5 יתרונות עיקריים של ביקורות גוגל עבור העסק שלכם
לביקורות בגוגל יש יתרונות מדהימים למוניטין המותג שלכם, כמו גם לאסטרטגיית SEO לוקאלית.
מה החשיבות של ביקורת בגוגל?
ביקורות בגוגל יכולות לתרום רבות לאמינות העסק שלכם מבלי להוציא שקל. היתרונות הרבים של קבלת ביקורות בגוגל כוללים דירוג בגוגל עבור קידום אתרים מקומי, שוויון "במגרש המשחקים" האינטרנטי, הגדלת המוניטין המקוון שלכם וסיוע בהגדלת החשיפה שלכם במנוע החיפוש.
גוגל לעסק שלי – ביקורות
אז מה זה בדיוק ביקורות בגוגל? אלו ביקורות המאפשרות לכל עסק להוכיח את עצמו ללקוחותיו הפוטנציאליים. אנשים יכולים להיכנס לאינטרנט ולקרוא את חוות הדעת המפורטת של לקוחות החברה מבלי להוריד שום אפליקציה. הביקורות מיישרות קו בזירה האינטרנטית שבה ה'הייפ השיווקי' והקמפיינים הממומנים הופכים לפחות רלוונטיים, כמובן בהקשר של ביקורות עסקיות בגוגל.
ברור כי לאותם מסעות פרסום עדיין יכולה להיות השפעה עצומה. אבל כפי שציינו קודם, הם הופכים לפחות רלוונטיים בהקשר של ביקורות בגוגל, שכן הביקורות מסייעות לשקיפות ומהוות הוכחה חברתית ולא שיווק טוב.
כל גולש יכול להקליד שאילתת חיפוש ולהיתקל בעסקים עם ביקורות אמינות מלקוחות אמיתיים ולקבל החלטה מושכלת אם לתקשר עם עסק זה או לא – עם ביקורות חיוביות שדוחפות אותם לקראת המרה.
עוד אחד מהיתרונות של ביקורות בגוגל, הוא שהן מספקות לעסק הזדמנות להתחרות בזירה המקומית בכל הקשור לקידום אתרים SEO לוקאלי.
עסק שיודע לנצל את הביקורות בגוגל נמצא בעמדה גבוהה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות. אם גוגל חושב שהחנות המקומית שמוכרת נעלי ריצה, מספקת חוויה טובה יותר מאיזו שהיא רשת קמעונאית ידועה ומוכרת, החנות המקומית הזו יכולה להגיע גבוה יותר בדירוג החיפוש המקומי.
שורה תחתונה, לביקורות חיוביות יש כוח חסר תקדים. כוח להשפיע על אמון המותג, על SEO מקומי ועל משוב. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו, הרכיב עבורכם רשימה של 5 היתרונות המובילים של ביקורות בגוגל.
- ביקורות בגוגל לעסק שלי מגדילות את אמון המותג
כיום, מותג שאינו נוהג בשקיפות עם הצרכנים הופך להיות פחות ופחות רלוונטי. הרלוונטיות והחשיבות המוענקת לשקיפות, מגיעה במידה רבה מהנגישות לכמויות אדירות של מידע על כל עסק נתון.
זה לא נדיר שצרכן חוקר עסק לפני רכישת מוצרים או שירותים. למעשה, כמעט 88% מהצרכנים קראו ביקורות כדי לקבוע את האיכות של עסק מקומי. חלק גדול מהמחקר נעשה בדרך כלל באמצעות ביקורות בגוגל.
כדי להכריע באמת את הכוח של ביקורות בגוגל, אותו סקר מדווח כי 72% מהצרכנים אומרים שביקורות חיוביות גורמות להם לסמוך יותר על העסק. נתון זה, מספק הזדמנות מצוינת לעסקים מקומיים להשיג יתרון תחרותי על פני עסק שאין לו ביקורות בגוגל.
- ביקורות של גוגל מגדילות את החשיפה ברשת ומסייעות בקידום אתרים מקומי
אלגוריתמי החיפוש של גוגל הם דבר מורכב (בלשון המעטה) אבל, יש דבר אחד בטוח: יש להן השפעה על החיפוש המקומי של גוגל. לפי מחקרים, בערך 9% מאלגוריתם החיפוש של גוגל מונע על ידי אותות ביקורת כמו אלה שתמצאו בביקורות בפרופיל גוגל ל'עסק שלי'. אותות סקירה אלה מתמקדים בדרך כלל סביב כמות סקירה, מהירות וגיוון.
שילוב מאוזן של אותות הביקורת הללו, יכול לעזור להזניק את העסק המקומי שלכם לראש תוצאות החיפוש המקומיות של גוגל. זה עוזר לעסק שלכם להימצא הרבה יותר בקלות ובמהירות, מאשר רק בפעילויות SEO מסורתיות כמו מחקר מילות מפתח ובלוגים. כעסק מקומי זה קריטי לקידום אתרים אורגני, ללא הזנחה של הפן הלוקאלי וההשקעה בביקורות בגוגל.
עם ביצוע נכון, ביקורות בגוגל יכולות להיות אחת מהטקטיקות השיווקיות המוצלחות ביותר שלכם. זה נובע מכך, שהן מאפשרות לעסק שלכם להופיע ב"חבילת" החיפוש והמפות של גוגל.
"חבילת" החיפוש והמפות של גוגל (המוצגת מטה), מורכבת מקבוצה של עסקים המוצגים, ליד המיקום שממנו אתם מחפשים. בחיפוש מוצגים השם והקישור לעסק, הכתובת ומספר הטלפון, כמו גם הדירוג הממוצע והמספר הכולל של ביקורות גוגל שקיבל.
