איך נוכל לעזור?

קידום אתרים

הגיע הזמן שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות

לא כל העסקים נולדו שווים, אבל כולם יכולים להתברג בראש תוצאות החיפוש בגוגל. עשינו את הדרך הזאת עם עסקים בכל קנה מידה, ממותגי-על ועד חברה של אדם אחד, בכל תחום ובביטויים התחרותיים ביותר. אנחנו יכולים להביא לשם גם אתכם. 

 

עכשיו בטח תשאלו, למה דווקא אנחנו?

 

1. טכנולוגיה שפותחת לכם אפשרויות: פיתחנו בסיס מילות מפתח בלעדי יחד עם SEMrush, פלטפורמת קידום האתרים המתקדמת בעולם. זה אומר שאנחנו רואים פי 8 יותר פוטנציאל לעסק שלך מכל מקדם אתרים אחר.

 

2. גדולים, אבל לא גדולים מדי: קידמנו עסקים וחברות מכל סדרי הגודל ובאינספור תחומים ונישות וביססנו תשתית קידום רחבה ומקיפה במיוחד. כשמשלבים את יתרון הגודל שלנו עם יחס אישי וניהול צמוד וזמין, התוצאות הטובות הן עניין של זמן. 

 

3. שיטות הקידום העדכניות ביותר: הצוות שלנו מורכב מאנשים שחיים ונושמים את עולם קידום האתרים. אנחנו רצים יחד כבר שנים אבל נמצאים תמיד עם יד על הדופק (ויד שנייה על העכבר) ומקדמים רק באמצעות השיטות העדכניות, האמינות והיעילות ביותר.

 

4. מבינים אתכם באמת: קידום אתרים הוא קודם כל קידום עסקים. אנחנו יודעים להבין את הביזנס שלכם, לתכנן לכם אסטרטגיית קידום יעילה ולהביא לכם את התנועה שהעסק שלכם באמת צריך.

 

5. מדברים בתוצאות: יותר מ-4,000 האתרים שקידמנו לעמוד התוצאות הראשון של גוגל בזירות הכי תחרותיות מעידים יותר טוב מכל מה שנכתוב.

 

6. מוכנים להתקדם? בואו נעשה היכרות. השאירו פרטים ותראו כמה מהר אנחנו מגיבים 🙂

מדברים במספרים

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו.
הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה...

לפניכם דוגמאות למיקומי לקוחותינו בעמוד ה-1 בגוגל בזמן אמת. המספר מייצג את השורה בעמוד ה-1.

ההבדל בין טבעי לאורגני

קידום אורגני הוא קידום "טבעי", למה במרכאות? כי קצת כמו הפקת-אופנה טובה, מאחורי המראה הטבעי הזה, נמצאים אנשים שהמומחיות שלהם היא לגרום למערכת מורכבת להיראות פשוטה ומושכת, כזאת שהמאמץ אינו ניכר בה, או במילים אחרות: כדי לגרום לדברים לקרות באופן טבעי, צריך לעבוד קשה… כלומר, לדאוג לכך שהעסק שלך יגיע באופן "טבעי" למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

למה חשוב להיות בין תוצאות החיפוש המובילות בקטגוריות שרלוונטיות לעסק שלך?

שימו את עצמכם לרגע בנעלי הלקוח וחשבו על ביטוי שאתם עשויים לחפש כדי לקנות מוצר או שירות. נניח שאתם מקלידים את הביטוי: "צימר בצפון": תחילה תקבלו את התוצאות הממומנות, כלומר – את שמות העסקים ששילמו כדי להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש. כבודם של אלה במקומם מונח, אבל הנטייה של מרבית הגולשים היא להתעלם מהם ולבדוק תחילה את מה שהעלה גוגל באופן "טבעי", כלומר אורגני, פרמטר שנתפש בעיני הגולשים כיותר אמין – והרי לא שילמת כסף כדי להיות שם, נכון…? עסק שיצליח להיות בין הראשונים בתוצאות האורגניות, ייהנה מהתעניינות רבה יותר מצד הלקוחות ובסופו של דבר תתורגם ההתעניינות הזאת לביצוע עסקאות. במילים אחרות: מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל שווה כסף, הרבה כסף.

איך מגיעים לשם?

