איך נוכל לעזור?

איך לבחור חברת קידום אתרים

20/06/2019

נניח שיש לך אתר ונניח שאתה מחפש בגוגל וגם נניח שהיית רוצה שימצאו את האתר שלך בגוגל. סביר להניח שהשלב הבא שלך יהיה להקליד "קידום אתרים" במנוע החיפוש של גוגל כי הרי שם כולם מחפשים. אבל מתוך מאות חברות הקידום הקיימות היום איך תדע למי לפנות ומה השאלות הנכונות שעלייך לשאול לפני שאתה מחליט באיזו חברת קידום כדאי לך לבחור.

 

להלן מספר פרמטרים חשובים שיסייעו לך בבחירה:

 

1. מיקום בתוצאות החיפוש – בדיוק כפי שאתה רוצה שהעסק שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל בעמוד הראשון, כך גם כל בעל אתר ובמיוחד חברה שעוסקת בקידום אתרים. לכן, השלב הראשון הוא לחפש חברה המופיעה במיקומים גבוהים בביטויים רלוונטיים כמו "קידום אתרים", "קידום אתר", "קידום בגוגל" וכדומה. במקרה זה "הסנדלר לא צריך ללכת יחף", ואם חברת הקידום בה אתה בוחר ידעה לעשות את עבודת הקידום עבור האתר שלה ולעקוף מאות מתחרים שעוסקים בתחום שלה, הרי שזו חברה אשר יודעת לעשות את העבודה ותשמח שהיא תעשה זאת גם עבורך.

 

2. וותק וניסיון – חברות קידום אתרים חדשות צצות כפטריות אחרי הגשם, לכן מומלץ שתוודא האם  מדובר בחברה רצינית ותברר כמה שנים היא פועלת בתחום, כמה עובדים יש לה ועם כמה לקוחות עבדה במרוצת השנים. כמובן שגם בקידום אתרים וותק הוא גורם משפיע המעיד על מקצועיות בתחום והבנה רחבה שלו. בנוסף, אם ניקח בחשבון את העובדה שמנוע החיפוש של גוגל אינו סטטי והפרמטרים לקידום משתנים בו ללא הרף, הרי שחברה בעלת ניסיון של שנים תדע כיצד להתמודד עם השינויים התכופים במקצועיות וביעילות אל מול חברה בתחילת דרכה.

 

3. מקצועיות ואמינות – חברת קידום אתרים מקצועית תציג בפנייך את כל המידע הרלוונטי עבורך ותדע לכוון אותך ולתת לך הערכה לגבי הצלחת פרויקט הקידום תוך תיאום ציפיות משותף. חשוב לזכור כי לא תמיד מה שאתה רוצה לשמוע זה מה שאתה צריך לשמוע, לכן חברה אמינה תציג לך תמונה מלאה של מצב האתר שלך ברשת ובמידה ולא ניתן לקדם אותו, למשל עקב היסטוריית קישורים לא איכותיים או נזק שנגרם לו בעבר, היא תמליץ לך על פתרונות אחרים לקידום אפקטיבי. כמו כן, מומלץ לבדוק האם החברה שותפה מוסמכת של גוגל, הסמכה המעידה על מקצועיות ומחייבת את החברה לפעול עפ"י חוקי האתיקה של גוגל.

 

4. כלים טכנולוגיים –  מאחר ולא תמיד יהיה לך זמן לעקוב אחר תהליך הקידום של אתרך ועל מצבו ברשת, בחר בחברה שעושה שימוש במספר כלים טכנולוגיים מתקדמים, כך שתוכל לקבל כמה שיותר נתונים מכמה שיותר מקורות מידע. כמו כן, חפש חברות שיספקו לך ערך מוסף בהוצאת קישורים מרשת אתרים חזקה ופרסום כתבות באתרים גדולים ומוכרים.

 

5. מגוון לקוחות מתחומים שונים – חברת קידום אתרים איכותית היא חברה אשר יש לה ניסיון במגוון רב של תחומים. שים לב כי מעטות החברות בארץ שיש להן יותר מ-200 לקוחות ולמרות כי בתחומים מסוימים תעדיף חברת בוטיק שאין לה מספר לקוחות גדול, דווקא בקידום אתרים מומלץ שתבחר בחברה שקשת הלקוחות שלה מגוון ככל היותר, כך שתעמיד עבורך תשתית מגוונת ואיכותית וגם תוכל לזהות מגמות בעולם הפרסום ולפעול בהתאם.

