איך נוכל לעזור?

5 יתרונות עיקריים של ביקורות גוגל עבור העסק שלכם

14/06/2022 זמן קריאה: 4 דק׳

לפלטפורמת הביקורות בגוגל יכולים להיות יתרונות מדהימים למוניטין של העסק שלכם ולאסטרטגיית SEO לוקאלית. אנו מזמינים אתכם לקרוא, ללמוד ולהבין את חמשת היתרונות העיקריים של הפלטפורמה הידידותית הזו.

מה החשיבות של ביקורת בגוגל?

דף הביקורות של גוגל יכול לתת לעסקים דחיפה גדולה וחיזוק של האמינות שלהם בעיני קהל הגולשים מבלי להוציא שקל. היתרונות הרבים של קבלת ביקורות בגוגל כוללים דירוג בגוגל עבור קידום אתרים מקומי, שובר שוויון "במגרש המשחקים" האינטרנטי, הגדלת המוניטין המקוון שלכם וסיוע בהגדלת החשיפה שלכם במנוע החיפוש. ביקורות טובות יכולות לחזק לקוחות פוטנציאליים לייצר פניה, ואילו ביקורות שליליות יכולה להרחיק אותם. קריאת ביקורות הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהליך הקניה המקוונת.

גוגל לעסק שלי – ביקורות

מהן ביקורות בגוגל? ביקורות של גוגל מאפשרות לכל עסק לחזק את התדמית שלו בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלו. לקוחות שרכשו מוצר או קיבלו שרות יכולים להיכנס לאינטרנט ולפרט את מחשבותיהם או דעתם על החברה מבלי להוריד שום אפליקציה או לבצע פעולה מורכבת. הביקורות מיישרות קו בזירה האינטרנטית שבה ה'הייפ' השיווקי והקמפיינים הממומנים הופכים לפחות רלוונטיים בהקשר של ביקורות עסקיות בגוגל.

כמובן, לאותם מסעות פרסום יכולה להיות בהחלט השפעה משמעותית, אבל כפי שציינו קודם, הם הופכים לפחות רלוונטיים בהקשר של ביקורות בגוגל, שכן ביקורות משמשות שקיפות ו"הוכחה עובדתית כביכול" ליכולותיה של החברה. כל גולש יכול להקליד שאילתת חיפוש ולהיתקל בעסקים עם ביקורות מלקוחות אמיתיים, לקבל החלטה מושכלת אם לפנות אל העסק הנ"ל או לא ולבסוף – האם לבצע רכישה.

עוד אחד מהיתרונות של ביקורות בגוגל, הוא שהם מספקים הזדמנות לעסק להתחרות בזירה המקומית בכל הקשור לקידום אתרים מקומי.

עסק שמנצל את הביקורות בגוגל נמצא בעמדה גבוהה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות. אם גוגל חושב שהחנות המקומית שמוכרת נעלי ריצה מספקת חוויה טובה יותר מאשר איזה רשת קמעונאית ידועה וממותגת יותר משלכם, החנות המקומית הזו יכולה להגיע גבוה יותר בדירוג החיפוש המקומי. זו הזדמנות של העסקים הקטנים להביס את העסקים הגדולים- סוג של fair fight.

שורה תחתונה, לביקורות חיוביות יש כוח חסר תקדים. כוח להשפיע על אמון המותג, SEO מקומי ומשוב.
זו הסיבה שהרכבנו רשימה והסבר של 5 היתרונות המובילים של ביקורות מקוונות.

  1. ביקורות בגוגל לעסק שלי מגדילות את אמון המותג

השקיפות הופכת יותר ויותר רלוונטית עבור הצרכנים. הרלוונטיות (והחשיבות) המוענקת לשקיפות יכולה להיות מוסמכת במידה רבה לנגישות לכמויות אדירות של מידע על כל עסק נתון. כיום, זה לא נדיר שצרכן חוקר עסק לפני רכישת מוצרים או שירותים. למעשה, כמעט 88% מהצרכנים קראו ביקורות כדי לקבוע את האיכות של עסק מקומי. חלק גדול מהמחקר הזה נעשה בדרך כלל באמצעות ביקורות של גוגל.

