איך נוכל לעזור?

שיווק ברשתות חברתיות- השקעת חובה בעסק שלך

14/02/2021 זמן קריאה: 4 דק׳

 כ -90% מבעלי האתרים טוענים כי שיווק ברשתות החברתיות מייצר חשיפה עצומה לקהל היעד עבור החברה שלהם, וזה רק אחד מיתרונותיה הרבים.

הרשתות החברתיות כיום מהוות חלק מהותי מכל אסטרטגיה שיווקית. היתרונות בשימוש במדיה החברתית כל כך גדולים שמי שאינו מאמץ אפיק זה מפסיד הזדמנות שיווקית פנומנלית. קל לראות כי שיווק במדיה חברתית הוא מרכיב מרכזי להצלחה בשיווק לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. וחברות רבות מבינות את הפוטנציאל לצמיחה עסקית באמצעות הפלטפורמה.

עם זאת, חלק מהעסקים אינם בטוחים באילו טקטיקות שיווק יש להשתמש ואם הם יעילים. על פי מחקרים שעלו, רוב בעלי העסקים שמשתמשים באסטרטגיית שיווק ברשתות החברתיות אינם בטוחים אילו כלים הם הטובים ביותר לשימוש. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן, כדי לעשות לכם סדר נסביר את יתרונות השימוש במדיה החברתית לשיווק העסק שלכם.

 

  1. שיווק ופרסום ברשתות חברתיות- הגברת המודעות למותג

שימוש במדיה חברתית היא אחת משיטות השיווק הדיגיטליות המשמשות לאיחוד תוכן ולהגדלת הנראות של העסק שלכם. יישום אסטרטגיה של מדיה חברתית יגדיל את ההכרה במותג שלכם מכיוון שתפנו לקהל יעד רחב של צרכנים.

כדי להתחיל, צרו חשבונות במדיה חברתית עבור העסק שלכם והתחילו לתקשר עם אחרים (פתיחת דף עסקי בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם). בקשו מהעובדים, שותפים עסקיים וכו, "לעשות לייק" ו"שיתוף " לעמוד שלכם. ככל שיהיה בדף שלכם אינטראקציה גבוהה עם התוכן, זה יגביר את המודעות למותג ותתחילו לבנות את המוניטין שלכם כעסק. כל פוסט שמשותף יוצג בפני רשת חדשה של אנשים אשר יכולה להוביל אותם להפוך ללקוחות פוטנציאליים, וככל שיותר אנשים יודעים ומכירים את העסק שלכם, כך ייטב.

  1. שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש

למרות שפרסום בפייסבוק עשוי לגרום לעסק שלכם תנועה מסוימת לאתר, נדרש מאמץ גדול יותר מכדי לראות הצלחה משמעותית. קידום אורגני בגוגל (seo) חשוב מאוד להשגת דירוגים במיקומים גבוהים יותר ולקבלת תנועה לאתר העסק שלכם. בעוד שהמדיה החברתית לא מגדילה ישירות את הדירוג במנועי החיפוש, מחקרים בתחום המדיה החברתית קובעים כי יותר מ -58% מבעלי העסקים שמשתמשים במדיה חברתית מזה שנה או יותר רואים דירוגים משופרים במנועי חיפוש. דירוג במיקומים גבוהים של מילות המפתח שלכם תחולל מהפכה בתנועה .- traffic ותמשיך לייצר תוצאות חיוביות עבור העסק שלכם.

צריך להודות בעובדה, כולם משתמשים בגוגל כדי למצוא מידע, וכנראה שהם לא ינווטו מעבר לעמוד הראשון מכיוון שהתשובה שלהם בדרך כלל נמצאת כבר שם. אם האתר שלכם אינו מדורג בראש תוצאות מנועי החיפוש, עליכם לשפר את אסטרטגיית הקידום האורגני שלכם. כדי לתת לעצמכם את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג טוב יותר דרך המדיה החברתית, צרו תוכן באיכות גבוהה המשלב את מילות המפתח הרלוונטיות שלכם. תוכן כגון בלוגים, דף אודות, פרופיל גוגל לעסק שלי, ותמונות עובדים יהפכו את פרופיל המדיה החברתית של העסק שלכם למסקרן ואמין. לאחר שתתחילו לפרסם תוכן איכותי, תתחילו לבנות קהילת מדיה חברתית שבה העוקבים "יאהבו" וישתפו את התוכן שלכם.

  1. הגדלת שיעורי המרה

עם חשיפה מוגברת, העסק שלכם מרוויח יותר הזדמנויות להמרה. כל פוסט בבלוג, תמונה, סרטון או תגובה עשוי להוביל את המבקרים באתר החברה שלכם ולהגדיל את התנועה. שיווק במדיה חברתית מאפשר לעסק שלכם ליצור רושם חיובי באמצעות האנשים שלכם בעסק. אנשים מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים אחרים, ולא עם חברות. למעלה מ -51% מהעסקים טענו שפיתוח קשרים עם צרכנים הראו תוצאות חיוביות במכירות. ככל שאתם עושים רושם טוב יותר על המבקר, כך גדל הסיכוי שהוא יחשוב על העסק שלכם כאשר עולה בו הצורך במוצר או בשירותים שלכם. מחקרים הראו גם כי לרשתות החברתיות שיעור ההובלה לסגירה גבוה ב -100% בהשוואה לשיווק יוצא ( כנסים, דיוור דרך מיילים, טלמרקיטינג ועוד).

אנשים משתמשים בפלטפורמה של המדיה החברתית כדי להישאר מחוברים לחברים, למשפחה ולקהילות שלהם. זה חלק מהקסם וסוד ההצלחה של הפוטנציאל השיווקי ברשתות החברתיות.

  1. שביעות רצון של הלקוחות

מדיה חברתית היא פלטפורמת רשת ותקשורת. יצירת קול לחברה שלכם באמצעות פלטפורמות אלו חשובה ליחסי הציבור של החברה שלכם. לקוחות מעריכים את הידיעה שכאשר הם מפרסמים תגובות בפרופילים שלכם, הם יקבלו תגובה אישית ולא הודעה אוטומטית של רובוט. היכולת להכיר בכל תגובה מראה כי אתם קשובים לצרכי המבקרים שלכם ושואפים לספק את החוויה הטובה ביותר.

כל אינטראקציה עם לקוחות בחשבונות המדיה החברתית של העסק שלכם היא הזדמנות להפגין בפומבי את הערתכם כלפי הלקוחות שלכם. בין אם לאדם יש שאלה או תלונה, המדיה החברתית מאפשרת לכם לטפל בעניין באמצעות דיאלוג בין אישי.

  1. נאמנות למותג

אחת המטרות העיקריות של כמעט כל העסקים היא פיתוח בסיס של לקוחות נאמנים. בהתחשב בכך שבדרך כלל שביעות רצון הלקוחות ונאמנות המותג הולכות יד ביד, חשוב לתקשר באופן קבוע עם הצרכנים ולהתחיל לפתח איתם "יחסים". המדיה החברתית אינה מוגבלת רק להצגת מוצרי המותג שלכם וקמפיינים לקידום מכירות. לקוחות רואים בפלטפורמות אלה ערוץ שירות בו הם יכולים לתקשר ישירות עם העסק.

דור ה-Y ידוע בכך שהוא הלקוח הנאמן ביותר מכולם. ילידי דור ה- Y, שנולדו בין מהלך שנות השמונים לתחילת שנות האלפיים, הם הדור שגדל לתוך ההאצה הטכנולוגית של עולם המחשבים והאינטרנט. מכיוון שהדור הזה דורש תקשורת עם המותגים שלהם, עסקים חייבים ליישם שיווק במדיה חברתית כדי למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים המשפיעים ביותר שלהם.

  1. סמכותיות המותג

שביעות רצון הלקוחות ונאמנות המותג משחקים חלק בהפיכת העסק שלכם לסמכותי יותר – הכל מסתכם בתקשורת. כשגולשים רואים שהעסק שלכם מפרסם ברשתות החברתיות, במיוחד נותן מענה ללקוחות ומפרסם תוכן מקורי, זה גורם לכם להיראות אמינים יותר. אינטראקציה קבועה עם לקוחות מוכיחה כי העסק שלכם דואג לשביעות רצון הלקוחות, והוא זמין לענות על כל שאלה. לקוחות מרוצים להוטים להפיץ את הבשורה על המוצר או השירות המעולה שקיבלו והם בדרך כלל יפנו לרשתות החברתיות כדי להביע את דעתם. אם לקוחות מזכירים את העסק שלכם ברשתות החברתיות, מבקרים חדשים יראו את הערך ואת סמכות המותג שלכם.

  1. הבנת תובנות הקהל שלכם

אחד היתרונות החשובים ביותר של מדיה חברתית הוא תובנה בשוק. על ידי מעקב אחר הפעילות בפרופילים שלכם, אתם יכולים לראות את תחומי העניין והדעות של הלקוחות שאולי לא הייתם מודעים להם אם לעסק שלכם לא הייתה נוכחות במדיה חברתית. שימוש במדיה החברתית ככלי מחקר משלים יכול לעזור להשיג מידע שיעזור לכם להבין את הענף שלכם. לאחר שתשיגו יותר מידע, תוכלו להשתמש בכלים נוספים לניתוח הדמוגרפיה של הצרכנים שלכם. היבט תובנה נוסף של שיווק במדיה חברתית הוא היכולת לפלח את הפוסטים שלכם על פי נושא ולזהות אילו סוגי תוכן מייצרים הכי הרבה אינטראקציה. כלים אלה נותנים לכם את היכולת למדוד המרות על סמך פוסטים בפלטפורמות של מדיות חברתית שונות כדי למצוא את השילוב המושלם ליצירת הכנסות.

שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות- בואו נתחיל!

ברור ששיווק ופרסום ברשתות חברתיות מביא איתו יתרונות, אז אם לעסק שלכם אין עדיין את הפרופילים המתאימים, צרו אותם ! מלאו את פרטי העסק שלכם ופרסמו תוכן מרתק כדי להתחיל לצבור עוקבים. עם עדכון עקבי, אסטרטגיית שיווק נכונה של מדיה חברתית תוביל להגדלת התעבורה לאתר, תקדמו את האתר טוב יותר, שיעורי ההמרה יהיו גבוהים יותר, תשפרו את המוניטין של המותג שלכם ועוד. שיווק עסקים קטנים באמצעות רשתות חברתיות יכול לחשוף את העסק לקהלים גדולים יותר, מתאימים למוצרים או לשירותים שהעסק מוכר או נותן.

אימוץ אפיקי רשת חברתית באסטרטגיה השיווקית שלכם הוא בגדר חובה שיווקית במציאות של עולם הפרסום כיום. סביר להניח שרוב קהל היעד שלכם כבר נמצא ברשתות החברתיות, אז אל תתנו למתחרים שלכם לקחת את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. ככל שתקדימו להתחיל, כך תראו צמיחה בעסק שלכם.