 

6. יחס אישי ושירות – חשוב לזכור שהנך מכניס "שותף" למאמציך בהצלחת העסק. לכן על החברה שבחרת להיות כזאת שמספקת לך יחס אישי ושירות אדיב לאורך כל תהליך פרויקט הקידום. בחברת קידום אתרים שירותית תוכל ליהנות ממנהל פרויקטים צמוד, דוחות חודשיים, תמיכה טכנית 24/7 ומענה לכל שאלה בזמינות גבוהה.

 

7. One stop shop – קידום אורגני בגוגל הוא הבסיס לפרסום העסק שלך. עם זאת יש מגוון שיטות פרסום באינטרנט ואם אתה מחפש מטריה רחבה שתדאג לפרסום הדיגיטלי שלך מבלי לפזר את תקציבך בין ספקים שונים, מומלץ שתבחר חברה אחת שיכולה לספק לך סל שירותים רחב שיכול לכלול אסטרטגיה שיווקית, יחסי ציבור ברשת, פרסום ממומן, שיווק ברשתות חברתיות ועוד.

 

8. התרחק מהבטחות התחייבות  חברת קידום אתרים מקצועית לא תתחייב לעולם על מהירות התוצאות או על מיקום מסוים בגוגל. שים לב, חברת קידום אתרים שמבטיחה לך קידום תוך חודשיים, לא רק שאינה יכולה להועיל לך, אלא מוטב שתתרחק ממנה כמו מאש מאחר והיא עלולה לעשות לאתר שלך נזק משמעותי בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שקידום אתרים אמיתי הוא משימה מורכבת אשר אורכת זמן ומצריכה עבודה מדויקת ומדורגת של הזנת תכנים מתאימים לאתר, יצירת אזכורים איכותיים ועוד. במקום לחפש התחייבות שאינה אומרת דבר, בדוק את תוצאותיה של החברה בשטח.

 

9. תוצאות בשטח! – בסופו של יום מה שהכי חשוב לך זה התוצאות. המטרה שלך צריכה להיות שלובה יד ביד עם מטרת החברה שבחרת – להביא את האתר שלך הכי גבוה בתוצאות החיפוש בביטויים רלוונטיים שיניבו לך עסקאות. אמנם לא תוכל לדעת מראש מה יהיו התוצאות לאחר תחילת הפרויקט, אך תמיד תוכל להסתכל על תוצאות החברה תחת מיקומי לקוחותינו באתר הבית שלה. כמו כן מומלץ לבקש הפניה ללקוחות ממליצים ולשמוע על סיפורי הצלחה מבעלי עסקים אחרים.

 

תהליך העבודה

לאחר שבחנת מספר חברות והגעת אל החברה הנבחרת,  מתחיל תהליך אפיון העסק וקהל היעד על מנת להבין את השפה השיווקית שלך ולבנות ביחד אסטרטגיה מתאימה. כמו כן, בשלב זה, חברה מקצועית תבצע עבורך מחקר מקיף על מצב האתר שלך ברשת, ביטויים רלוונטיים ומעקב אחר פעילות המתחרים.

 

בתחילת תהליך העבודה על האתר יהיה עלייך להיות שותף ולאשר שינויים ותכנים חדשים לאתר ומכאן, במידה ושמת את האתר שלך בידיים הנכונות, הדרך לתוצאות בטוחה. עם זאת, חשוב שתהיה מעורב גם בהמשך הדרך, תעקוב אחר דוחות חודשיים ותגיע לפגישות עדכון ורענון אסטרטגיה מדי כמה חודשים.

 

לסיכום, חברת קידום אתרים מקצועית תבצע את העבודה בצורה אמינה, יצירתית, מדידה ומדויקת  וכמו כן תדאג לייצר עבורך לא רק קידום איכותי במנועי החיפוש אלא גם תכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי במטרה להגדיל את התנועה לאתר ולהפוך גולשים ללקוחות!

עוד בבלוג

חברה לקידום אתרים

29.07.2019

על חשיבות התוכן

24.06.2019