
קידום אתרים
הגיע הזמן שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות
לא כל העסקים נולדו שווים, אבל כולם יכולים להתברג בראש תוצאות החיפוש בגוגל. עשינו את הדרך הזאת עם עסקים בכל קנה מידה, ממותגי-על ועד חברה של אדם אחד, בכל תחום ובביטויים התחרותיים ביותר. אנחנו יכולים להביא לשם גם אתכם.
עכשיו בטח תשאלו, למה דווקא אנחנו?
1. טכנולוגיה שפותחת לכם אפשרויות: פיתחנו בסיס מילות מפתח בלעדי יחד עם SEMrush, פלטפורמת קידום האתרים המתקדמת בעולם. זה אומר שאנחנו רואים פי 8 יותר פוטנציאל לעסק שלך מכל מקדם אתרים אחר.
2. גדולים, אבל לא גדולים מדי: קידמנו עסקים וחברות מכל סדרי הגודל ובאינספור תחומים ונישות וביססנו תשתית קידום רחבה ומקיפה במיוחד. כשמשלבים את יתרון הגודל שלנו עם יחס אישי וניהול צמוד וזמין, התוצאות הטובות הן עניין של זמן.
3. שיטות הקידום העדכניות ביותר: הצוות שלנו מורכב מאנשים שחיים ונושמים את עולם קידום האתרים. אנחנו רצים יחד כבר שנים אבל נמצאים תמיד עם יד על הדופק (ויד שנייה על העכבר) ומקדמים רק באמצעות השיטות העדכניות, האמינות והיעילות ביותר.
4. מבינים אתכם באמת: קידום אתרים הוא קודם כל קידום עסקים. אנחנו יודעים להבין את הביזנס שלכם, לתכנן לכם אסטרטגיית קידום יעילה ולהביא לכם את התנועה שהעסק שלכם באמת צריך.
5. מדברים בתוצאות: יותר מ-4,000 האתרים שקידמנו לעמוד התוצאות הראשון של גוגל בזירות הכי תחרותיות מעידים יותר טוב מכל מה שנכתוב.
6. מוכנים להתקדם? בואו נעשה היכרות. השאירו פרטים ותראו כמה מהר אנחנו מגיבים 🙂
מדברים במספרים
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...
לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.

- ביטוישורה
- יבואן רשמי אפל 1
- מק 3
- אפל ווטש 3

- ביטוישורה
- תיק עגלה 1
- כסא תינוק 1
- תיק החתלה 1

- ביטוישורה
- סבון 1
- שמן גוף 1
- מלח אמבט 1

- ביטוישורה
- חנות משקפי שמש 1
- משקפי שמש רייבן 1
- משקפי פראדה 1

- ביטוישורה
- חנויות מוצרי חשמל 1
- טלויזיה במבצע 2
- טלויזיות 2

- ביטוישורה
- שמלות ערב 1
- חנות בגדים 1
- שמלות לבנות 1

- ביטוישורה
- ביגוד ריצה 1
- נעלי מיזונו 2
- נייק קטלוג 3

- ביטוישורה
- בגדים יד שניה 1
- שמלות וינטג 1
- חנות יד שניה 1

- ביטוישורה
- לבני נשים 1
- תחתון ברזילאי 1
- ביגוד סקסי 1

- ביטוישורה
- חנות אפייה 1
- שבלונות מספרים 1
- רינג 2

- ביטוישורה
- פירסינג 2
- ספטום 2
- עגילים באוזן 2

- ביטוישורה
- פס לדים 1
- פסי לד 1
- לדים 1

- ביטוישורה
- צמידים לגבר מכסף 1
- גורמט לגבר 1
- שרשרת כסף לגבר 3

- ביטוישורה
- קנייה ישירה מהחקלאי 1
- הזמנת ירקות מהחקלאי 2
- ירקות ופירות עד הבית 2

