איך נוכל לעזור?

קידום אתרים

דמיינו שאתם הראשונים בתור כשאנשים צריכים ומחפשים את השירות שלכם. שהטלפונים או המיילים שלהם יגיעו ישירות אליכם. עם שירותי קידום האתרים שלנו, לא צריך לדמיין יותר

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.

איזה קידום מתאים לכם?

+ קידום אורגני SEO

עוזרים לאתר שלכם לטפס בתוצאות הדירוג של גוגל ומזרימים לכם תנועה של לקוחות חדשים.

+ קידום אתרי חנות

על מנת שיגיע לחנות שלכם קהל איכותי ויאסוף מוצרים בדרך לקופה, הוא צריך להכיר ולפגוש אתכם במקומות הנכונים ברשת. זאת ההתמחות שלנו.

+ קידום אתרי וורדפרס

הידע והכלים המקצועיים שלנו שכוללים שימוש ב-SEMrush, פלטפורמת הקידום המתקדמת בעולם, עוזרים לנו לקדם את אתר הוורדפרס שלכם יותר טוב מהמתחרים.

+ קידום אתרי וויקס

מזל טוב על האתר היפה שבניתם לעסק! מערכת וויקס מעמידה אתגרים רבים בקידום אתרים, אבל הבשורה הטובה היא שאנחנו יודעים בדיוק איך להתמודד איתם.

+ קידום אתרים לוקאלי

אתם נותנים שירותים בירושלים? אז חבל שתתמקדו בגולשים מתל אביב. קידום לוקאלי איכותי יביא לכם רק את קהל היעד הרלוונטי.

ההבדל בין טבעי לאורגני

קידום אורגני הוא קידום "טבעי", למה במרכאות? כי קצת כמו הפקת-אופנה טובה, מאחורי המראה הטבעי הזה, נמצאים אנשים שהמומחיות שלהם היא לגרום למערכת מורכבת להיראות פשוטה ומושכת, כזאת שהמאמץ אינו ניכר בה, או במילים אחרות: כדי לגרום לדברים לקרות באופן טבעי, צריך לעבוד קשה… כלומר, לדאוג לכך שהעסק שלך יגיע באופן "טבעי" למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

למה חשוב להיות בין תוצאות החיפוש המובילות בקטגוריות שרלוונטיות לעסק שלך?

שימו את עצמכם לרגע בנעלי הלקוח וחשבו על ביטוי שאתם עשויים לחפש כדי לקנות מוצר או שירות. נניח שאתם מקלידים את הביטוי: "צימר בצפון": תחילה תקבלו את התוצאות הממומנות, כלומר – את שמות העסקים ששילמו כדי להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש. כבודם של אלה במקומם מונח, אבל הנטייה של מרבית הגולשים היא להתעלם מהם ולבדוק תחילה את מה שהעלה גוגל באופן "טבעי", כלומר אורגני, פרמטר שנתפש בעיני הגולשים כיותר אמין – והרי לא שילמת כסף כדי להיות שם, נכון…? עסק שיצליח להיות בין הראשונים בתוצאות האורגניות, ייהנה מהתעניינות רבה יותר מצד הלקוחות ובסופו של דבר תתורגם ההתעניינות הזאת לביצוע עסקאות. במילים אחרות: מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל שווה כסף, הרבה כסף.

איך מגיעים לשם?

