איך נוכל לעזור?

על חשיבות התוכן

24/06/2019

מדוע חשוב שיהיה לך תוכן עדכני ורלבנטי באתר שלך ואיך זה קשור למיקומים שלו בגוגל

אנחנו רוצים לדבר איתך על תוכן, אבל לא סתם תוכן, אלא זה שמפורסם באתר שלך. ולמה אנחנו עושים את זה? כי חלק חשוב (מאד) מקידום אתרים הוא התוכן שהוא מציע לגולשים. אחד הפרמטרים המרכזיים שמסייעים לגוגל לקבוע אלו אתרים יקודמו הוא איכות התוכן שהוא מציע ולכן תוכן איכותי מהווה כלי מרכזי בקידום האתר במנועי החיפוש (SEO) ומייצר תנועת גולשים איכותית לאתרים, ואת הגולשים האלו ממירים אח"כ ללקוחות.

 

כיום, עם התגברות התחרות, המלחמה האמיתית מתנהלת סביב תשומת ליבו של הגולש. ביל גייטס כבר טבע את המונח "באינטרנט, התוכן הוא המלך". גוגל לקחו את האמרה הזאת שלו ברצינות וכיום בעלי אתרים מפרסמים תוכן אשר גוגל מתייגת כחשוב, ובעיקר רלוונטי, עבור הגולשים.

 

אז מה גוגל מחפשת בתוכן שלכם? יותר ממה שאתם חושבים

מעטים מאד האנשים בעולם שיודעים איך עובד האלגוריתם של גוגל ואיך הוא מדרג אתרים. אותם אנשים הם עובדים מאוד מסוימים בגוגל… מה שכן, ידוע שגוגל סורקת את הרשת, מתייגת דפים באתרים ומעניקה ציונים עפ"י פרמטרים שונים. לגוגל ישנן שיטות שונות לקבוע ברמת וודאות די גבוהה האם התוכן באתר שלכם הוא איכותי ובעיקר מביא תועלת לגולש ורלוונטי. אולם, ישנם קריטריונים נוספים אשר קובעים את איכות התוכן באתר שלכם כמו התנהגות הגולשים: כמה זמן הם שוהים באתר שלכם (אם התוכן שלכם איכותי הם בהחלט ישארו יותר משניה או שתיים…), האם הם ממשיכים לגלוש לעמודים נוספים באתר שלכם והאם הם משתפים את התוכן שלכם ברשתות חברתיות ומגיבים עליו. השיתוף ברשתות החברתיות הוא בהחלט בונוס יפה בכל מה שנוגע לקידום האתר שלכם היות וגוגל מסיקה שהגולשים אהבו את התוכן שלכם ומצאו שהוא רלוונטי עבורם. ומה שטוב עבורם כנראה גם טוב עבור גולשים אחרים. Win-win לכולם.

 

מה לעשות? לעשות: תתחילו לייצר תוכן איכותי ורלוונטי, זה ישתלם לכם

כדי לקדם את האתר שלכם אתם צריכים תוכן טוב, נקודה. תוכן טוב הוא פרמטר חשוב במיוחד לקידום בגוגל ולכן חשוב להקפיד על מספר כללים:

  • הקפידו להעלות תוכן חדש ואיכותי לפחות פעם בחודש.

  • כתבו תוכן שיעניין את הגולשים שלכם ויתן פתרון מקיף לצורך שלהם.

  • הקפידו על תוכן מקורי בלבד! אל תעתיקו תוכן ואל "תשכפלו" תוכן שמצא חן בעיניכם ממקור אחר. גוגל "מענישה" אתרים אשר מעתיקים ממקורות אחרים.

  • אל תכתבו תוכן ספאם! קטעי תוכן קצרים עם חזרה שיטתית על מילות וביטויי מפתח לא רק שלא יתרמו לקידום האתר שלכם אלא אפילו עשויים לפגוע בו. לא חבל?

  • השקיעו בתוכן שלכם – כתבו מאמרים ארוכים ומפורטים. הקפידו שלא לחזור שוב ושוב על אותו הרעיון על מנת לא לשעמם את הקוראים שלכם. כמה זה תוכן מושקע? לא פחות מ 500 מילים.

  • ארגנו את התוכן בצורה מובנית – הקפידו על כותרות, תתי כותרות ופיזור וארגון נכונים של התוכן כך שיהיה קל לעין לסרוק אותו ולמוח לקלוט, לעבד ולעכל את המידע בצורה נוחה.

  • הקפידו על קישורים פנימיים – על מנת להקל על גוגל להבין את מקורות התוכן שלכם ואת הרלוונטיות שלהם, הקפידו על קישורים פנימיים באתר שלכם לעמודים רלוונטיים.

  • לאחר שתיצרו תוכן איכותי, אנחנו נוכל להיכנס לתמונה ולחזק את דפי התוכן באתר שלכם, בצורה שגוגל יאהב וידאג להציג אותם בתוצאות החיפוש. ככל שתופיעו ביותר מילות מפתח, כך יגיעו לאתר שלכם יותר גולשים רלוונטים שיהפכו ללקוחות.

 

השורה התחתונה – תשקיעו בתוכן שלכם, גוגל (ואנחנו) כבר נעשה את השאר.

יש לך שאלות לגבי יצירת תוכן איכותי ואפקטיבי לאתר שלך? אנחנו כאן עבורך.

עוד בבלוג