- ביטוישורה
- קופסאות מתנה 1
- קופסת מתנה 1
- אריזות ומתנות 2

- ביטוישורה
- עובדים 1
- הסבה מקצועית 1
- ייעוץ תעסוקתי 1

- ביטוישורה
- דגים מלוחים 1
- מעדניית נקניקים 1
- בשר כבש טרי 2

- ביטוישורה
- גומי גג 1
- חומר נגד עובש 1
- צבע לבגדים 1

- ביטוישורה
- מלונות באילת 2
- דילים לאילת 2
- חופשה באילת 2

- ביטוישורה
- דלקת בעצב 1
- גלי הלם 1
- דלקת בכף הרגל 1

- ביטוישורה
- ביופסיה כבד 1
- הנקת פגים 1
- מחלקת שיקום 2

- ביטוישורה
- מגן הוקרה 1
- עט חריטה 1
- עט עם חריטה 1

- ביטוישורה
- יום כיף 1
- ימי כיף 1
- ימי כיף לארגונים 1

- ביטוישורה
- כספות מפתח 1
- כספות כבדות 1
- כספות ביתיות 2

- ביטוישורה
- מדפסת תלת מימד תעשייתית 1
- מדפסות תלת מימד 2
- מדפסת אוכל 2

- ביטוישורה
- שתלים קלים 1
- סיליקון לחזה 1
- ניתוחי אף 2

- ביטוישורה
- סקי במאיירהופן 1
- מבצעי סקי 1
- חבילת סקי 1

- ביטוישורה
- עורכי דין ארנונה 1
- עו"ד מומחה להוצאה לפועל 1
- חברה לגביית חובות 1
איזה קידום מתאים לכם?
ההבדל בין טבעי לאורגני
קידום אורגני הוא קידום "טבעי", למה במרכאות? כי קצת כמו הפקת-אופנה טובה, מאחורי המראה הטבעי הזה, נמצאים אנשים שהמומחיות שלהם היא לגרום למערכת מורכבת להיראות פשוטה ומושכת, כזאת שהמאמץ אינו ניכר בה, או במילים אחרות: כדי לגרום לדברים לקרות באופן טבעי, צריך לעבוד קשה… כלומר, לדאוג לכך שהעסק שלך יגיע באופן "טבעי" למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.
למה חשוב להיות בין תוצאות החיפוש המובילות בקטגוריות שרלוונטיות לעסק שלך?
שימו את עצמכם לרגע בנעלי הלקוח וחשבו על ביטוי שאתם עשויים לחפש כדי לקנות מוצר או שירות. נניח שאתם מקלידים את הביטוי: "צימר בצפון": תחילה תקבלו את התוצאות הממומנות, כלומר – את שמות העסקים ששילמו כדי להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש. כבודם של אלה במקומם מונח, אבל הנטייה של מרבית הגולשים היא להתעלם מהם ולבדוק תחילה את מה שהעלה גוגל באופן "טבעי", כלומר אורגני, פרמטר שנתפש בעיני הגולשים כיותר אמין – והרי לא שילמת כסף כדי להיות שם, נכון…? עסק שיצליח להיות בין הראשונים בתוצאות האורגניות, ייהנה מהתעניינות רבה יותר מצד הלקוחות ובסופו של דבר תתורגם ההתעניינות הזאת לביצוע עסקאות. במילים אחרות: מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל שווה כסף, הרבה כסף.
בניגוד לפרסום ממומן שבו משלמים ומקבלים מקום בחלק הממומן של תוצאות החיפוש, קידום אורגני אינו דבר שיכול להיעשות בן-לילה שכן כמו כל דבר טבעי, יש כאן תהליך צמיחה מורכב שדורש השקעה וזמן. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת שכן בעולם שתחום ה "און-ליין" הולך ותופס חלק נרחב מהפעילות המסחרית בו, אין עוד ערוץ שיווקי ששווה כל-כך הרבה כסף כמו להקדים את המתחרים בחיפוש בגוגל. בעוד שקמפיין-ממומן יכול להיות מוצלח יותר או פחות בהנעת הלקוח לפעולה, הרי שלקדימות בגוגל אין תחליף, שכן הלקוח הפוטנציאלי אינו צריך שכנוע כדי לצרוך את המוצר או השירות הרלוונטי. בין אם הוא מחפש " ספה נפתחת", "ארון מקלחת" או "קבוצת כדורגל שתמיד מנצחת"… הרי שמבחינתו תהליך הקניה כבר החל: הוא מעוניין במוצר או בשירות – ואם תהיה בין הראשונים לפגוש אותו בסיטואציה הזאת, הרי שזכות הראשונים לביצוע העסקה תהיה שמורה לעסק שלך.
