איך נוכל לעזור?

בדיקת מיקום בגוגל – גלה איפה האתר שלך מדורג

23/06/2019

כל בעל עסק מעוניין שהאתר שלו יופיע במילות מפתח מחופשות בתחומו בעמוד הראשון ואף בשורה הראשונה בגוגל!

לכן, קידום בגוגל הינו תהליך מורכב אשר מעמיד אתגרים לא קטנים בפני חברות קידום אתרים שצריכות לעמוד בתחרות הגדולה שהשוק מציב ולהשיג עבורך את התוצאות הטובות ביותר.

 

אם הפקדת את מלאכת קידום האתר בידי חברת קידום אתרים או שאתה עוסק בה בעצמך, מומלץ לא להקל ראש במיקומי האתר שלך ולבדוק באופן קבוע היכן האתר מדורג מה חדש ברשת ומי המתחרים החדשים שמעוניינים להופיע באותם ביטויים כמו שלך!

 

מומלץ לבצע בדיקת מיקום בגוגל לעיתים קרובות על מנת לבדוק האם השינויים שמבוצעים באתר, כמו הגדרת כותרות, עיבוי תכנים ובנית קישורים אכן השפיעו על מיקום האתר בתוצאות החיפוש.

כמו כן, אם אתה רוצה להגיע לחשיפה ממוקדת ורלוונטית יותר, כדאי שתבדוק האם הביטויים שאתה מקדם מביאים לאתר תנועה איכותית והאם הגיע הזמן  להתמקד בביטויים אחרים? ממירים יותר?

 

שים לב, שלאו דווקא מילות המפתח עם מספר החיפושים הגבוה ביותר הן אלה שיביאו לך את התנועה האיכותית ביותר. מגמת החיפוש בגוגל הולכת ונעשית ממוקדת יותר ויותר וגולשים מתחילים לחפש באמצעות מילות מפתח רלוונטיות וממוקדות למוצרים והשירותים שהם צריכים. לדוגמא אם יש לך עסק למכירת סלונים, אתה בטח תרצה להופיע בביטוי סלונים, שלו נפח חיפוש רחב, אבל במידה והעסק שלך מתמחה במערכות ישיבה מבד, תוכל להגיע לקהל שמחפש ביטוי כמו 'מערכת ישיבה מבד לסלון', ביטוי שמאפיין גולש פוטנציאלי שמחפש בדיוק את המוצר שאתה מספק. במצב זה סיכויי ההמרה של הלקוח שלך הם גבוהים יותר מאשר גולש המתעניין בסוגים שונים של סלונים ואינו  מתכוון לרכוש עכשיו.

 

חברות קידום אתרים רבות מבצעות בדיקת מיקום בגוגל אחת לחודש ושולחות לללקוח דוח מיקומים בכדי שיוכל לעקוב אחר התוצאות. עם זאת, לא חייבים לחכות לדוח מהחברה וקיימת אפשרות לבדוק את מיקום האתר שלך בגוגל ולראות תוצאות אמיתיות בכל רגע נתון!

 

קיימים כלים חינמיים רבים ברחבי הרשת בהם תוכל להשתמש על מנת לבדוק היכן אתרך ממוקם. ברובם חשוב לדעת שלא ניתן לסמוך על רמת הדיוק של הנתונים כך שהם מציגים תמונה חלקית מאוד על מצב האתר שלך.

 

אדאקטיב מציעה לך שירות חינמי של בדיקת מיקום בגוגל הכוללת מחקר מתחרים ומחקר קישורים עבור אתרך. במסגרת הבדיקה תקבל מידע מפורט על ביצועי האתר וחשוב מכך על ביצועי המתחרים שלך. תגלה באיזה מילים הכי כדאי לך להשקיע משאבים, ובאיזה ביטויים המתחרים שלך מנצחים. באמצעות המחקר נוכל להציג לך את אסטרטגיית הקידום של המתחרים גם בקידום האורגני וגם בפרסום הממומן בגוגל, המידע הזה הינו בעל ערך רב מאחר והלקוחות שלך מחפשים בגוגל בדיוק את המוצר או השירות שאתה מציע.

במידה והאתר שלך לא מופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש אתה מפספס עסקאות.

עוד בבלוג