- משוב ומודיעין לקוחות באמצעות ביקורות גוגל לעסק שלי
אחד מהיתרונות החשובים ביותר של ביקורות של גוגל היא עקביות ותדירות בכמות הביקורות והפידבק המילולי של הלקוחות. כל ביקורת שאתם מקבלים בגוגל, יכולה וצריכה לשמש כתגובה של הלקוחות עבורכם ועבור הצוות שלכם. בנוסף, כל ביקורת על העסק יכולה להגיד לכם בדרך כלל כמה דברים:
- אם החברה שלכם סיפקה חווית לקוח חיובית או לא.
- איפה החברה שלכם עשתה עבודה מדהימה או פחות טובה.
- איזה מוצר או שירות הם קיבלו מהעסק שלכם.
- שיפור שיעור ההקלקות לאתר שלכם עם ביקורות גוגל
כל עסק חכם יודע לגרום ללקוחות ללחוץ על הקישור שלכם כאשר הוא מופיע במנוע חיפוש, זהו דבר חשוב. אתם יכולים להוציא את כל הזמן והכסף שבעולם על אסטרטגיית ה-SEO שלכם, אבל אם אנשים לא ממש לוחצים על הקישור לעסק שלכם, כל המאמץ הוא לשווא. למרבה המזל, סקירות בגוגל היא דרך מצוינת להגדיל את שיעור הקליקים כאשר אתם מופיעים במנוע החיפוש. דירוג הביקורות שלכם בגוגל, יופיע ליד שם העסק בפרופיל העסק שלכם בגוגל ל'עסק שלי', כך שכמות טובה של דירוגים וביקורות חיוביות יגדיל את מספר ההקלקות לאתר שלכם.
- ביקורות גוגל ממירות יותר לקוחות
לאחר שהלקוחות נכנסו לאתר שלכם, אתם כבר נמצאים בשלב יותר טוב כי סיקרנתם אותם ואתם רלוונטיים עבורם. מהרגע שהם נכנסו לאתר, הוא צריך להניע אותם לפעולה כלשהי- לרכוש מוצר מסוים מהעסק, ליצור קשר וכ'ו. בעוד שיש חשיבות רבה לחוויית אתר ידידותית למשתמש ולעיצוב חכם של דפי האתר, ביקורות בגוגל יכולות להיות חזקות מספיק כדי לבצע את ההמרה לבד. מסיבה זו, כל עסק עם דירוג חזק בגוגל צריך לפרסם את אותו באתר האינטרנט שלו. דירוג זה, יגביר את אמון הלקוחות גם אם הם מעולם לא קראו את הביקורות המקוונות שלכם.
איך לקבל עוד ביקורות בגוגל?
אם אתם רוצים להתמקד בלהשיג עוד ביקורות בגוגל, אתם צריכים להתחיל כמה שיותר מהר. ייתכן אפילו שתשתכנעו לקנות ביקורות רק כדי לקבל דחיפה מיידית. אבל! לפני שאתם נכנסים לפעולה, זכרו שלעסקים הטובים ביותר יש ביקורות אמיתיות בהן הם זכו ביושר ובצורה הגונה.
יתרה מכך, קניית ביקורות מנוגדת להנחיות של גוגל ויש להם אפילו דרך לאתר ביקורות קנויות. אם תעשו זאת, ייתכן שהחברה שלכם תקבל "התראה צרכנית" לביקורות או שהן פשוט יוסרו בשקט מבלי שתשימו לב. בעבר, היו מספר מקרים שבהם חשבון גוגל נסגר בגלל פעולה זו. הסיכון לא שווה את זה ולכן, אם אתם רוצים ביקורות איכותיות, עדיף פשוט להרוויח אותן ביושר.
לקוחות יכולים לעתים קרובות לזהות ביקורות מזויפות או ביקורות שהן לא אותנטיות ממרחק של קילומטר וכמוהם גם מנועי החיפוש.
אנחנו ממליצים לכם לדבוק בשיטות מוכחות ולגיטימיות כמו פשוט לבקש מלקוחות מרוצים לפרגן לעסק שלכם. תאמינו לנו, בטווח הארוך, אתם תשמחו שהלכתם בדרך האתית יותר.
רוצים לקבל טיפים איך להשיג דירוג של חמישה כוכבים בגוגל לעסק שלי? לחצו כאן
מסקנות
ביקורות בפרופיל גוגל ל'עסק שלי' יכולות להניע שלושה תחומי ליבה עבור העסק שלכם: אמון במותג, קידום האתר באופן לוקאלי ומשוב מלקוחות. אם אינכם משתמשים כעת בפלטפורמה זו, אתם עלולים להחמיץ יתרונות שייתכן שהמתחרים שלכם כבר מנצלים.
ביקורות בגוגל הן בחינם! עבור עסקים רבים, ערוץ שיווק זה יכול לספק החזר ROI מדהים (ההשקעה שלכם תהיה נמוכה בהרבה מרוב הערוצים האחרים). תוך זמן קצר ועם משאבים שהושקעו בביקורות עסקיות בגוגל, אתם יכולים לראות תוצאות מדהימות.
השורה התחתונה היא – אם אתם עדיין לא משתמשים בביקורות העסקיות של גוגל, לטובת הגברת אמון המותג, קידום אתרים מקומי, חוות דעת ותובנות – עשו זאת! מהר מאוד תגלו שזו אחת הדרכים החסכוניות ביותר להביא לידים לעסק שלכם ולרכוש אמון באזור הגיאוגרפי שלכם.
רוצים לדעת עוד על ביקורות בגוגל לעסק שלי? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 072-3340848 או דרך הצ'אט באתר