בניגוד לפרסום ממומן שבו משלמים ומקבלים מקום בחלק הממומן של תוצאות החיפוש, קידום אורגני אינו דבר שיכול להיעשות בן-לילה שכן כמו כל דבר טבעי, יש כאן תהליך צמיחה מורכב שדורש השקעה וזמן. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת שכן בעולם שתחום ה "און-ליין" הולך ותופס חלק נרחב מהפעילות המסחרית בו, אין עוד ערוץ שיווקי ששווה כל-כך הרבה כסף כמו להקדים את המתחרים בחיפוש בגוגל. בעוד שקמפיין-ממומן יכול להיות מוצלח יותר או פחות בהנעת הלקוח לפעולה, הרי שלקדימות בגוגל אין תחליף, שכן הלקוח הפוטנציאלי אינו צריך שכנוע כדי לצרוך את המוצר או השירות הרלוונטי. בין אם הוא מחפש " ספה נפתחת", "ארון מקלחת" או "קבוצת כדורגל שתמיד מנצחת"… הרי שמבחינתו תהליך הקניה כבר החל: הוא מעוניין במוצר או בשירות – ואם תהיה בין הראשונים לפגוש אותו בסיטואציה הזאת, הרי שזכות הראשונים לביצוע העסקה תהיה שמורה לעסק שלך.
במציאות צרכנית שכזאת, נדמה שאין צורך להסביר מדוע צריך להשקיע בקידום אורגני: עסק שלא ישקיע בקידום האורגני שלו – דומה לעסק שיעבור מכתובת מרכזית שבה עוברים עשרות אלפי לקוחות מדי יום, לרחוב צדדי בפרבר מרוחק.

הקידום מתחיל מבפנים

אז איך נביא את העסק שלך למקום בו אתה רוצה לשים אותו, כלומר – צעד אחד לפני המתחרים? תהליך הקידום האורגני מתבצע הן בתוך האתר שלך והן מחוצה לו.

השלב הראשון בדרך לקידום האתר הוא מחקר מילות מפתח: השגת מידע בנוגע למילות-החיפוש הרלוונטיות עבורך. המטרה היא אינה רק למצוא מילים, צמדי-מילים או ביטויים שבהם משתמשים גולשים כשהם מחפשים מוצר או שירות מהתחום בו פועל העסק שלך, אלא גם לחפש הזדמנויות לא צפויות: מילים כמו "טיסות", "טיסות זולות" או "טיסות לברצלונה" למשל, עשויות להיות רלוונטיות מאוד לעסק שפועל בתחום הטיסות המוזלות והתיירות, אלא שכדאי לזהות מה המשמעות של הקדמת המתחרים בכל אחד מביטויי החיפוש הללו, ולפיכך השאלה היא: מה ההשקעה הנדרשת לעומת התמורה הצפויה? כך, בדוגמא שלפנינו, ננסה להבין מה המשמעות של הקדמת המתחרים בביטוי כמו "טיסות זולות" לעומת "טיסות זולות ברגע האחרון".

אנחנו, צוות המומחים של "אדאקטיב", נמצאים כאן בדיוק בשביל לענות לך על השאלות האלה – שהתשובות עליהן הן אבני-היסוד של פעילות השיווק הדיגיטלי. האם "מסיבות לילדים" הוא ביטוי טוב יותר מאשר "יום הולדת לגיל 6"? כדי לענות על שאלה שכזאת באופן שיספק את הפתרון הכלכלי-שיווקי האופטימלי לעסק שלך, צריך להבין שלכל ביטוי יש עלות שונה וכן שלביטויים בעלי "זנב ארוך", כלומר ארוכים ומפורטים יותר, יש יכולות משופרות להביא לבחירה של לקוחות פוטנציאלים בעסק שלך.

נניח שבבעלותך מספר סוויטות-להשכרה באילת. היכן שווה לך להשקיע את תקציב הקידום של האתר שלך? האם בביטוי כמו "בתי מלון באילת"? או אולי "סוויטה מפוארת להשכרה באילת" ומה עם ביטוי שהוא לכאורה רחוק יותר מהתחום כמו "מסיבות רווקים"? האם יש התאמה בין מי שחיפש "מסיבת רווקים" למי שעשוי לחפש "סוויטה באילת"? נגמרו הימים שבהם פרסומאי טוב היה כזה שיכול להסביר ללקוח שלו מדוע כדאי לו לפרסם סרטון פרסומת בן 30 שניות ב "האח הגדול" למשל או ב "ארץ נהדרת". העובדה שהחיפוש המקוון הפך לקריטי בתהליך הקניה של מרבית המוצרים והשירותים, מחייב את מי שעוסק בשיווק דיגיטלי איכותי לשלב מומחיות אנושית עם מחקר שנשען על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי להביא אותך, הלקוח, למקום הכי טוב לעסק שלך: גבוה יותר מהמתחרים…

לתוצאות מחקר מילות מפתח תהיינה השפעות חשובות על הדרך שבה תופיע האינפורמציה באתר שלך.

