היתרונות של צ'אט וירטואלי עבור האתר שלכם
צ'אט וירטואלי נותן מענה לגולשים באתר שלכם, היכולים לקבל מענה מהיר ועזרה בכל עת. זה עוזר לשפר את שירות הלקוחות על ידי ביטול האפשרות של המתנה לפרק זמן ממושך. הכלי מפחית את מספר הפעולות והמשימות שלקוחות צריכים לבצע על מנת ליצור עמכם קשר, מה שיכול להוביל ליותר המרות. צ'אט וירטואלי הוא דרך מצוינת לבעלי אתרים לעקוב אחר הלקוחות שלהם ולהבין את הצרכים והרצונות שלהם.
צ'אט באתר הוא דרך הרבה יותר יעילה עבור גולשים לקבל עזרה מאשר לפנות לתמיכה טלפונית או בדוא"ל מכיוון שהצ'אט נותן מענה מיידי. גולשים יכולים לקבל תשובות לגבי מוצרים ספציפיים שהם מתעניינים בהם, הנחיות לניווט באתר שלכם והרשמות לניוזלטר מבלי לעזוב את האתר שלכם.
- הגדלת המכירות וההמרות באתר
היתרון הגדול הראשון של שימוש בצ'אט וירטואלי באתר האינטרנט שלכם הוא הפוטנציאל להגדיל את המכירות ודרך מצוינת לייצר לידים – הגדלה פוטנציאלית של שיעורי ההמרה.
בזמן הגלישה באתר שלכם, ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות בכלל, יהיו שאלות לגבי המוצר או השירות שלכם. עם צ'אט וירטואלי, אתם יכולים לענות להם מיד (כל עוד הקונה עדיין באתר שלכם) – זה מה שהופך את הצ'אט הווירטואלי לכל כך חשוב.
צ'אט באתר נותן לכם את ההזדמנות "להחזיק את הקונים הפוטנציאליים שלכם קרוב אליכם", לעזור להם להתגבר על התנגדויות ולהגיע להחלטת קנייה. זה כמו שיש עוזר מכירות בהמתנה, בשידור חי באתר האינטרנט שלכם.
- שיפור שביעות רצון הלקוחות
צ'אט וירטואלי הוא דרך מצוינת לבנות קרבה עם לקוחות ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. ניתן להשתמש בצ'אט וירטואלי באתר, דרך מדיה חברתית או דרך אפליקציה. זוהי אחת הדרכים הקלות ביותר לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, כמו גם להדוף מתחרים פוטנציאליים במכירות.
להבדיל מדוא"ל או טופס צור קשר, צ'אט וירטואלי מספק תקשורת של אחד על אחד (קל יותר ללקוח) וקל יותר לכם – נותני השרות להגיב במהירות. ככל שתבלו יותר זמן עם הלקוחות שלכם, כך יגדל הסיכוי שהם יקנו מכם בעתיד.
- משיכת לקוחות חדשים ויצירת נאמנות
צ'אט וירטואלי מספק דרך חסכונית לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים. זוהי גם דרך קלה לפתור בעיות של לקוחות. 'נציגי' צ'אט וירטואלי נוטים יותר לפתור את הבעיה של הלקוח מאשר שיטות אחרות ליצירת קשר. הנציג יכול לנהל שיחות אחד על אחד עם לקוחות או לספק להם תשובות לשאלות נפוצות.
מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת "Forrester" מצא שצ'אט וירטואלי "מניב שביעות רצון ונאמנות גבוהים יותר של לקוחות".
- השגת יתרון על המתחרים שלכם
שימוש בצ'אט וירטואלי מול הלקוחות שלכם תעניק לכם הזדמנות מצוינת להשיג יתרון תחרותי על פני המתחרים שלכם.
מחקר על צ'אט וירטואלי שבוצע על ידי חברת "Telus International" מצא שעסקים רבים עדיין לא נהנים מהכוח שבשימוש בצ'אט באתרים שלהם. למעשה, המחקר שבוצע על 1,000 אתרים, נמצא כי רק 9% מהאתרים משתמשים בצ'אט וירטואלי כדי לספק תמיכה בזמן אמת ללקוחותיהם.
- הגדלת ערך הסל הממוצע באתר
צ'אט עם נציג וירטואלי לא רק עוזר לכם להגדיל את המכירות – הוא גם עוזר לכם להגדיל את הערך של מכירה! על ידי שימוש בצ'אט וירטואלי ניתן להבין מהשיחה עם הלקוח הפוטנציאלי את הצרכים שלו. אתם יכולים להמליץ על מוצרים ושירותים דומים על ידי מכירה מוגברת ומכירה צולבת כדי להגדיל את ערך ההזמנה הממוצעת.
לדוגמא, אם לקוח מחפש לרכוש מחשב נייד חדש, נציג הצ'אט יכול להגיב על ידי המלצה על מחשב נייד העונה על צרכיו. באותה נשימה, הנציג יכול גם להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע על ידי המלצה על מעמד למחשב נייד, תיק וכל האביזרים הקשורים למחשב נייד.
- שיפור חווית הגולש באתר
עם צ'אט וירטואלי, הלקוחות שלכם כבר לא צריכים להרים טלפון או לשלוח אימייל כשיש להם שאלה. במקום זאת, הם יכולים לקבל תשובות לשאלותיהם מיד דרך הצ'אט. זה חשוב – במיוחד כשמדובר ברכישה או הרשמה למוצרים באינטרנט.
חברת "Forrester" מצאה כי 57% מהלקוחות נוטשים את הרכישה שלהם אם הם לא מצליחים לקבל תשובה מהירה לשאלתם.
בעוד ששיפור חוויית הגולש באתר עוזרת ללקוחות, היתרון העסקי כאן הוא שלקוחות המשתמשים בצ'אט באתר נוטים פי 3 לבצע רכישה – מה שמשפיע לטובה על הרכישות באתר.
הוסיפו צ'אט וירטואלי לאתר שלכם
בעלי אתר שלא עושים שימוש בצ'אט וירטואלי באתר שלהם שוגים ולא מנצלים את הפוטנציאל והערך המוסף שהוא מספק. אם אינכם משתמשים בצ'אט וירטואלי באתר האינטרנט שלכם, אתם עלולים להחמיץ הזדמנות להפחתת עלויות, שיפור שיעורי שביעות הרצון והגדלת ההכנסות. יש הרבה מה להרוויח על ידי הוספת צ'אט לאתר שלכם, והעלויות שלו לא משמעותיות, גם לעסקים קטנים.
החדשות הטובות הן שאם אתם לקוחות של אדאקטיב, אתם יכולים לקבל התנסות של 30 יום ללא עלות!
כדי להוסיף צ'אט לאתר שלכם, פשוט דברו עם מנהלת הפרויקט שלכם או צרו איתנו קשר דרך הצ'אט מצד ימין והשאירו את שמכם ואת מספר הטלפון שלכם😊
לסיכום, אם אתם רוצים להצליח בעסקים היום, אתם כבר לא יכול להתעלם מפיצ'ר הצ'אט הוירטואלי.
הלקוחות שלכם רוצים גישה לתמיכה מהירה ומיידית שתעזור להם בתהליך הרכישה שלהם. החדשות הטובות עבורכם הן שמעט מאוד חברות משתמשות בצ'אט, מה שהופך את זה להרבה יותר קל להתבלט מהמתחרים.
פנו אלינו בטלפון 072-3340848 או בצ'אט 😉 ונשמח לסייע בהטמעת התוסף.