איך נוכל לעזור?

מומחה קידום אתרים

14/03/2023 זמן קריאה: 4 דק׳

זה לא משנה אם העסק שלכם קטן או גדול או איפשהו באמצע. אם אתם מסתמכים על תנועה מהאינטרנט להגברת המכירות או שיווק העסק, מומלץ לשכור מומחה לקידום אתרים.

אתר האינטרנט שלכם יכול להיראות נהדר ולהכיל הרבה תמונות וקטעי מולטימדיה. יחד עם זאת, אם הוא לא מושך משתמשים ממוקדים באופן עקבי וממיר אותם ללקוחות, הוא לא משיג את המטרה – מה שעלול להשפיע לרעה על ההכנסות שלכם.

במקרה כזה, ייתכן שהגיע הזמן להיעזר במומחה קידום, בין אם שכיר, יועץ נקודתי או חברת קידום אתרים. מומחה קידום אתרים אורגני מוסמך ומנוסה סוקר את האתר שלכם; שואל לגבי המטרות והיעדים העסקיים שלכם ומזהה אסטרטגיות לשיפור הדירוג שלכם במנועי החיפוש ולהגברת התנועה לאתר.

מה משמעות התפקיד של מומחה קידום אתרים?

המטרה של קידום אתרים, היא להגדיל את התנועה האורגנית לאתר על ידי הבאת גולשים פוטנציאליים אליו. מומחה קידום עושה זאת, באמצעות הפיכת האתר ליותר מושך ורלוונטי עבור הגולשים ומנועי החיפוש.

מומחה SEO, אחראי על זיהוי הזדמנויות לשיפור דירוג האתר במנועי החיפוש ויישום שינויים להגברת החשיפה. כדי להשיג מטרה זו, הוא משתמש בטכניקות שונות כולל ביצוע אופטימיזציה בדפי האתר, בניית קישורים, מחקר מילות מפתח ויצירת תוכן.

מטרתה של אופטימיזציה בדפי האתר, היא לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) עבור מילות מפתח וביטויים ספציפיים. היא כוללת מספר חלקים מרכזיים:

  1. אופטימיזציה של התוכן, המבנה וקוד ה-HTML של האתר, כדי להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש.
  2. בניית קישורים הכוללת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים אחרים על מנת לשפר את הסמכות והדירוג של האתר.
  3. מחקר מילות מפתח הכולל זיהוי מילות המפתח הרלוונטיות והרווחיות ביותר, בהן כדאי להתמקד עבור קידום האתר. מחקר המילים מוביל ליצירת תוכן איכותי, רלוונטי ומרתק לאתר המושך משתמשים.

מומחה קידום אורגני, חייב להיות מעודכן במגמות, טכניקות ושיטות העבודה המומלצות והעדכניות ביותר לקידום אתרים. בנוסף, עליו להיות בעל כישורים אנליטיים ותקשורתיים חזקים, על מנת למדוד ולדווח ביעילות על ביצועי פעולות הקידום ולשתף פעולה עם צוותים אחרים כגון מפתחי אתרים, כותבי תוכן וצוותי שיווק.

מדוע חשוב לפנות למומחי קידום אתרים?

התשובה לשאלה זו, מורכבת ממספר סיבות המסבירות מדוע חשוב ליצור קשר עם מומחי קידום אתרים:

  • האלגוריתמים של מנועי החיפוש משתנים כל הזמן: האלגוריתמים של מנועי החיפוש מתפתחים בקצב גבוה מאוד ומה שעבד אתמול אולי לא יעבוד היום. מומחי קידום אתרים נשארים מעודכנים בשינויי האלגוריתם האחרונים ומשנים את האסטרטגיות שלהם בהתאם, כדי להבטיח שאתרי האינטרנט של הלקוחות שלהם יישארו גלויים ותחרותיים.
  • קידום אתרים הוא מורכב: קידום אתרים מצריך מגוון רחב של מיומנויות טכניות, אנליטיות ויצירתיות. למומחי קידום, יש את הידע והניסיון, כדי להבין את המורכבות של קידום אתרים ולפתח אסטרטגיות יעילות לשיפור הנראות והדירוג של האתר.
  • קידום אתרים דורש אסטרטגיה ארוכת טווח: קידום אתרים אינה משימה חד פעמית אלא תהליך מתמשך. מומחי קידום, יכולים לעזור לעסקים לפתח אסטרטגיית קידום ארוכת טווח שתואמת את המטרות והיעדים שלהם ושיכולה להסתגל לתנאי השוק המשתנים.
  • קידום אתרים דורש זמן: יישום אסטרטגיית קידום אפקטיבית, מצריך זמן וסבלנות ודורש כמות משמעותית של מאמץ. מומחי קידום אתרים, יכולים לסייע לעסקים לחסוך זמן על ידי טיפול בפרטים הטכניים של הקידום, מה שמאפשר להם להתמקד בהיבטים אחרים בעסק.
  • לקידום אתרים יש החזר השקעה גבוה (ROI): קידום אתרים יכול להיות דרך יעילה ביותר להביא תנועה אורגנית לאתר ולהגדיל את ההמרות (מכירות). כלומר, להשקעה בקידום יכול להיות החזר ROI גבוה. עבודה עם מומחה קידום אתרים, יכולה להבטיח שעסקים יקבלו את התוצאות הטובות ביותר ממאמצי הקידום שלהם.
  • עבודה עם מומחה SEO יכולה לעזור לעסקים לשפר את הנראות המקוונת שלהם, להביא תנועה אורגנית לאתר שלהם ובסופו של דבר, להגדיל את ההכנסות והרווחים.