בניגוד לפרסום ממומן שבו משלמים ומקבלים מקום בחלק הממומן של תוצאות החיפוש, קידום אורגני אינו דבר שיכול להיעשות בן-לילה שכן כמו כל דבר טבעי, יש כאן תהליך צמיחה מורכב שדורש השקעה וזמן. יחד עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת שכן בעולם שתחום ה "און-ליין" הולך ותופס חלק נרחב מהפעילות המסחרית בו, אין עוד ערוץ שיווקי ששווה כל-כך הרבה כסף כמו להקדים את המתחרים בחיפוש בגוגל. בעוד שקמפיין-ממומן יכול להיות מוצלח יותר או פחות בהנעת הלקוח לפעולה, הרי שלקדימות בגוגל אין תחליף, שכן הלקוח הפוטנציאלי אינו צריך שכנוע כדי לצרוך את המוצר או השירות הרלוונטי. בין אם הוא מחפש " ספה נפתחת", "ארון מקלחת" או "קבוצת כדורגל שתמיד מנצחת"… הרי שמבחינתו תהליך הקניה כבר החל: הוא מעוניין במוצר או בשירות – ואם תהיה בין הראשונים לפגוש אותו בסיטואציה הזאת, הרי שזכות הראשונים לביצוע העסקה תהיה שמורה לעסק שלך.
במציאות צרכנית שכזאת, נדמה שאין צורך להסביר מדוע צריך להשקיע בקידום אורגני: עסק שלא ישקיע בקידום האורגני שלו – דומה לעסק שיעבור מכתובת מרכזית שבה עוברים עשרות אלפי לקוחות מדי יום, לרחוב צדדי בפרבר מרוחק.

הקידום מתחיל מבפנים

אז איך נביא את העסק שלך למקום בו אתה רוצה לשים אותו, כלומר – צעד אחד לפני המתחרים? תהליך הקידום האורגני מתבצע הן בתוך האתר שלך והן מחוצה לו.

השלב הראשון בדרך לקידום האתר הוא מחקר מילות מפתח: השגת מידע בנוגע למילות-החיפוש הרלוונטיות עבורך. המטרה היא אינה רק למצוא מילים, צמדי-מילים או ביטויים שבהם משתמשים גולשים כשהם מחפשים מוצר או שירות מהתחום בו פועל העסק שלך, אלא גם לחפש הזדמנויות לא צפויות: מילים כמו "טיסות", "טיסות זולות" או "טיסות לברצלונה" למשל, עשויות להיות רלוונטיות מאוד לעסק שפועל בתחום הטיסות המוזלות והתיירות, אלא שכדאי לזהות מה המשמעות של הקדמת המתחרים בכל אחד מביטויי החיפוש הללו, ולפיכך השאלה היא: מה ההשקעה הנדרשת לעומת התמורה הצפויה? כך, בדוגמא שלפנינו, ננסה להבין מה המשמעות של הקדמת המתחרים בביטוי כמו "טיסות זולות" לעומת "טיסות זולות ברגע האחרון".

אנחנו, צוות המומחים של "אדאקטיב", נמצאים כאן בדיוק בשביל לענות לך על השאלות האלה – שהתשובות עליהן הן אבני-היסוד של פעילות השיווק הדיגיטלי. האם "מסיבות לילדים" הוא ביטוי טוב יותר מאשר "יום הולדת לגיל 6"? כדי לענות על שאלה שכזאת באופן שיספק את הפתרון הכלכלי-שיווקי האופטימלי לעסק שלך, צריך להבין שלכל ביטוי יש עלות שונה וכן שלביטויים בעלי "זנב ארוך", כלומר ארוכים ומפורטים יותר, יש יכולות משופרות להביא לבחירה של לקוחות פוטנציאלים בעסק שלך.

נניח שבבעלותך מספר סוויטות-להשכרה באילת. היכן שווה לך להשקיע את תקציב הקידום של האתר שלך? האם בביטוי כמו "בתי מלון באילת"? או אולי "סוויטה מפוארת להשכרה באילת" ומה עם ביטוי שהוא לכאורה רחוק יותר מהתחום כמו "מסיבות רווקים"? האם יש התאמה בין מי שחיפש "מסיבת רווקים" למי שעשוי לחפש "סוויטה באילת"? נגמרו הימים שבהם פרסומאי טוב היה כזה שיכול להסביר ללקוח שלו מדוע כדאי לו לפרסם סרטון פרסומת בן 30 שניות ב "האח הגדול" למשל או ב "ארץ נהדרת". העובדה שהחיפוש המקוון הפך לקריטי בתהליך הקניה של מרבית המוצרים והשירותים, מחייב את מי שעוסק בשיווק דיגיטלי איכותי לשלב מומחיות אנושית עם מחקר שנשען על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי להביא אותך, הלקוח, למקום הכי טוב לעסק שלך: גבוה יותר מהמתחרים…

לתוצאות מחקר מילות מפתח תהיינה השפעות חשובות על הדרך שבה תופיע האינפורמציה באתר שלך.