נניח (בהתייחס לדוגמא הקודמת) שדווקא צמד המילים "מסיבת רווקים" מהווה הזדמנות שיווקית מצוינת עבורך:
איך מטמיעים את הביטוי בשפת האתר שלך כדי שיהיה חלק אינטגרלי מתוכן בהיר, קריא ונגיש?
איך מייצרים תוכן שלצד תרומתו לקידום האורגני בגוגל יעמוד בדרישה הראשונה מכל תוכן באשר הוא: לספק מידע איכותי, רלוונטי וברור?
איך תצליח להשתמש במסגרת האתר בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים שיוטמעו בהצלחה בתוכן, כך שיקדמו אותך בהדרגה במעלה תוצאות החיפוש בגוגל?
איך מצליחים לערבב שתי שפות כמו עברית ו"גוגלית" לכדי שפה שלא תהיה עילגת או מתאמצת יתר על המידה, באופן שיפגע בשטף התוכן המוצג לגולש באתר?
בדיוק למשימה הזאת מוכן צוות מומחי התוכן של "אדאקטיב" שישמח להעמיד עבורך פתרון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

לא רק השפה היא שקובעת: גם למבנה האתר יש משמעות מכרעת לקידום האורגני: איך מעצבים דף כך שלמנוע החיפוש של גוגל יהיה קל לסרוק אותו? התשובה לכך טמונה בתגיות, בכותרות, בסימון הנתונים ועוד מעל ל- 200 פרמטרים דינאמיים שאנשי תוכן, טובים ככל שיהיו, לא ערוכים תמיד לתת להם פתרונות – והרי הבנו כבר שמטרת התוכן באתר אינה רק לספק מידע ללקוח הפוטנציאלי- ואפילו לא רק לעשות כך בדרך מסקרנת, מגרה או מבדרת – אלא גם בדרך כזאת שתדחוף את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש.

כדאי לזכור: התוכן הרצוי לעסק שלך נמדד בתוצרים הקלאסיים של טקסטים, תמונות או סרטונים, אך לא פחות מכך גם באופן שבו הם משתלבים זה בזה, מתויגים ומוצגים – לא רק לעיני הלקוחות הפוטנציאלים, אלא גם לעיניים הווירטואליות של גוגל שמודדות את התוכן שלך ללא הפסקה!

שתפו, שתפו

הקידום האורגני לא חייב להיעצר רק בגבולות האתר שלך.

להפך, ככל שיותר גולשים ייחשפו לתוכן שבאתר בדרך שתגרום להם לשתף אותו, תגדל החשיפה לאתר – ובמקביל הוא יטפס במעלה דירוג האתרים במנוע-החיפוש.
קיימת חשיבות רבה ליצירת תוכן שלא רק שיהיה כתוב באופן שיטמיע בו ביטויים שיקדמו אותו, לא רק יעניין את הגולשים ויגרום להם להבחין בו ולהתעמק – ואפילו לא די בכך שיהיה נגיש יותר לסריקה בידי מנוע-החיפוש של גוגל, התוכן המושלם עבור העסק שלך הוא כזה שיעמוד בכל הקריטריונים האלה, אבל גם יגרום לגולש לשתף ולחלוק אותו עם חבריו. הדרכים לכך רבות: עצות-מומחה (במידת האפשר), מידע שימושי מועיל לטובת הכלל או פיצ'רים מלהיבים הם תמיד טריגרים נהדרים לשיתוף-תכנים, מה מכל אלה (ודרכים נוספות) הוא המתאים ביותר לאופי העסק שלך ולמטרותיו? את זה נשמח לברר ביחד אתך.

היי, ראיתי את העסק שלך ב-YNET!