איך לבחור מומחה קידום אתרים?

בחירת מומחה קידום SEO, היא החלטה חשובה עבור העסק שלכם, שכן הוא יכול לסייע רבות לשיפור נראות האתר ולהגדלת התנועה אליו. שימו לב, כי בחירה במומחה קידום לא מקצועי או לא טוב מספיק, יכולה לפגוע בדירוג ובמוניטין של האתר שלכם במנועי החיפוש.

מומחי הקידום שלנו באדאקטיב, מציעים 7 טיפים מנצחים שיעזרו לכם למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר לקידום האתר שלכם ומה כדאי לבדוק לפני שסוגרים עסקה:

  1. ניסיון וכישורים: מומחה SEO טוב, צריך להיות בעל רקע מוצק באופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק דיגיטלי ואנליטיקה. חפשו מישהו בעל ניסיון בעבודה עם עסקים בענף שלכם וכמובן, בעל רקורד של תוצאות.
  2. בדקו את ההפניות והביקורות שלהם: בקשו הפניות מלקוחות קודמים ותקראו ביקורות והמלצות מקוונות. אלו, ייתנו לכם תחושה טובה יותר לגבי איכות העבודה והמוניטין שלהם.
  3. תשאלו על תהליך הקידום והאסטרטגיות שלהם: מומחה SEO טוב, צריך להצליח להסביר את התהליך והאסטרטגיות שלו בצורה ברורה ושקופה. הם צריכים להיות מסוגלים לזהות את היעדים הספציפיים עבור האתר שלכם ולבנות תוכנית עבודה מותאמת אישית להשגתם.
  4. בדקו את נוכחות האתר והמדיה החברתית שלהם: מומחה SEO שאינו יכול לדרג את האתר שלו או לשמור על נוכחות טובה במדיה החברתית, עשוי להיות לא הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.
  5. תקשורת ושיתוף פעולה: מומחה SEO, צריך להיות מסוגל לתקשר ביעילות ולעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות שלכם, כדי להשיג את המטרות. הם צריכים להיות מסוגלים לספק דיווחים ועדכונים קבועים על ההתקדמות שלהם.
  6. היזהרו מהבטחות לא מציאותיות: היזהרו ממומחי SEO שמדברים איתכם על תוצאות מובטחות או תיקונים מהירים. קידום אתרים הוא תהליך מורכב וארוך הדורש זמן, מאמץ ואופטימיזציה מתמשכת.
  7. תסמכו על האינטואיציות שלכם: בסופו של דבר, אתם רוצים לעבוד עם מומחה קידום אתרים בגוגל, שאתם מרגישים איתו בנוח ובטוחים שיספק תוצאות. קחו את הזמן שלכם להעריך את האפשרויות השונות ובחרו את המומחה המתאים ביותר לצרכים ולערכים שלכם.

בחירת מומחה SEO לקידום העסק שלכם דורשת מחקר, שיקול דעת ושיתוף פעולה מדוקדקים. אל תמהרו בקבלת ההחלטה ותבחרו במישהו שיכול לעזור לכם להשיג את מטרותיכם ולשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט.

בחרו חברת קידום אתרים שמספקת תוצאות

קידום אתרים הוא קריטי לעסק שלכם וכך, גם הבחירה בחברת SEO הנכונה.

כיום, כ-90% מהגולשים מסתכלים רק על תוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל. המשמעות היא שלחברת קידום אתרים שעובדת עבורכם, יש את הפוטנציאל לשנות את העסק שלכם.

למצוא את החברה הנכונה יכול להיות קשה יותר ממה שזה נראה. רבים מבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לקיים או מפרים את הכללים של גוגל באמצעות קידום 'שחור' ובסופו של דבר, פוגעים בעסק שלכם.

במקום לפנות לגוגל או לרשימות "הטובים ביותר", התייעצו עם חברים ושותפים עסקיים על מנת למצוא חברת קידום אתרים מוסמכת ומקצועית. לאחר שצמצמתם את החיפוש, ודאו שאתם והחברה מדויקים לגבי היעדים והמטרות שלכם וכי החברה מתקשרת אתכם בצורה יעילה כדי שתוכלו לטפח מערכת יחסי עבודה ארוכה ומוצלחת.

עם אדאקטיב והטכנולוגיה שלנו, תוכלו להיות בקצב טוב יותר מול המתחרים שלכם ולהביא לקוחות חדשים לאתר שלכם. אנחנו באד אקטיב, נספק לכם חוויה מקצועית מההתחלה ועד הסוף, נכיר את העסק והשוק שלכם ונבדוק את המתחרים שלכם כדי לתת לכם יתרון תחרותי.

כדי לדבר עם מומחה קידום אתרים על תוכניות הקידום שלנו באינטרנט, צרו איתנו קשר בצ'אט או התקשרו אלינו 072-3340848