נניח (בהתייחס לדוגמא הקודמת) שדווקא צמד המילים "מסיבת רווקים" מהווה הזדמנות שיווקית מצוינת עבורך:
איך מטמיעים את הביטוי בשפת האתר שלך כדי שיהיה חלק אינטגרלי מתוכן בהיר, קריא ונגיש?
איך מייצרים תוכן שלצד תרומתו לקידום האורגני בגוגל יעמוד בדרישה הראשונה מכל תוכן באשר הוא: לספק מידע איכותי, רלוונטי וברור?
איך תצליח להשתמש במסגרת האתר בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים שיוטמעו בהצלחה בתוכן, כך שיקדמו אותך בהדרגה במעלה תוצאות החיפוש בגוגל?
איך מצליחים לערבב שתי שפות כמו עברית ו"גוגלית" לכדי שפה שלא תהיה עילגת או מתאמצת יתר על המידה, באופן שיפגע בשטף התוכן המוצג לגולש באתר?
בדיוק למשימה הזאת מוכן צוות מומחי התוכן של "אדאקטיב" שישמח להעמיד עבורך פתרון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

לא רק השפה היא שקובעת: גם למבנה האתר יש משמעות מכרעת לקידום האורגני: איך מעצבים דף כך שלמנוע החיפוש של גוגל יהיה קל לסרוק אותו? התשובה לכך טמונה בתגיות, בכותרות, בסימון הנתונים ועוד מעל ל- 200 פרמטרים דינאמיים שאנשי תוכן, טובים ככל שיהיו, לא ערוכים תמיד לתת להם פתרונות – והרי הבנו כבר שמטרת התוכן באתר אינה רק לספק מידע ללקוח הפוטנציאלי- ואפילו לא רק לעשות כך בדרך מסקרנת, מגרה או מבדרת – אלא גם בדרך כזאת שתדחוף את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש.

כדאי לזכור: התוכן הרצוי לעסק שלך נמדד בתוצרים הקלאסיים של טקסטים, תמונות או סרטונים, אך לא פחות מכך גם באופן שבו הם משתלבים זה בזה, מתויגים ומוצגים – לא רק לעיני הלקוחות הפוטנציאלים, אלא גם לעיניים הווירטואליות של גוגל שמודדות את התוכן שלך ללא הפסקה!

שתפו, שתפו

הקידום האורגני לא חייב להיעצר רק בגבולות האתר שלך.

להפך, ככל שיותר גולשים ייחשפו לתוכן שבאתר בדרך שתגרום להם לשתף אותו, תגדל החשיפה לאתר – ובמקביל הוא יטפס במעלה דירוג האתרים במנוע-החיפוש.
קיימת חשיבות רבה ליצירת תוכן שלא רק שיהיה כתוב באופן שיטמיע בו ביטויים שיקדמו אותו, לא רק יעניין את הגולשים ויגרום להם להבחין בו ולהתעמק – ואפילו לא די בכך שיהיה נגיש יותר לסריקה בידי מנוע-החיפוש של גוגל, התוכן המושלם עבור העסק שלך הוא כזה שיעמוד בכל הקריטריונים האלה, אבל גם יגרום לגולש לשתף ולחלוק אותו עם חבריו. הדרכים לכך רבות: עצות-מומחה (במידת האפשר), מידע שימושי מועיל לטובת הכלל או פיצ'רים מלהיבים הם תמיד טריגרים נהדרים לשיתוף-תכנים, מה מכל אלה (ודרכים נוספות) הוא המתאים ביותר לאופי העסק שלך ולמטרותיו? את זה נשמח לברר ביחד אתך.

היי, ראיתי את העסק שלך ב-YNET!

גם הפניות מאתרים נחשבים ובעלי סמכות הם פונקציה חשובה בקידום האורגני שמחוץ-לאתר: ככל שיותר אתרים מובילים – יראו בתוכן שלך תוכן איכותי הראוי לשיתוף – וישתפו קישורים לאתר שלך, לא רק שתגדל חשיפתו באופן ישיר אלא גם ישתפר מיקומו במעלה טבלת החיפושים.

