איך נוכל לעזור?

היכרות קצרה עם ה-Customer Match

23/06/2019

מהיום תוכל להציג מודעות גם ללקוחות שלך – הכר את Customer Match – הפיצ'ר החדש של גוגל

 

התחרות בין גוגל לפייסבוק עושה טוב למפרסמים, לראשונה, נפתחת לך האפשרות להציג מודעות בפני לקוחות קיימים מתוך מאגר הנתונים של העסק שלך, תוך שימוש בפיצ'ר החדש של גוגל –Customer Match.  

הפיצ'ר החדש מאפשר לך כמפרסם לטעון במערכת הפרסום כתובות דוא"ל של לקוחות קיימים ופוטנציאליים הנמצאים במאגר המידע שלך. על בסיס אותן כתובות, ניתן לבנות קמפיינים ומודעות המותאמים בדיוק לקהל הרלוונטי עבורך.

 

לפי גוגל, 70% מהקונים אונליין מסכימים שאיכות, תזמון ורלוונטיות המסר המוצג בפניהם, משפיעים באופן ישיר על תפיסתם את המותג עצמו. עכשיו, גוגל יכולה לעזור לך להגיע ללקוחות עימם כבר יש לך קשר קודם, כמו אלו במועדון החברים שלך או כאלה שביצעו רכישות בעבר – בדרכים רלוונטיות מתמיד.

 

למרות ש Google Match, נוצר בכדי לעזור לעסקים לשמור על קשר עם לקוחות ה-VIP שלהם באמצעות חיזוק הקשר ביניהם תוך התבססות על רשת החיפוש של גוגל, הרי שכלי חדשני זה גם עוזר לך ליצור קשרים חדשים בערוצים נוספים כמו YouTube, ו-Gmail.

היום כמעט לכל בית עסק קיים מאגר לקוחות אשר רכשו ממנו בעבר או התעניינו במוצר מסוים. עם הפיצ'ר החדש של גוגל תוכל להזכיר לאותם לקוחות קיימים או פוטנציאליים לפנות אלייך שוב באמצעות מודעות טקסט ממוקדות. בנוסף תוכל להתבסס על הקהלים האוטומטים שהמערכת תיצור על מנת לחשוף מודעות באנרים ב-Gmail וסרטוני וידאו ב-YouYube וכשהם גולשים באתרים שונים ברחבי הרשת כמו Ynet, Mako  ועוד.

עם Google Customer Match, בעלי עסקים יכולים:

  • ליצור מודעות ועניין בקרב לקוחות בעלי סיכוי גדול לסגירת עסקה, על בסיס רכישות עבר.
  • לנצל את מאגר הנתונים הקיים של העסק ליצירת מהלכים שיווקים המותאמים בדיוק לקהל היעד הנכון והתאמת מסר המודעות בהתאם לקהל (לדוגמא, גולשים אשר הוסיפו מוצרים לעגלת הקניות אך לא ביצעו רכישה בפועל).
  • לגבש אסטרטגיות רוחביות ואורכיות להגדלת מחזור המכירות העסקי.
  • להגביר את הנאמנות למותג תוך פרסום לקהל לקוחות קיימים ועידודם לבצע רכישות נוספות.

בעבר, יכלת להציג מודעות ברשת המדיה באמצעות רשימות Retargeting שנוצרו באנליטיקס תוך התבססות על נתונים שונים או על ידי שיווק מחדש לרשת החיפוש.

למרות שהמוצרים האלו הוכיחו את יעילותם, הם התבססו על cookies אותם לקוחות יכלו לחסום או למחוק בקלות, במיוחד מאחר ואינן מותאמות לניידים באופן אופטימאלי.

 

Customer Match מראה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום השיווק מחדש מאחר והפיצ'ר משתמש בכתובת הדוא"ל וחשבונות הגוגל של המשתמש, אלו הוכחו כמדויקים ביותר גם כשמדובר במכשירים שונים של אותו הלקוח בשל השימוש במוצרים שונים של החברה כמו  YouTube, Gmail מכשירי Android  ועוד.

 

רוצה לשמוע עוד על המוצר הזה ולראות איך הוא יכול לעזור לעסק שלך? 

 

מומחי הפרסום המוסמכים של אדאקטיב ישמחו להעניק לך יעוץ מקצועי ולא מחייב, השאר את פרטייך ונחזור אלייך בהקדם.

עוד בבלוג

חברה לקידום אתרים

29.07.2019

על חשיבות התוכן

24.06.2019