במציאות צרכנית שכזאת, נדמה שאין צורך להסביר מדוע צריך להשקיע בקידום אורגני: עסק שלא ישקיע בקידום האורגני שלו – דומה לעסק שיעבור מכתובת מרכזית שבה עוברים עשרות אלפי לקוחות מדי יום, לרחוב צדדי בפרבר מרוחק.
הקידום מתחיל מבפנים
השלב הראשון בדרך לקידום האתר הוא מחקר מילות מפתח: השגת מידע בנוגע למילות-החיפוש הרלוונטיות עבורך. המטרה היא אינה רק למצוא מילים, צמדי-מילים או ביטויים שבהם משתמשים גולשים כשהם מחפשים מוצר או שירות מהתחום בו פועל העסק שלך, אלא גם לחפש הזדמנויות לא צפויות: מילים כמו "טיסות", "טיסות זולות" או "טיסות לברצלונה" למשל, עשויות להיות רלוונטיות מאוד לעסק שפועל בתחום הטיסות המוזלות והתיירות, אלא שכדאי לזהות מה המשמעות של הקדמת המתחרים בכל אחד מביטויי החיפוש הללו, ולפיכך השאלה היא: מה ההשקעה הנדרשת לעומת התמורה הצפויה? כך, בדוגמא שלפנינו, ננסה להבין מה המשמעות של הקדמת המתחרים בביטוי כמו "טיסות זולות" לעומת "טיסות זולות ברגע האחרון".
אנחנו, צוות המומחים של "אדאקטיב", נמצאים כאן בדיוק בשביל לענות לך על השאלות האלה – שהתשובות עליהן הן אבני-היסוד של פעילות השיווק הדיגיטלי. האם "מסיבות לילדים" הוא ביטוי טוב יותר מאשר "יום הולדת לגיל 6"? כדי לענות על שאלה שכזאת באופן שיספק את הפתרון הכלכלי-שיווקי האופטימלי לעסק שלך, צריך להבין שלכל ביטוי יש עלות שונה וכן שלביטויים בעלי "זנב ארוך", כלומר ארוכים ומפורטים יותר, יש יכולות משופרות להביא לבחירה של לקוחות פוטנציאלים בעסק שלך.
נניח שבבעלותך מספר סוויטות-להשכרה באילת. היכן שווה לך להשקיע את תקציב הקידום של האתר שלך? האם בביטוי כמו "בתי מלון באילת"? או אולי "סוויטה מפוארת להשכרה באילת" ומה עם ביטוי שהוא לכאורה רחוק יותר מהתחום כמו "מסיבות רווקים"? האם יש התאמה בין מי שחיפש "מסיבת רווקים" למי שעשוי לחפש "סוויטה באילת"? נגמרו הימים שבהם פרסומאי טוב היה כזה שיכול להסביר ללקוח שלו מדוע כדאי לו לפרסם סרטון פרסומת בן 30 שניות ב "האח הגדול" למשל או ב "ארץ נהדרת". העובדה שהחיפוש המקוון הפך לקריטי בתהליך הקניה של מרבית המוצרים והשירותים, מחייב את מי שעוסק בשיווק דיגיטלי איכותי לשלב מומחיות אנושית עם מחקר שנשען על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי להביא אותך, הלקוח, למקום הכי טוב לעסק שלך: גבוה יותר מהמתחרים…
נניח (בהתייחס לדוגמא הקודמת) שדווקא צמד המילים "מסיבת רווקים" מהווה הזדמנות שיווקית מצוינת עבורך:
איך מטמיעים את הביטוי בשפת האתר שלך כדי שיהיה חלק אינטגרלי מתוכן בהיר, קריא ונגיש?
איך מייצרים תוכן שלצד תרומתו לקידום האורגני בגוגל יעמוד בדרישה הראשונה מכל תוכן באשר הוא: לספק מידע איכותי, רלוונטי וברור?
איך תצליח להשתמש במסגרת האתר בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים שיוטמעו בהצלחה בתוכן, כך שיקדמו אותך בהדרגה במעלה תוצאות החיפוש בגוגל?
איך מצליחים לערבב שתי שפות כמו עברית ו"גוגלית" לכדי שפה שלא תהיה עילגת או מתאמצת יתר על המידה, באופן שיפגע בשטף התוכן המוצג לגולש באתר?
בדיוק למשימה הזאת מוכן צוות מומחי התוכן של "אדאקטיב" שישמח להעמיד עבורך פתרון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
לא רק השפה היא שקובעת: גם למבנה האתר יש משמעות מכרעת לקידום האורגני: איך מעצבים דף כך שלמנוע החיפוש של גוגל יהיה קל לסרוק אותו? התשובה לכך טמונה בתגיות, בכותרות, בסימון הנתונים ועוד מעל ל- 200 פרמטרים דינאמיים שאנשי תוכן, טובים ככל שיהיו, לא ערוכים תמיד לתת להם פתרונות – והרי הבנו כבר שמטרת התוכן באתר אינה רק לספק מידע ללקוח הפוטנציאלי- ואפילו לא רק לעשות כך בדרך מסקרנת, מגרה או מבדרת – אלא גם בדרך כזאת שתדחוף את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש.
