איך נוכל לעזור?

קידום אתרים בגוגל קום

20/06/2019

קידום אתרים בגוגל קום

קידום אתרים בחו"ל הוא אחד התחומים המעניינים ביותר והמאתגרים ביותר. תחום זה מחייב את מקדם האתרים להיות בעל ידע רב בכל הקשור אל עולם הקידום הבינלאומי וקהלי היעד השונים ולהיות בעל ניסיון רב בקידום אתרי אינטרנט מסוגים שונים בישראל. במאמר זה נסביר מהו קידום אתרים בגוגל קום ומה היתרונות של קידום אורגני בחו"ל.

 

קידום אתרים בחו"ל – רק מומחים

קידום אתרים בחו"ל הוא המקרו של עולם קידום האתרים. אם עד היום נתקלתם במקדמי אתרים שקידמו אתרי אינטרנט שונים בישראל, קרוב לוודאי שגם הם יהיו מעוניינים להגיע למצב בו הם יקדמו אתרי אינטרנט שונים בשוק הבינלאומי של קידום אתרים בו הדברים נעשים בגדול יותר וההתמודדות היא אל מול ענקיות אינטרנט ואתרי אינטרנט ותיקים, גדולים וכאלו שמנוהלים על ידי מומחים בעלי ניסיון רב בעולם הקידום. מסיבה זו קידום אתרים בגוגל קום חייב להיעשות אך ורק על ידי מומחי קידום בעלי ניסיון רב ורקורד מוצלח בתחום. קידום אתרים לארה"ב תמיד יעשה במנוע החיפוש של גוגל קום, כלומר קידום אתרים בגוגל קום שמשמש כמנוע העיקרי  בארצות הברית.

 

קידום אורגני בחו"ל – דגשים

  • דומיין מתאים- דבר ראשון הוא לוודא שקונים דומיין באותה מדינה בה מעוניינים לקדם את אותו אתר אינטרנט. תכנים- התכנים של אתר האינטרנט תמיד יכתבו בשפה המתאימה לקהל היעד בחו"ל. אם מדובר על כמה מדינות בהן אתם מעוניינים לקדם את האתר או קידום אתרים לארה"ב ולישראל, תוכלו לשלב את שתי השפות ולתת לגולשים את האפשרות לבחור באיזו שפה הם מעוניינים.
  • הרגלים ותרבות- חשוב לקחת בחשבון שכל מדינה והרגלי הצריכה והגלישה שלה באינטרנט ולכן ככל שהמקדם אתרים יכיר טוב יותר את תרבות הגלישה והצריכה באותה מדינה, כך הוא יוכל להתאים את פעולות הקידום שלו בצורה הטובה ביותר לקהל היעד של אותה מדינה.
  • שרתים ואחסון- תמיד יש לבחור בשרתים שמאפשרים גלישה מהירה באתרים של אותה מדינה וכן שרתי אחסון.
  • החלפות קישורים- תמיד ייעשו אל מול אתרי אינטרנט באותה מדינה ובאותה שפה שמשווקים את השירות והמוצרים שלהם לאותו קהל יעד.

לסיכום, קידום אתרים לחו"ל מחייב ניסיון ומומחיות בקנה מידה גדול. כאן חשוב לבחור חברת קידום אתרים בעלת רזומה מוצלח בתחום, כמו למשל חברת אדקטיב. חלק מהדברים אותם יש לקחת בחשבון הם שהתחרות בחו"ל הרבה יותר גדולה, האיכות חייבת להיות ברמה גבוהה, מילות המפתח חייבות להתאים למטרה של הקידום, האתר חייב להיות בשפת המקור של המדינה/קהל היעד, התוכן חייב להיות מקורי ועוד.

 

יש לכם שאלות נוספות בדבר קידום אתרים לחו"ל? מעוניינים לדעת מה אנחנו יכול לעשות עבורכם? צרו איתנו קשר!

עוד בבלוג