כדי להכריע באמת את הכוח של ביקורות גוגל, אותו סקר מדווח כי 72% מהצרכנים אומרים שביקורות חיוביות גורמות להם לסמוך על עסק מקומי יותר. זה מספק הזדמנות מצוינת לעסקים מקומיים להשיג יתרון תחרותי על פני העסק הבא שאין בו ביקורות של גוגל.

  1. ביקורות של גוגל מגדילות את החשיפה ברשת ומסייעות בקידום אתרים מקומי

אלגוריתמי החיפוש של גוגל הם דבר מורכב (זה בלשון המעטה). אבל, יש דבר אחד בטוח: לביקורות של גוגל יש השפעה על החיפוש המקומי של גוגל.
לפי מחקרים, בערך 9% מכל אלגוריתם החיפוש של גוגל מונע על ידי אותות ביקורת כמו אלה שתמצאו בביקורות בפרופיל גוגל לעסק שלי. אותות סקירה אלה מתמקדים בדרך כלל סביב כמות סקירה, מהירות וגיוון.

שילוב מאוזן של אותות הביקורת הללו, יכול לעזור להזניק את העסק המקומי שלכם לראש תוצאות החיפוש המקומיות של גוגל. זה עוזר לעסק שלכם להימצא הרבה יותר בקלות ובמהירות מאשר להשתמש רק בפעילויות SEO מסורתיות כמו מחקר מילות מפתח ובלוגים. כעסק מקומי זה קריטי לשלב קידום אתרים אורגני ובמקביל לא להזניח את הפן הלוקאלי והשקעה בביקורות של גוגל.

עם ביצוע נכון, ביקורות בגוגל יכולות להיות אחת מהטקטיקות השיווקיות המוצלחות ביותר שלכם. זה נובע מכך שביקורות של גוגל מאפשרות לעסק שלכם להופיע ב"חבילת" החיפוש והמפות של גוגל.

"חבילת" החיפוש והמפות של גוגל (המוצגת מטה), מורכבת מקבוצה של עסקים ליד המיקום שממנו אתם מחפשים. זה מציג את השם והקישור לעסק, את הכתובת ומספר הטלפון, ואת המספר הכולל של ביקורות גוגל בנוסף לדירוג הממוצע.

  1. משוב ומודיעין לקוחות באמצעות ביקורות גוגל לעסק שלי

אחד היתרונות החשובים ביותר של ביקורות של גוגל היא עקביות ותדירות בכמות הביקורות והפידבק המילולי של הלקוחות. כל ביקורת בגוגל שאתם מקבלים, יכולה וצריכה לשמש כתגובה לסקר לקוחות עבורכם ועבור הצוות שלכם. בנוסף, כל ביקורת על העסק יכולה להגיד לכם בדרך כלל כמה דברים:

  • אם החברה שלכם סיפקה חווית לקוח חיובית או לא
  • איפה החברה שלכם "סיפקה או לא סיפקה" את המוצר (בכל ההוויה שלו)
  • איזה מוצר או שירות הם קיבלו מהעסק שלכם
  1. שיפור שיעור ההקלקות לאתר שלכם עם ביקורות גוגל

כל בעל עסק מבין ויודע את החשיבות של לגרום ללקוחות ללחוץ על הקישור שלכם כאשר הוא מופיע במנוע חיפוש. אתם יכולים להוציא את כל הזמן והכסף שבעולם על אסטרטגיית ה-SEO שלכם, אבל אם אנשים לא ממש לוחצים על הקישור לעסק שלכם, כל המאמץ הוא לשווא. למרבה המזל, סקירות בגוגל היא דרך מצוינת להגדיל את שיעור הקליקים כאשר אתם מופיעים במנוע החיפוש. דירוג הביקורות שלכם בגוגל, יופיע ליד שם העסק שלכם בפרופיל העסק שלכם בגוגל לעסק שלי, כך שכמות טובה של דירוגים וביקורות חיוביות יגדיל את מספר ההקלקות לאתר שלכם.