גם הפניות מאתרים נחשבים ובעלי סמכות הם פונקציה חשובה בקידום האורגני שמחוץ-לאתר: ככל שיותר אתרים מובילים – יראו בתוכן שלך תוכן איכותי הראוי לשיתוף – וישתפו קישורים לאתר שלך, לא רק שתגדל חשיפתו באופן ישיר אלא גם ישתפר מיקומו במעלה טבלת החיפושים.

לא רק באתרים מובילים הנחשבים לברי-סמכא: גם שיתוף תכנים שלך ברשתות החברתיות הוא מקדם אורגני חשוב. ככל שיותר גולשים ישתפו את התוכן שלך בדפי הפייסבוק שלהם, באינסטגרם, בטוויטר ואף בקבוצות הווטסאפ, יגדלו במקביל הן החשיפה המיידית והישירה שלך – ומקומך במנוע החיפוש עשוי להשתפר.

טכנולוגיה או יצירתיות?

בעידן שבו יותר ויותר פעילות עסקית עוברת לרשת – עידן שבו גוגל מחליף גם פונקציות ישנות כמו "דפי זהב", גם את "החבר שמבין" ולעיתים אף את הקניון, קידום אורגני הוא כבר אינו בגדר מותרות, אלא בגדר צורך שיווקי-קיומי!

הוא אמנם דורש מחשבה מרובה והשפעתו ניכרת רק לאחר זמן, אבל הוא מוכרח להיות חלק בלתי נפרד מתפישת השיווק הדיגיטלי של כל ארגון מצליח. כפי שראינו, קידום אורגני מוצלח תלוי בלא מעט גורמים: מרמת המחקר והניתוח ועד לרמת יצירת התוכן. המכלול הזה מכתיב גם שימוש בצוות מומחים מקצועי ומיומן, כל אחד בתחומו וגם הפעלה של הטכנולוגיות החדישות ביותר.
לקוחות "אדאקטיב" נהנים לפיכך, באופן בלעדי – לא רק מייעוץ וליווי צמוד של צוות מומחים תומך, אלא גם מהכלים הטכנולוגיים המשוכללים ביותר, כאלה שמאפשרים לך לעבור אל מעבר צג-המחשב ולראות גם את הקרביים הווירטואליים של העסק שלך, אבל לא פחות חשוב מכך: גם את מה שנעשה מאחורי הקלעים אצל המתחרים! כך למשל, אנו בטוחים שמעניין אותך לדעת באילו ביטויים הם משתמשים כדי לנסות ולהקדים אותך, ללמוד מה הם עושים נכון ולאתר היכן הם טועים – והכל כדי לסמן עבורך את נקודת הפריצה האופטימלית. לאחר שאנשי המקצוע ינתחו את המידע שהתקבל, יכנסו לתמונה מומחי-התוכן שייתפרו עבורך חליפת תוכן שלא תהיה רק מייצגת ואטרקטיבית כלפי הגולשים באתר, אלא תעסוק כל העת בקידום האתר שלך במנועי החיפוש. במושגים של העולם הישן, אין כאן מודעת פרסום בלבד, שלט חוצות או תוכן שיווקי סטטי, אלא עוד מסרים שמעבר לתמיכתם בשיווק בעצם היותם, גם פועלים כל העת במטרה להגיע לכמה שיותר גולשים, להעלות את הדירוג במנוע-החיפוש ובכך להגיע לעוד גולשים – וכך הלאה. דמיין מודעה בעיתון שרומזת לקורא שהוא עומד לטעות ולהפוך את הדף מבלי שהתעמק בה – ובמקביל מציעה לו לעניין בתכניה גם את חבריו… היכולת לחבר בין הכלים הטובים ביותר לבין המוחות הטובים ביותר, בין טכנולוגיה ליצירתיות ובין מחקר מלומד לשיווק שחושב מחוץ לקופסה, היא הערך המוסף האמיתי שבצירוף "אדאקטיב" לצוות השיווק שלך.

רוצה לקבל הצצה אל העתיד? רוצה לראות מה קורה מאחורי הקלעים הווירטואליים אצלך ואצל המתחרים? הגיע הזמן שנדבר ונחשוב ביחד איך מפגישים את האתר שלך עם כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים!