פורמט שמבוסס על וידיאו ומוזיקה. החוכמה היא לזהות מתי לעלות על הגל רגע לפני שהוא נגמר, ובמילים אחרות טרנדים זה שם המשחק!
כיצד הגולשים נחשפים לרילס? תלוי בהגדרת החשבון שלך
כפי שציינו תחילה, אינסטגרם לא נשארו אדישים להצלחת הטיקטוק והם מקדמים את הפיצ'ר החדש בכל הכוח.
אם הרילס פורסמו דרך חשבון ציבורי – הרילס יפורסמו בלשונית REELS בדף הבית וייתכן כי הרילס יוצגו גם ב-Explore, בחיפושים לפי האשטגים (כבר נדבר על זה) ועוד.
אם הרילס פורסמו דרך חשבון פרטי – הרילס יפורסמו בלשונית REELS בפרופיל.
וכך רק מי שעוקב אחר החשבון, יוכל להיחשף לרילס.
האם ניתן לערוך רילס?
רילס מאפשר צילום או העלאת סרטונים מוכנים, ניתן גם לערוך את הסרטונים בתוך אינסטגרם.
לדוגמא: הוספת סאונד (כבר נרחיב על כך), כיתובים לפי תזמון, פילטרים, שינוי מהירות הסרטון, אפקטים ופעולות נוספות.
איך מגדילים חשיפה?
בשביל להגדיל חשיפה מומלץ לשתף את הרילס בפיד (דף הבית של הפרופיל),
ולאחר מכן במידה ורוצים אפשרי להוריד מהפיד – החשיפה תשמר בדף הבית והקהל שלנו ימשיך להיחשף אליו, אך בשביל שזה יקרה, חייבים לשתף גם בפיד תחילה.
לא מומלץ לשתף סרטוני טיקטוק כיוון שהאלגוריתם של אינסטגרם מזהה את הלוגו של טיקטוק וכמו שאנחנו פחות "מתחברים" למתחרים כך גם הם.
מטרת העל שלנו היא לעורר סקרנות
עלינו "לפתות" את הגולש להישאר ולצפות בנו. לדוגמא: כותרות מעוררות עניין, צילום במקום מיוחד, סרטון עם ערך לימודי, בחירת קאבר מסקרן וכו'.
סאונד ויתרונותיו
כפי שהבטחתנו חזרנו לנושא הסאונד, אחד הנדבכים החשובים ברילס.
בסופו של יום מטרתה של אינסטגרם היא להשאיר את הגולש זמן ממושך באפליקציה ולכן היא רוצה לקדם תוכן מעורר עניין.
אחת הדרכים היא כשעולה רילס עם סאונד ויראלי הזוכה לחשיפה רבה, הסיכוי שנזכה לחשיפה רחבה יותר היא אם נשמש באותו סאונד ויראלי, אז נצלו זאת ותלכו עם הטרנדים.
חשוב מאד שמסר הסרטון יועבר לגולש גם ללא האזנה לסאונד, כיוון שחלקנו גולשים ללא סאונד.
אפשרי לעקוף זאת בשימוש בכותרות והסברים במהלך הסרטון.
האשטגים, זה עובד?
שימוש בהאטשגים יכול להגדיל את החשיפה משמעותית, כשגולש מחפש סרטונים ברילס לפי אשטג הסיכוי שנופיע יהיה גבוה יותר אם נשתמש בהאשטגים בינוניים בגודלם (ממוסגר באדום).
לדוגמא: כשאנו מחפשים יעד/תחום/מוצר מסוים, ניתן לחפש זאת דרך האשטג. כל שעליי לעשות הוא לרשום את היעד ולפלטר על חיפוש לפי האשטג:
לאחר שאבחר אשטג אוכל להיחשף אליו על ידי צפיה ברילס:
אז מה מומלץ להעלות לרילס?
- נתינת ערך מוסף לגולש – שתפו טיפים ונקודות מעולם התוכן שלכם.
- תהליך הקמה – מעבר לתוצאה חשובה הדרך, והרבה פעמים היא תעורר עניין וסקרנות יותר מהתוצאה עצמה – שתפו את הקהל שלכם (בהילוך מהיר כמובן).
- סרטונים של לפני ואחרי – לדוגמא בית לפני ואחרי שיפוץ.
- סרטוני אווירה
- רכיבה על הגל – נתקלים בטרנד ויראלי? תיקחו אותו לעולם שלכם ותשתפו
- הומור – כי מי לא אוהב אסקפיזם טהור
וכמובן לצלם עם אנרגיות גבוהות, תזכרו חיוך זה מדבק 😊
לסיכום, הרילס מאפשרים ללקוחות לראות צדדים אותנטיים של העסק, חזקו את המותג שלכם וצרו קהילה חזקה סביבכם.
אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך הטופס מטה, בצ'אט או בטלפון 072-3340848 ונשמח לסייע בכל שאלה או בקשה.