לא רק באתרים מובילים הנחשבים לברי-סמכא: גם שיתוף תכנים שלך ברשתות החברתיות הוא מקדם אורגני חשוב. ככל שיותר גולשים ישתפו את התוכן שלך בדפי הפייסבוק שלהם, באינסטגרם, בטוויטר ואף בקבוצות הווטסאפ, יגדלו במקביל הן החשיפה המיידית והישירה שלך – ומקומך במנוע החיפוש עשוי להשתפר.

טכנולוגיה או יצירתיות?

בעידן שבו יותר ויותר פעילות עסקית עוברת לרשת – עידן שבו גוגל מחליף גם פונקציות ישנות כמו "דפי זהב", גם את "החבר שמבין" ולעיתים אף את הקניון, קידום אורגני הוא כבר אינו בגדר מותרות, אלא בגדר צורך שיווקי-קיומי!

הוא אמנם דורש מחשבה מרובה והשפעתו ניכרת רק לאחר זמן, אבל הוא מוכרח להיות חלק בלתי נפרד מתפישת השיווק הדיגיטלי של כל ארגון מצליח. כפי שראינו, קידום אורגני מוצלח תלוי בלא מעט גורמים: מרמת המחקר והניתוח ועד לרמת יצירת התוכן. המכלול הזה מכתיב גם שימוש בצוות מומחים מקצועי ומיומן, כל אחד בתחומו וגם הפעלה של הטכנולוגיות החדישות ביותר.
לקוחות "אדאקטיב" נהנים לפיכך, באופן בלעדי – לא רק מייעוץ וליווי צמוד של צוות מומחים תומך, אלא גם מהכלים הטכנולוגיים המשוכללים ביותר, כאלה שמאפשרים לך לעבור אל מעבר צג-המחשב ולראות גם את הקרביים הווירטואליים של העסק שלך, אבל לא פחות חשוב מכך: גם את מה שנעשה מאחורי הקלעים אצל המתחרים! כך למשל, אנו בטוחים שמעניין אותך לדעת באילו ביטויים הם משתמשים כדי לנסות ולהקדים אותך, ללמוד מה הם עושים נכון ולאתר היכן הם טועים – והכל כדי לסמן עבורך את נקודת הפריצה האופטימלית. לאחר שאנשי המקצוע ינתחו את המידע שהתקבל, יכנסו לתמונה מומחי-התוכן שייתפרו עבורך חליפת תוכן שלא תהיה רק מייצגת ואטרקטיבית כלפי הגולשים באתר, אלא תעסוק כל העת בקידום האתר שלך במנועי החיפוש. במושגים של העולם הישן, אין כאן מודעת פרסום בלבד, שלט חוצות או תוכן שיווקי סטטי, אלא עוד מסרים שמעבר לתמיכתם בשיווק בעצם היותם, גם פועלים כל העת במטרה להגיע לכמה שיותר גולשים, להעלות את הדירוג במנוע-החיפוש ובכך להגיע לעוד גולשים – וכך הלאה. דמיין מודעה בעיתון שרומזת לקורא שהוא עומד לטעות ולהפוך את הדף מבלי שהתעמק בה – ובמקביל מציעה לו לעניין בתכניה גם את חבריו… היכולת לחבר בין הכלים הטובים ביותר לבין המוחות הטובים ביותר, בין טכנולוגיה ליצירתיות ובין מחקר מלומד לשיווק שחושב מחוץ לקופסה, היא הערך המוסף האמיתי שבצירוף "אדאקטיב" לצוות השיווק שלך.

רוצה לקבל הצצה אל העתיד? רוצה לראות מה קורה מאחורי הקלעים הווירטואליים אצלך ואצל המתחרים? הגיע הזמן שנדבר ונחשוב ביחד איך מפגישים את האתר שלך עם כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים!

שאלות ותשובות

איך מקדמים אתר בגוגל?

לגוגל יש למעלה מ-200 פרמטרים שונים לקידום אתר בגוגל. בשביל שאתר יתקדם בגוגל ותהיה לו נוכחות גבוהה בתוצאות החיפוש ישנם מספר עוגנים הכרחיים לכך: האתר אינטרנט חייב להיות בנוי בצורה נכונה (היררכיה, מבנה אתר נכון), צריך להיות בו תוכן איכותי העונה על החיפוש של הגולש, רמה גבוהה של יצירתיות, התאמה של התנהגות הגולשים בתחום הרלוונטי. האתר חייב לשרת את צורכי העסק, להיות מקצועי בתחומו, להבליט את ה-USP (ייחודיות העסק) ולשרת את הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.

איך נכון לקדם אתר - בקידום אורגני או ממומן?

שאלה פשוטה עם תשובה מורכבת.

הבסיס לכל קידום של אתר, ללא קשר לתחום העיסוק של בעלי החברה הוא האפיק האורגני. הקידום האורגני (SEO) מהווה את הריצה לטווח הארוך של האתר, ב-long run קידום אורגני טוב מייצר יציבות ומחזק את הנכס הדיגיטלי שלכם ומייצר החזר על ההשקעה (ROI) גבוה יותר. הקידום אינו מידי ומצריך סבלנות עד שביטויים איכותיים נכנסים לדף הראשון של גוגל, אך עבודה נכונה יכולה לייצר תנועה איכותית וגדולה יותר של לקוחות חדשים באתר, כאשר התקציב החודשי קבוע ולא גדל, ואינו תלוי בהקלקות. הקידום הממומן מורכב יותר (יש אתרים שמתאים למשל לקדם אותם יותר בפייסבוק מאשר בגוגל ממומן וההיפך). באמצעות קידום ממומן אנחנו יכולים "לתקוף" ולקדם ביטויים ספציפיים, ולחזק בתקופות רלוונטיות (סיוד גגות לפני הקיץ, לקראת חגים וכו'). הקידום הממומן משלים את הקידום האורגני ומומלץ מאוד שמנהלי הקמפיין יהיו מסונכרנים עם מי שמקדם את האפיק האורגני. באמצעות הפייסבוק אנחנו יכולים להגדיל תנועה לאתר ולייצר הזדמנויות חדשות. לסיכום, חייבים לשלב בין אפיקי הקידום, הם משרתים מטרה גדולה יותר- הגדלת כמות הלקוחות!

מה חברת קידום אתרים עושה?

חברת קידום מתאימה למעשה את האתר לדרישות ולהמלצות של גוגל וכתוצאה מכך גם מספקת חוויה טובה יותר למבקרים. החברה מבצעת פעולות שונות בתוך האתר ומחוצה לו. חלק מהפעולות מוכרות ומבוצעות ע"י רוב החברות בצורה דומה וחלק מהפעולות מוכרות פחות. הפעולות העיקריות:

  • הוספות קישורים חיצוניים וקישורים פנימיים
  • סידור תגיות מטא
  • הוספת תכנים איכותיים לקידום ביטויי מפתח
  • טיפול בנראות האתר
  • טיפול בנושא האבטחה והמהירות
  • טיפול בבעיות טכניות שפוגעות בקידום (קישורים שבורים וכו')
האם ניתן לקדם את האתר לבד?

במילה אחת – בוודאי! בשתי מילים – בוודאי, אבל…

ניתן ללמוד קידום אתרים במגוון מוסדות ברחבי הארץ, הידע שתלמדו ללא ספק יסייע לכם לקדם את האתר ולבצע בו פעולות מסוימות, אך ישנה כוכבית. לא מספיק לדעת לקדם את האתר ולבצע פעולות בסיסיות. על מנת לקדם אתר בצורה מיטבית יש לעשות שימוש בכלי מחקר מתקדמים שחלקם עולים הרבה כסף ולבעלי אתר בודד אין הצדקה או יכולת לשלם עליהם כמו לחברת קידום מובילה. המורכבות עולה כאשר מעוניינים לקדם מספר אפיקים במקביל, אז הידע והיכולות הופכים למכריעים יותר ומחייבים מיומנות גבוהה של איש מקצוע שזו עבודתו. בנוסף לחברת קידום מבוססת יש תשתית וניסיון שנבנו במשך שנים ובמרבית המקרים יהיה קשה מאוד להגיע לאותן תוצאות באופן עצמאי.

כמה עולה לקדם אתר?

טווח המחירים גדול במיוחד ותלוי במשתנים רבים. זה כמעט כמו לשאול: "כמה עולה מכונית?"

ניתן למצוא מחירים הנעים מ-1,500 ₪ ועד ל-12,000 ויותר לחודש.

ישנם כל כך הרבה פרמטרים לקביעת המחיר שלא ניתן לכתוב את כולם בפסקה אחת ולכן אנו ממליצים להיכנס לדף באתר בו ניתן לקבל תמונה רחבה על מרכיבי המחיר לאתר בקידום. באופן כללי המחיר מורכב מגודל האתר (אתר תדמית מצומצם מול אתר מכירות גדול עם עשרות אלפי דפים), תחום העיסוק – עד כמה הוא תחרותי (בוני מצבות בחיפה מול עורכי דין פלילי במרכז), מבנה האתר וסך הפעולות שיש לבצע, עד כמה האתר כבר מקודם או בתחילת הדרך וכו'.