  1. ביקורות גוגל ממירות יותר לקוחות

לאחר שהלקוחות נכנסו לאתר שלכם, אתם כבר נמצאים בשלב יותר טוב כי סיקרתם אותם ואתם רלוונטיים עבורם. מהרגע שהלקוחות נמצאים באתר, האתר צריך להניע אותם לפעולה כלשהי- לרכוש מוצר מסויים מהעסק שלכם, ליצור קשר וכו. בעוד שיש חשיבות רבה לחווית אתר ידידותית למשתמש ודפי האתר שמעוצבים בצורה חכמה, ביקורות גוגל יכולות להיות חזקות מספיק כדי לבצע את ההמרה לבד. מסיבה זו, כל עסק עם דירוג חזק בגוגל צריך לפרסם את הדירוג הזה בכל אתר האינטרנט שלו. דירוג זה יגביר את אמון הלקוחות גם אם הם מעולם לא קראו את הביקורות המקוונות שלכם.

איך לקבל עוד ביקורות של בגוגל?

אם אתם רוצים להתמקד בלהשיג עוד ביקורות גוגל, אתם צריכים להתחיל כמה שיותר מהר. ייתכן אפילו שתשתכנעו לקנות ביקורות רק כדי לקבל דחיפה מיידית. אבל! לפני שאתם נכנסים לפעולה, זכרו שלעסקים הטובים ביותר יש ביקורות אמיתיות- אוטנתיות, שהם זכו ביושר ובצורה הגונה.

יתרה מכך, קניית ביקורות מנוגדת להנחיות של גוגל. יש להם אפילו דרך לאתר ביקורות קנויות. אם תעשו זאת, ייתכן שהחברה שלכם תקבל "התראה צרכנית" לביקורות, או שהן פשוט יוסרו בשקט בלי שתשימו לב. אפילו היו מספר מקרים שבהם חשבון נסגר בגלל פעולה זו. הסיכון לא שווה את זה. אם אתם רוצים ביקורות איכותיות, עדיף פשוט להרוויח אותן ביושר.

לקוחות יכולים לעתים קרובות לזהות ביקורות מזויפות או ביקורות שהן לא אותנטיות ממרחק של קילומטר וירטואלי, וכך גם מנועי החיפוש.
אנחנו ממליצים לכם לדבוק בשיטות מוכחות ולגיטימיות כמו פשוט לבקש מלקוחות מרוצים לפרגן לעסק שלכם. תאמינו לנו, בטווח הארוך, אתם תשמחו שהלכתם בדרך האתית יותר.

רוצים לקבל טיפים איך להשיג דירוג של חמישה כוכבים בגוגל לעסק שלי? לחצו כאן

מסקנות

ביקורות בפרופיל גוגל לעסק שלי יכולות להניע שלושה תחומי ליבה עבור העסק שלכם: אמון במותג, קידום אתרים לוקאלי ומשוב מלקוחות. אם אינכם משתמשים כעת בפלטפורמה הזו, אתם עלולים להחמיץ יתרונות שלמתחרים שלכם מנצלים.

אחד הדברים היפים בפלטפורמה הוא שמדובר באפיק פרסומי חינמי, שגדילתו והרחבתו תלויה בכם ולא במימון כזה או אחר. עבור עסקים רבים, ערוץ שיווק זה יכול לספק החזר ROI מדהים (ההשקעה שלכם תהיה נמוכה בהרבה מרוב הערוצים האחרים). עם מעט זמן ומשאבים שהושקעו בביקורות עסקיות של גוגל, אתם יכולים לראות תוצאות מדהימות בפרק זמן קצר יחסית.

השורה התחתונה היא – אם אתם עדיין לא משתמשים בביקורות העסקיות של גוגל, לטובת הגברת אמון המותג, קידום אתרים מקומי, חוות דעת ותובנות עסקיות – עשו זאת! מהר מאוד תגלו שזו אחת הדרכים החסכוניות ביותר להביא לידים לעסק שלכם ולרכוש אמון באזור הגיאוגרפי שלכם.

רוצים לדעת עוד על ביקורות בגוגל לעסק שלי? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 072-3340848 או דרך הצ'אט באתר