כדאי לזכור: התוכן הרצוי לעסק שלך נמדד בתוצרים הקלאסיים של טקסטים, תמונות או סרטונים, אך לא פחות מכך גם באופן שבו הם משתלבים זה בזה, מתויגים ומוצגים – לא רק לעיני הלקוחות הפוטנציאלים, אלא גם לעיניים הווירטואליות של גוגל שמודדות את התוכן שלך ללא הפסקה!
שתפו, שתפו
להפך, ככל שיותר גולשים ייחשפו לתוכן שבאתר בדרך שתגרום להם לשתף אותו, תגדל החשיפה לאתר – ובמקביל הוא יטפס במעלה דירוג האתרים במנוע-החיפוש.
קיימת חשיבות רבה ליצירת תוכן שלא רק שיהיה כתוב באופן שיטמיע בו ביטויים שיקדמו אותו, לא רק יעניין את הגולשים ויגרום להם להבחין בו ולהתעמק – ואפילו לא די בכך שיהיה נגיש יותר לסריקה בידי מנוע-החיפוש של גוגל, התוכן המושלם עבור העסק שלך הוא כזה שיעמוד בכל הקריטריונים האלה, אבל גם יגרום לגולש לשתף ולחלוק אותו עם חבריו. הדרכים לכך רבות: עצות-מומחה (במידת האפשר), מידע שימושי מועיל לטובת הכלל או פיצ'רים מלהיבים הם תמיד טריגרים נהדרים לשיתוף-תכנים, מה מכל אלה (ודרכים נוספות) הוא המתאים ביותר לאופי העסק שלך ולמטרותיו? את זה נשמח לברר ביחד אתך.
היי, ראיתי את העסק שלך ב-YNET!
לא רק באתרים מובילים הנחשבים לברי-סמכא: גם שיתוף תכנים שלך ברשתות החברתיות הוא מקדם אורגני חשוב. ככל שיותר גולשים ישתפו את התוכן שלך בדפי הפייסבוק שלהם, באינסטגרם, בטוויטר ואף בקבוצות הווטסאפ, יגדלו במקביל הן החשיפה המיידית והישירה שלך – ומקומך במנוע החיפוש עשוי להשתפר.
טכנולוגיה או יצירתיות?
הוא אמנם דורש מחשבה מרובה והשפעתו ניכרת רק לאחר זמן, אבל הוא מוכרח להיות חלק בלתי נפרד מתפישת השיווק הדיגיטלי של כל ארגון מצליח. כפי שראינו, קידום אורגני מוצלח תלוי בלא מעט גורמים: מרמת המחקר והניתוח ועד לרמת יצירת התוכן. המכלול הזה מכתיב גם שימוש בצוות מומחים מקצועי ומיומן, כל אחד בתחומו וגם הפעלה של הטכנולוגיות החדישות ביותר.
לקוחות "אדאקטיב" נהנים לפיכך, באופן בלעדי – לא רק מייעוץ וליווי צמוד של צוות מומחים תומך, אלא גם מהכלים הטכנולוגיים המשוכללים ביותר, כאלה שמאפשרים לך לעבור אל מעבר צג-המחשב ולראות גם את הקרביים הווירטואליים של העסק שלך, אבל לא פחות חשוב מכך: גם את מה שנעשה מאחורי הקלעים אצל המתחרים! כך למשל, אנו בטוחים שמעניין אותך לדעת באילו ביטויים הם משתמשים כדי לנסות ולהקדים אותך, ללמוד מה הם עושים נכון ולאתר היכן הם טועים – והכל כדי לסמן עבורך את נקודת הפריצה האופטימלית. לאחר שאנשי המקצוע ינתחו את המידע שהתקבל, יכנסו לתמונה מומחי-התוכן שייתפרו עבורך חליפת תוכן שלא תהיה רק מייצגת ואטרקטיבית כלפי הגולשים באתר, אלא תעסוק כל העת בקידום האתר שלך במנועי החיפוש. במושגים של העולם הישן, אין כאן מודעת פרסום בלבד, שלט חוצות או תוכן שיווקי סטטי, אלא עוד מסרים שמעבר לתמיכתם בשיווק בעצם היותם, גם פועלים כל העת במטרה להגיע לכמה שיותר גולשים, להעלות את הדירוג במנוע-החיפוש ובכך להגיע לעוד גולשים – וכך הלאה. דמיין מודעה בעיתון שרומזת לקורא שהוא עומד לטעות ולהפוך את הדף מבלי שהתעמק בה – ובמקביל מציעה לו לעניין בתכניה גם את חבריו… היכולת לחבר בין הכלים הטובים ביותר לבין המוחות הטובים ביותר, בין טכנולוגיה ליצירתיות ובין מחקר מלומד לשיווק שחושב מחוץ לקופסה, היא הערך המוסף האמיתי שבצירוף "אדאקטיב" לצוות השיווק שלך.